Dus wat je zegt is dat je maar wat lult?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik had dat nooit. ja 1 keertje omdat niet anders kon. tis dat de aardige mevrouw m,e aam de incheck balie zei van je hebt Lounge enzo.
Een afstand van niks.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
daar trouwens flink van misbruikt,. lol maar was van ams naar Parijs. met klm.
Ik ben een rebel en laat hem links liggenquote:
Ja, en daar is geen 1st classquote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
daar trouwens flink van misbruikt,. lol maar was van ams naar Parijs. met klm.
Dat doen zequote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn class was Shaman op WoW, was altijd de healer van het team
nee het is waarheid, maar oke wat wel waar is is dat het allemaal onwijs grappig en leuk was. paar keer. maar dat het neit zo romantisch is als wat iedereen denkt.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je maar wat lult?
quote:Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je maar wat lult?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
En nog glashard beweren dat je onderbetaald bent.quote:
Volgens mij geldt dat voor werk in het algemeen wel waar je voor reist, ook al ben je internationaal DJquote:Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef kree het volgende:
je weet je gaat er naartoe voor werk he? niet voor de lol of tripje? tuurlijk is het grappig en nieuw enzo. Maar hoe meer ik deed hoe meer ik dacht van. tis het niet he. het klinkt gewoon leuker als het is.
De waarheid is dat geen enkele maatschappij 1e klas heeft tussen Amsterdam en Parijs. Doe met die info wat je wil.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is waarheid, maar oke wat wel waar is is dat het allemaal onwijs grappig en leuk was. paar keer. maar dat het neit zo romantisch is als wat iedereen denkt.
Ik heb nog nooit voor mijn werk gevlogen. Het beste dat eraf kon was een overnachting in een Bastion hotel, bij een cursus.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En nog glashard beweren dat je onderbetaald bent.
met een bouw caoquote:Op zondag 22 maart 2026 22:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En nog glashard beweren dat je onderbetaald bent.
janjoh weet ik toch niet? toen wel volgens mij. of het business klas was of 1e geen flauw idee.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
De waarheid is dat geen enkele maatschappij 1e klas heeft tussen Amsterdam en Parijs. Doe met die info wat je wil.
city hopper he naar Parijs.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
janjoh weet ik toch niet? toen wel volgens mij. of het business klas was of 1e geen flauw idee.
Dus je lult uit je nek, niks nieuws.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
janjoh weet ik toch niet? toen wel volgens mij. of het business klas was of 1e geen flauw idee.
Ik moet zulke dingen altijd voorschietenquote:Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voor mijn werk gevlogen. Het beste dat eraf kon was een overnachting in een Bastion hotel, bij een cursus.
Ik kan het voor mijzelf niet verantwoorden dat het vliegtickets 75% van mijn vakantie kostquote:Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef Fogel het volgende:
Ik vlieg vaker prive dan voor mijn werk. En ik vlieg beter prive dan voor mijn werk
De eerste waarheidquote:Op zondag 22 maart 2026 22:11 schreef kree het volgende:
trouwens dat Charles de Gaulle airport sucks helemaal. maargoed overstap daar.
Heb ik 1x moeten doen, vaak niet. Maar wel het bonnetje bewaren van het eten.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik moet zulke dingen altijd voorschieten
Voer!quote:Op zondag 22 maart 2026 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik 1x moeten doen, vaak niet. Maar wel het bonnetje bewaren van het eten.
haha naja ben blj dat je dat herkent iigquote:
Dat eten werd ook maar tot een maximum vergoed. Je schoot er altijd bij in.quote:
Yes, you do.quote:
Mja, bij mij is de per diem verschillend per land. Soms is het OK, meestal niet helemaal. Maar als de per diem niet genoeg is kunnen we altijd de rekening inleveren en 100% terugkrijgen (- de alcohol).quote:Op zondag 22 maart 2026 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat eten werd ook maar tot een maximum vergoed. Je schoot er altijd bij in.
Naar Parijs via Las Palmasquote:Op zondag 22 maart 2026 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha naja ben blj dat je dat herkent iig
Was er 3x heen he. en ook keertje via las palmas, dat was beter, maar toen gingen er hoge heren mee?
Ik weet nog damn. dat vliegveld waar we landen, stonden buiten op tarmac ff peukje te roken terwijl er auto langs ging of er geen kamelen op de rugway zaten.
Kid your not.
neeeeeeeee naar mauretanie. en was 2x via Parijs geweest. ]quote:
En met mannen dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Toen ik op de nominatie stond om naar Afrika te gaan voor werk, kreeg ik een contract voor me hoeven waarin stond dat ik niet met vrouwen mocht aanpappen daar ivm afpersing
quote:
Beetje glijmiddel en hij kan het aan.quote:
Daarna op de fiets door Israel?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:20 schreef Fogel het volgende:
Ik moest eens naar Israel voor mijn werk, zou opgehaald worden door "private security" in een kogelwerende auto. Heb netjes nee bedankt gezegd.
haha vertel is? want ben wel benieuwd?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:20 schreef Fogel het volgende:
Ik moest eens naar Israel voor mijn werk, zou opgehaald worden door "private security" in een kogelwerende auto. Heb netjes nee bedankt gezegd.
Neuh, in Noorwegen gebleven.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarna op de fiets door Israel?
In een feyenoordshirtquote:Op zondag 22 maart 2026 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees het nog eens?quote:
de Heineken-bril is opgezetquote:
Doe een wensquote:
Permanent denk ik soms.quote:
jaja ik las, maar dacht mss kun je er nog wat over vertellen?quote:
Dat heeft een kennis van mij wel gedaan, en ook door Palestijns gebied. Hij werd wel een beetje vreemd aangekeken voor hij leerde dat daar fietsen echt niet verstandig was.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik las, maar dacht mss kun je er nog wat over vertellen?
genoeg over mij btw ok dat filmpje is openbaar al lange tijd van mij dus mag best ff blijven.
maarre oke tot zover reizen voor werk dus voor mij.
Jij doet het regelmatig wel? vind je het nog leuk?
Een van de bijzonder weinige dingen waar we het over eens zijn. CDG is kut.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:26 schreef kree het volgende:
lol vond wel grappig dat we het iig eens waren over die Charles de Gaulle airpot. LOL
Ik zat er op te wachtenquote:
Ja, want ik reis weinig nu. Misschien 6x per jaar ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke. begrepen. reizen voor werk nog leuk ja voor jou?
hahaha ja het sucks iddquote:Op zondag 22 maart 2026 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van de bijzonder weinige dingen waar we het over eens zijn. CDG is kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |