Dan nogquote:Op zondag 22 maart 2026 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
o dat snel was enzo. vandaar stress voor mij toen. er was geen ander ticket meer?
This is the way!quote:Op zondag 22 maart 2026 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan reis je maar niet voor werk maar alleen prive
het was wel leuk. maar bedenk deed dat toen ijk net 20 was ofxio.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
morgen reis ik weer voor werk
Vergeet je visum nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
morgen reis ik weer voor werk
geheheb beter. ik ook dat ja morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had filmpje ooit gedeeld he. en is de edit versie van, maar naar mauretanie mijn god moest het opzoeken toen wist niet eens waar het land lag. en de rest.Do what you love, love what you do!
Veel mensen verwarren 1st class met business. Groot verschil.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
het was wel leuk. maar bedenk deed dat toen ijk net 20 was ofxio.
daarna nog wel wat korte tripjes. ook met vliegen, maar het was vooral stress. en werk maar gedaan krijgen. freecking pout he als bagage er niet was of weet ik veel. achteraf lach je erom. maar toen niet
Ik ook zoiets. Van bed naar thuiskantoor. En dan tellen we de omweg niet via de keuken voor koffie en de badkamer voor douchen.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn woon-werk commute morgen.... 3 meter
lol ik had dat nooit. ja 1 keertje omdat niet anders kon. tis dat de aardige mevrouw m,e aam de incheck balie zei van je hebt Lounge enzo.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel mensen verwarren 1st class met business. Groot verschil.
Mijn class was Shaman op WoW, was altijd de healer van het teamquote:Op zondag 22 maart 2026 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel mensen verwarren 1st class met business. Groot verschil.
Ja, klopt, die omwegen zijn er, maar die neem ik op de koop toequote:Op zondag 22 maart 2026 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Van bed naar thuiskantoor. En dan tellen we de omweg niet via de keuken voor koffie en de badkamer voor douchen.
daar trouwens flink van misbruikt,. lol maar was van ams naar Parijs. met klm.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik had dat nooit. ja 1 keertje omdat niet anders kon. tis dat de aardige mevrouw m,e aam de incheck balie zei van je hebt Lounge enzo.
Dus wat je zegt is dat je maar wat lult?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik had dat nooit. ja 1 keertje omdat niet anders kon. tis dat de aardige mevrouw m,e aam de incheck balie zei van je hebt Lounge enzo.
Een afstand van niks.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
daar trouwens flink van misbruikt,. lol maar was van ams naar Parijs. met klm.
Ik ben een rebel en laat hem links liggenquote:
Ja, en daar is geen 1st classquote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
daar trouwens flink van misbruikt,. lol maar was van ams naar Parijs. met klm.
Dat doen zequote:Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn class was Shaman op WoW, was altijd de healer van het team
nee het is waarheid, maar oke wat wel waar is is dat het allemaal onwijs grappig en leuk was. paar keer. maar dat het neit zo romantisch is als wat iedereen denkt.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je maar wat lult?
quote:Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je maar wat lult?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |