Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou prachtigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
. nog ff snel want helaas moet ik morgen werken. LOL eigenlijk vrije dag, maargoed omdat t niet anders kon
Do what you love, love what you do!![]()
Prachtig tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:Op zondag 22 maart 2026 20:50 schreef kree het volgende:
. nog ff snel want helaas moet ik morgen werken. LOL eigenlijk vrije dag, maargoed omdat t niet anders kon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hahaha oke ik weet was helemaal ff los gegaan met mening enzo en wat ik van alles denk, Weet dat ik dat goed bedoel natuurlijk, maarja mag wel eens kritisch zijn ook denk ik?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ben niet anders van je vewend. Las net dat de raketten van Iran vrijwel heel europa kunnen belagen is een artikel achter de betaalmuur dus kan het niet lezen. Eng hoor voor al die europese landen en hun inwonersquote:Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oke ik weet was helemaal ff los gegaan met mening enzo en wat ik van alles denk, Weet dat ik dat goed bedoel natuurlijk, maarja mag wel eens kritisch zijn ook denk ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Wurstjuhquote:
nouja dat is de vraag he? en mss hadden ze die allang? het is alleen niet de EU die deze oorlog met Iran starte he?quote:Op zondag 22 maart 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet anders van je vewend. Las net dat de raketten van Iran vrijwel heel europa kunnen belagen is een artikel achter de betaalmuur dus kan het niet lezen. Eng hoor voor al die europese landen en hun inwoners
Dus oke daarom is het ook zo lomp. als dat er al is? denk ff terug naar oorlog Irak Eno eerste instantie. Toen werd dat ook voorgehouden door USA. uiteindelijk was er niks?
Maarja dat is USA. sorry dat ik er krititsch dus over ben.Do what you love, love what you do!![]()
JipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarschijnlijk wel. We weten niet wat ze allemaal hebben.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is de vraag he? en mss hadden ze die allang? het is alleen niet de EU die deze oorlog met Iran starte he?
Dus oke daarom is het ook zo lomp. als dat er al is? denk ff terug naar oorlog Irak Eno eerste instantie. Toen werd dat ook voorgehouden door USA. uiteindelijk was er niks?
Maarja dat is USA. sorry dat ik er krititsch dus over ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een beetje domquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
verder geen idee, maar denk niet dat Iran het gemunt had op EU lidstaten?
Of als het er al was. Dus die hele oorlog vind ik bs.Do what you love, love what you do!![]()
Je slaat mijn advies in de windquote:dat is heul dom
Heb je nu een andere dag vrij ipv morgen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik compenseer het wel?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nu een andere dag vrij ipv morgen?. tis denk halve dag morgen, maar weet niet wat er komt aan aannemers en wanneer?
Heb er 3 werkvergunningen iig voor verschillende bedrijven.
tis op locatie ook die dichter bij mij is als naar pompstation. nog gevraagd maar geen antwoord van werk. voorbereiding. Dus neem aan ze gaan naar locatie gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja volgens mij weinig slaap gehad dit weekend.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een uithoudingsvermogen die kreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo nog een weekend en dan verhuizennn heb je der zin in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet btw toegeven dat dit goed werk is en gaat wvb eindelijk eens over denken?
Dat er niet 3 man op verschillende dagen heen moet terwijl ze het in 1 dag kunnen doen.
Dat is goed denken, hahahaha. naja alleen jammer dat het ff niet klopte met vrije dag van mij.,
Maar maakt niet uit. overlegd enzo ook onderhand, kan dat gewoon compenseren.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klooster vibes in TRVI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
moet zeggen trouwens want ik ging van 40 uur naar 36 dat het salaris me allemaal wel weer meevalt?
wist beetje cut erop natuurlijk, maar het scheelt niet zo heel veel.Do what you love, love what you do!![]()
100% alcoholvrij!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik update TRV weer ff als ik meer weet, sowieso staat die wel vast voor onsquote:
I'm surrounded by morons!
fogeltravelsnacks?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dommiequote:Op zondag 22 maart 2026 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ben lekker de trein naar verkeerde richting genomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer ga je met masberum op vakantiequote:Op zondag 22 maart 2026 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik update TRV weer ff als ik meer weet, sowieso staat die wel vast voor onsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nouja ik weet niet van waar en heen? Wij doen korte vlucht dus en net op tijd geboekt voor deze shit enzo?quote:
Want prijzen nu duurder. Maar oke. mag aannemen als je van hier naar Peru gaat dat je wel ff wat eten krijgt ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Iets langere snacks.quote:
De snack waren "fogelvlucht", maar daar was fles veel beter in korte reisverslagen dus dat is zijn ding
heeeeeej weet je ik sluit nooit wat uit he? maar hierover is niks beslotenquote:Op zondag 22 maart 2026 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer ga je met masberum op vakantie
traveldiners voor jou, van een goed diner geniet je langerquote:Op zondag 22 maart 2026 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iets langere snacks.
De snack waren "fogelvlucht", maar daar was fles veel beter in korte reisverslagen dus dat is zijn dingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe maar snelquote:Op zondag 22 maart 2026 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
heeeeeej weet je ik sluit nooit wat uit he? maar hierover is niks beslotenUw ADH vitamine Worst
![]()
Ja, dat zal ik nooit meer doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je slaat mijn advies in de winddat is heul dom
Werkplek
(zelfst. naamw.)
tja sorry ik ben gewoon niet onwijs gay ofzo? Nu maakt me het neit uit met iemand op vakantie te gaan die dat wel is? Maar goed.quote:
heel ander idee iig? ff nog niet nu gelijk dus.Do what you love, love what you do!![]()
Huh wat heeft gay nou weer mee te makenquote:Op zondag 22 maart 2026 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
tja sorry ik ben gewoon niet onwijs gay ofzo? Nu maakt me het neit uit met iemand op vakantie te gaan die dat wel is? Maar goed.
heel ander idee iig? ff nog niet nu gelijk dus.
Uw ADH vitamine Worst
Waarom gay. Zijn zoveel vrienden of vriendinnen die samen op vakantie ganquote:Op zondag 22 maart 2026 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
tja sorry ik ben gewoon niet onwijs gay ofzo? Nu maakt me het neit uit met iemand op vakantie te gaan die dat wel is? Maar goed.
heel ander idee iig? ff nog niet nu gelijk dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niks. of nouja. wel beetje eigenlijk. Als je samen vakantie boekt. moet het ff duidelijk zijn he?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh wat heeft gay nou weer mee te maken
Maar oke zorgen voor later? eerst nog weekend Ardennen dan dat, en oke daarna pas weer iets volgend bekijkenDo what you love, love what you do!![]()
Soms denk jij wel met kronkels hoorquote:Op zondag 22 maart 2026 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
niks. of nouja. wel beetje eigenlijk. Als je samen vakantie boekt. moet het ff duidelijk zijn he?
Maar oke zorgen voor later? eerst nog weekend Ardennen dan dat, en oke daarna pas weer iets volgend bekijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, kreeg wat snacks...quote:Op zondag 22 maart 2026 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik weet niet van waar en heen? Wij doen korte vlucht dus en net op tijd geboekt voor deze shit enzo?
Want prijzen nu duurder. Maar oke. mag aannemen als je van hier naar Peru gaat dat je wel ff wat eten krijgt ofzo?
En friet
Ik ga zo vaak met een vriend op vakantie zoals zovelen, jij nooit gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
niks. of nouja. wel beetje eigenlijk. Als je samen vakantie boekt. moet het ff duidelijk zijn he?
Maar oke zorgen voor later? eerst nog weekend Ardennen dan dat, en oke daarna pas weer iets volgend bekijkenUw ADH vitamine Worst
Je vraagt bij bepaalde zaken om tips. Ik geef je tips. Vervolgens kom jij met een veelvoud met vergezochte problemenquote:Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar weten jullie toch? ik overdenk teveel mssUw ADH vitamine Worst
Met vrienden ga ik meestal weg, niet perse op vakantie.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak met een vriend op vakantie zoals zovelen, jij nooit gedaan?I'm surrounded by morons!
een vriend die je kent mss? nu is dat niet echt zo he voor mij vanaf forum kennen? en goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak met een vriend op vakantie zoals zovelen, jij nooit gedaan?Do what you love, love what you do!![]()
zou ik dat dan doen zonder eigenlijk irl te kennen?
wss wel. maar dan moeten we zeker ff wat meer kletsen denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Ja kan beiden tochquote:Op zondag 22 maart 2026 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met vrienden ga ik meestal weg, niet perse op vakantie.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb alweer zin in vakantie nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nice dat is geen klootjes volk klas dus he weerquote:Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, kreeg wat snacks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En friet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die je niet kent is geen vriend.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
een vriend die je kent mss? nu is dat niet echt zo he voor mij vanaf forum kennen? en goed.![]()
juist daarom dus? Nier dat ik niet open voor sta>? maar idd ken hem ook niet. dus snap de hele suggesties dan niet?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand die je niet kent is geen vriend.
of het kan? wellicht, maar moeten we nog heel wat over praten enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Frietquote:Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nice dat is geen klootjes volk klas dus he weermet mayo
Je hebt een veel te veel kan niet mentaliteit, dat houdt je behoorlijk tegenUw ADH vitamine Worst
Kan = durfquote:Op zondag 22 maart 2026 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt een veel te veel kan niet mentaliteit, dat houdt je behoorlijk tegen![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Was mijn eerste keer met friet in de lucht. Vond het geweldig.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha. nice joh. goeie vlucht dan maar heI'm surrounded by morons!
het klinkt altijd zo mooi he voor anderen? naar ander land op kosten van baas voor werk?
De praktijk leert trouwens. en heb hier best veel over gesproken, dat er eigenlijk dus geen reet aan is?
Het is vooral veel lang en uren werken op locatie, je ziet geen reet van het land?
En vooral in land is dat al veel gedoe, OK
vond ik het dan toch leuk al die buitenland tripjes met vliegtuig van mij? jawel.
Maar het klinkt echt romantischer als het is.Do what you love, love what you do!![]()
meestal neem je je vrouw/vriendin mee?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was mijn eerste keer met friet in de lucht. Vond het geweldig.
ipv friet?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
zijn leuke momenten voor sure. maar het is vooral gewoon keihard werken onder druk en om zsm alles af te krijgen.
Dus like. niet heel veel tijd voor leuke dingen.Do what you love, love what you do!![]()
verder zie je allee de airport enzo, dus haal dat hele romantische maar uit je gedachten als elektrisch engineer.
No way. je komt er om wat te doen. en zsm weer terug. T ziet er leuk uit vanuit vliegtuig wel trouwens
heb extra weekend Barcelona gehad he, dus is wel wat te regelen met werk. maar over het algemeen ga je heen en terug.Do what you love, love what you do!![]()
KLM had de friet mee, ik had mijn vriendin bij mequote:Op zondag 22 maart 2026 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal neem je je vrouw/vriendin mee?
ipv friet?
Nou geen klm voor mij als ze niet eens patat hebben
lol nou vind maar eens betere ? Hahahaha. wat ik zie is vrij luxe wel ipv economy.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:38 schreef drakin het volgende:
Nou geen klm voor mij als ze niet eens patat hebbenDo what you love, love what you do!![]()
die hebben gewoon patatquote:Op zondag 22 maart 2026 21:38 schreef drakin het volgende:
Nou geen klm voor mij als ze niet eens patat hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ook nog nietquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Patat is voor plebs in economyquote:Op zondag 22 maart 2026 21:38 schreef drakin het volgende:
Nou geen klm voor mij als ze niet eens patat hebbenI'm surrounded by morons!
Ik pak de auto welquote:
Heb je een frituur in de auto?quote:I'm surrounded by morons!
Vliegen is sws kut en een noodzakelijk kwaad als je ergens verder heen wilUw ADH vitamine Worst
Ik neem iets mee wat ik wel lust, frituur is niet eens mijn favorietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik neem iets mee wat ik wel lust, frituur is niet eens mijn favorietI'm surrounded by morons!
Ben jij een heuse pleb?quote:
meen je dat?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Vliegen is sws kut en een noodzakelijk kwaad als je ergens verder heen wilEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
sowieso is dat vliegtuig eten matige shit. maar oke he....
heb ook maar 1x first class gezeten en was omdat er geen andere vluchten waren.
Was wel nice ofzo. en geen idee wat werk ervoor gedokt heeft. Maargoed tis dat we gewezen werden op bij inchecken bagage. vucking. 200 kg aan rvs wat werk wel echt kan in 2 koffers. naja heel drama. LOL koffers voor paar honderd euro gekocht op Schiphol. LOL
En heftige tax daarop dus voor v vliegtuig. maar werk zijn geld he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, ooit.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Tenzij je eerste klas Emirates vliegt ofzo
Maar gok dat ze geen friet hebben.I'm surrounded by morons!
vond ik het leuk dat reizen voor werk? Ja.
was het stress. JA
heel veel gezien van land? Nee
was het ervaring. ja dat sowieso.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen frituur in huis, en ook niet in de auto want ik hou er niet van.quote:
Heb jij een frituurpan in de auto?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: