niks. of nouja. wel beetje eigenlijk. Als je samen vakantie boekt. moet het ff duidelijk zijn he?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh wat heeft gay nou weer mee te maken
Soms denk jij wel met kronkels hoorquote:Op zondag 22 maart 2026 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
niks. of nouja. wel beetje eigenlijk. Als je samen vakantie boekt. moet het ff duidelijk zijn he?
Maar oke zorgen voor later? eerst nog weekend Ardennen dan dat, en oke daarna pas weer iets volgend bekijken
Ja, kreeg wat snacks...quote:Op zondag 22 maart 2026 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik weet niet van waar en heen? Wij doen korte vlucht dus en net op tijd geboekt voor deze shit enzo?
Want prijzen nu duurder. Maar oke. mag aannemen als je van hier naar Peru gaat dat je wel ff wat eten krijgt ofzo?
Ik ga zo vaak met een vriend op vakantie zoals zovelen, jij nooit gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
niks. of nouja. wel beetje eigenlijk. Als je samen vakantie boekt. moet het ff duidelijk zijn he?
Maar oke zorgen voor later? eerst nog weekend Ardennen dan dat, en oke daarna pas weer iets volgend bekijken
Je vraagt bij bepaalde zaken om tips. Ik geef je tips. Vervolgens kom jij met een veelvoud met vergezochte problemenquote:Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar weten jullie toch? ik overdenk teveel mss
Met vrienden ga ik meestal weg, niet perse op vakantie.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak met een vriend op vakantie zoals zovelen, jij nooit gedaan?
een vriend die je kent mss? nu is dat niet echt zo he voor mij vanaf forum kennen? en goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak met een vriend op vakantie zoals zovelen, jij nooit gedaan?
Ja kan beiden tochquote:Op zondag 22 maart 2026 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met vrienden ga ik meestal weg, niet perse op vakantie.
Nice dat is geen klootjes volk klas dus he weerquote:Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, kreeg wat snacks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En friet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die je niet kent is geen vriend.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
een vriend die je kent mss? nu is dat niet echt zo he voor mij vanaf forum kennen? en goed.
juist daarom dus? Nier dat ik niet open voor sta>? maar idd ken hem ook niet. dus snap de hele suggesties dan niet?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand die je niet kent is geen vriend.
Frietquote:Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nice dat is geen klootjes volk klas dus he weer
Kan = durfquote:Op zondag 22 maart 2026 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt een veel te veel kan niet mentaliteit, dat houdt je behoorlijk tegen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Was mijn eerste keer met friet in de lucht. Vond het geweldig.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha. nice joh. goeie vlucht dan maar he
meestal neem je je vrouw/vriendin mee?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was mijn eerste keer met friet in de lucht. Vond het geweldig.
KLM had de friet mee, ik had mijn vriendin bij mequote:Op zondag 22 maart 2026 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal neem je je vrouw/vriendin mee?
ipv friet?
lol nou vind maar eens betere ? Hahahaha. wat ik zie is vrij luxe wel ipv economy.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:38 schreef drakin het volgende:
Nou geen klm voor mij als ze niet eens patat hebben
die hebben gewoon patatquote:Op zondag 22 maart 2026 21:38 schreef drakin het volgende:
Ook nog nietquote:
Patat is voor plebs in economyquote:Op zondag 22 maart 2026 21:38 schreef drakin het volgende:
Ik pak de auto welquote:
Heb je een frituur in de auto?quote:
Ik neem iets mee wat ik wel lust, frituur is niet eens mijn favorietquote:
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik neem iets mee wat ik wel lust, frituur is niet eens mijn favoriet
Ben jij een heuse pleb?quote:
meen je dat?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Vliegen is sws kut en een noodzakelijk kwaad als je ergens verder heen wil
Ja, ooit.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Tenzij je eerste klas Emirates vliegt ofzo
Ik heb geen frituur in huis, en ook niet in de auto want ik hou er niet van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |