Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou prachtigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
. nog ff snel want helaas moet ik morgen werken. LOL eigenlijk vrije dag, maargoed omdat t niet anders kon
Do what you love, love what you do!![]()
Prachtig tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:Op zondag 22 maart 2026 20:50 schreef kree het volgende:
. nog ff snel want helaas moet ik morgen werken. LOL eigenlijk vrije dag, maargoed omdat t niet anders kon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hahaha oke ik weet was helemaal ff los gegaan met mening enzo en wat ik van alles denk, Weet dat ik dat goed bedoel natuurlijk, maarja mag wel eens kritisch zijn ook denk ik?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ben niet anders van je vewend. Las net dat de raketten van Iran vrijwel heel europa kunnen belagen is een artikel achter de betaalmuur dus kan het niet lezen. Eng hoor voor al die europese landen en hun inwonersquote:Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oke ik weet was helemaal ff los gegaan met mening enzo en wat ik van alles denk, Weet dat ik dat goed bedoel natuurlijk, maarja mag wel eens kritisch zijn ook denk ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Wurstjuhquote:
nouja dat is de vraag he? en mss hadden ze die allang? het is alleen niet de EU die deze oorlog met Iran starte he?quote:Op zondag 22 maart 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet anders van je vewend. Las net dat de raketten van Iran vrijwel heel europa kunnen belagen is een artikel achter de betaalmuur dus kan het niet lezen. Eng hoor voor al die europese landen en hun inwoners
Dus oke daarom is het ook zo lomp. als dat er al is? denk ff terug naar oorlog Irak Eno eerste instantie. Toen werd dat ook voorgehouden door USA. uiteindelijk was er niks?
Maarja dat is USA. sorry dat ik er krititsch dus over ben.Do what you love, love what you do!![]()
JipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarschijnlijk wel. We weten niet wat ze allemaal hebben.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is de vraag he? en mss hadden ze die allang? het is alleen niet de EU die deze oorlog met Iran starte he?
Dus oke daarom is het ook zo lomp. als dat er al is? denk ff terug naar oorlog Irak Eno eerste instantie. Toen werd dat ook voorgehouden door USA. uiteindelijk was er niks?
Maarja dat is USA. sorry dat ik er krititsch dus over ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een beetje domquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
verder geen idee, maar denk niet dat Iran het gemunt had op EU lidstaten?
Of als het er al was. Dus die hele oorlog vind ik bs.Do what you love, love what you do!![]()
Je slaat mijn advies in de windquote:dat is heul dom
Heb je nu een andere dag vrij ipv morgen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik compenseer het wel?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nu een andere dag vrij ipv morgen?. tis denk halve dag morgen, maar weet niet wat er komt aan aannemers en wanneer?
Heb er 3 werkvergunningen iig voor verschillende bedrijven.
tis op locatie ook die dichter bij mij is als naar pompstation. nog gevraagd maar geen antwoord van werk. voorbereiding. Dus neem aan ze gaan naar locatie gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja volgens mij weinig slaap gehad dit weekend.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een uithoudingsvermogen die kreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo nog een weekend en dan verhuizennn heb je der zin in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet btw toegeven dat dit goed werk is en gaat wvb eindelijk eens over denken?
Dat er niet 3 man op verschillende dagen heen moet terwijl ze het in 1 dag kunnen doen.
Dat is goed denken, hahahaha. naja alleen jammer dat het ff niet klopte met vrije dag van mij.,
Maar maakt niet uit. overlegd enzo ook onderhand, kan dat gewoon compenseren.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klooster vibes in TRVI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
moet zeggen trouwens want ik ging van 40 uur naar 36 dat het salaris me allemaal wel weer meevalt?
wist beetje cut erop natuurlijk, maar het scheelt niet zo heel veel.Do what you love, love what you do!![]()
100% alcoholvrij!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik update TRV weer ff als ik meer weet, sowieso staat die wel vast voor onsquote:
Do what you love, love what you do!![]()
I'm surrounded by morons!
fogeltravelsnacks?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dommiequote:Op zondag 22 maart 2026 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ben lekker de trein naar verkeerde richting genomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer ga je met masberum op vakantiequote:Op zondag 22 maart 2026 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik update TRV weer ff als ik meer weet, sowieso staat die wel vast voor onsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: