Jij denkt dat ik tot de intimi hoor van Vlad en dergelijke info krijg?quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar wanneer gaat Rusland nou eindelijk eens winnen eigenlijk?
Europa heeft het in de aanloop naar de oorlog wel geprobeerd maar Poetin heeft geen interesse. Hoe vaak heeft Macron het wel niet geprobeerd?quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil het onderhandelen over Oekraïne en de veiligheidssituatie in Europa overlaten aan Trump? Want dat is wat je doet als je niet praat met het Kremlin.
Die optie is alleen te overwegen als je héél zeker weet dat Rusland dit gaat verliezen.
Niet tot de intimi, wel tot zijn aanbidders.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik tot de intimi hoor van Vlad en dergelijke info krijg?
Je denkt dat Sp3c tot de intimi hoort van Zelensky en dergelijke info krijgt?quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij aanwijzingen dat Oekraine dat zelfstandig zou kunnen cq. de kaarten daar voor hebben?
Met Macron zou ik ook niet kunnen praten.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Europa heeft het in de aanloop naar de oorlog wel geprobeerd maar Poetin heeft geen interesse. Hoe vaak heeft Macron het wel niet geprobeerd?
Dat ik geen fan ben van Zita Pels of Keith Starmer maakt mij nog niet gelijk een Poetin aanbidder.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet tot de intimi, wel tot zijn aanbidders.
Waarim zouden ze dat niet kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2026 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij aanwijzingen dat Oekraine dat zelfstandig zou kunnen cq. de kaarten daar voor hebben?
Geen hefboom.quote:
Je hebt geen hefboom nodig om te onderhandelenquote:
Het wordt alleen maar erger he?quote:
Wat is daar zo vreemd aan?quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dus drones in Estland, Letland en Litouwen maar volgens Estland "niet voor Estland bedoeld". Vreemd verhaal.
Nee, dat had je graag gewildquote:Op woensdag 25 maart 2026 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik tot de intimi hoor van Vlad
Bleken idd Oekraiense drones die Ust-Luga aanvielen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan?
Waarom zou iemand Estland aan gaan vallen?
Overigens wordt het echt wel serieus genomen hoor hoor.
Maar het was praktisch een schamper.
Daarnaast kan het gebeuren, er gaan veel drones vanuit Oekraine langs deze regio.
Als het echt Russisch zou zijn dan is het gek, maar goed ook niet zo ver van de grens.
Vind je het niet vreemd dan dat het in alle drie de Baltische staten tegelijk gebeurt?quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan?
Waarom zou iemand Estland aan gaan vallen?
Overigens wordt het echt wel serieus genomen hoor hoor.
Maar het was praktisch een schamper.
Daarnaast kan het gebeuren, er gaan veel drones vanuit Oekraine langs deze regio.
Als het echt Russisch zou zijn dan is het gek, maar goed ook niet zo ver van de grens.
Nee, alle 3 liggen langs de route die drones vliegen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vind je het niet vreemd dan dat het in alle drie de Baltische staten tegelijk gebeurt?
En dat het een schamper is zegt niets. Speldenprikjes van Rusland stellen juist vaak weinig voor, puur om onze reactie te testen of om een boodschap over te brengen.
Zie ik nog geen bevestiging van in Estische websites.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bleken idd Oekraiense drones die Ust-Luga aanvielen.
Hopen kan, maar ziet er aardig fake uit.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:35 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou de haven van Ust-Luga nu zijn in Rusland. Maar in tijden van AI durf ik niet te garanderen dat het echt is.
Natuurlijk ben ik geen militaire strateeg dus waarschijnlijk denk ik er te simpel over. Maar ik begrijp niet waarom ze bij dit soort first-off aanvallen niet even wat verder door sparen en er de eerste keer een gigantische knaller van maken. Dus 1000 drones die kant op wanneer ze nog totaal niet snappen dat het mogelijk is.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Peperduur schip geraakt ook.
Wat ik uit andere plaatjes kan opmaken die ik zo her en der zie, is dat het in ieder geval wel fikt als een tietquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:35 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou de haven van Ust-Luga nu zijn in Rusland. Maar in tijden van AI durf ik niet te garanderen dat het echt is.
Meeste drones zijn best "gecompliceerd" te lanceren. Als je er 1000 wil lanceren riskeer je ook dat Rusland de locatie spot waar je drones van afstuurt en er een iskander op gooit. De operaties om lange afstand drones te lanceren zijn niet makkelijk en kosten elke avond opnieuw zorgvuldige planning, zowel om te zorgen dat ze aankomen maar ook dat ze veilig door de oekraiense troepen worden afgevuurd, want de oekraiense drone piloten die ze sturen staan op nr 1 op de Russische prioriteitenlijst.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik geen militaire strateeg dus waarschijnlijk denk ik er te simpel over. Maar ik begrijp niet waarom ze bij dit soort first-off aanvallen niet even wat verder door sparen en er de eerste keer een gigantische knaller van maken. Dus 1000 drones die kant op wanneer ze nog totaal niet snappen dat het mogelijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |