We hebben gezien wat een gigantische ellende Chernobyl opgeleverd heeft. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dit nog goedpraten. Alleen al de gedachte dat Trump bereid is kerncentrales op te blazen, met alle gevolgen van dien vind ik bizar. Toen er Russische raketten rakelings langs de sarcofaag van Chernobyl gingen was de wereld te klein, want dat was een gigantisch gevaar.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
De grootste energiecentrale in Iran is een kerncentrale en die gaat onder Trump zijn ultimatum als eerste kapot.
Je flipt helemaal man.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In deze oorlog is Trump de Poetin van het verhaal.
Ah, de VS wil Iran een onderdeel van Amerika maken? Dat is nieuw voor mij.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In deze oorlog is Trump de Poetin van het verhaal.
Je vergeet hierbij even te noemen dat Iran heeft gedreigd een kerncentrale in Israël op te blazen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trump heeft beloofd een kerncentrale op te blazen.
Dat was aan het begin van de oorlog, 4 maart, en dat is bij een dreigement gebleven.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij even te noemen dat Iran heeft gedreigd een kerncentrale in Israël op te blazen.
Als je niet wil dat over 50 jaar nog verminkte kinderen worden geboren ben je pro het regime hoor. Dit soort mentale kots krijgen ze uit het toetsenbord.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef beefkeek het volgende:
[..]
We hebben gezien wat een gigantische ellende Chernobyl opgeleverd heeft. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dit nog goedpraten. Alleen al de gedachte dat Trump bereid is kerncentrales op te blazen, met alle gevolgen van dien vind ik bizar. Toen er Russische raketten rakelings langs de sarcofaag van Chernobyl gingen was de wereld te klein, want dat was een gigantisch gevaar.
Dat er dan nog mensen zijn die zeggen: "Ja joh, goed idee. Die boevenbende daar moet aangepakt worden, dus doen!"
Geldt dat ook niet voor de uitspraken van Trump?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was aan het begin van de oorlog, 4 maart, en dat is bij een dreigement gebleven.
"Ja maar hunnie"
Een paar dagen terug was je nog aan het roepen dat we de mensen van Iran moesten helpen. Mensen die tegen de oorlog waren, zouden pro democratie liefhebber doodschieten zijn. Nu ben je pro kernramp voor die hulpbehoevende mensen geworden en praat dat goed met kennis die je een paar dagen terug ook al had.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij even te noemen dat Iran heeft gedreigd een kerncentrale in Israël op te blazen.
Dat weten we over ~36 uur toch?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet voor de uitspraken van Trump?
Dat is wel fijn aan Trump. Hij kondigt zijn potentiële oorlogsmisdaden op voorhand vast aan op TruthSocial. Wel makkelijk bewijs verzamelen op die manier.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Lijkt me ook nogal een oorlogsmisdaad.
Zeker niet, daarom is het ook zo vreemd dat het nu zo selectief wordt afgekeurd. Toen het Iraanse regime hiermee dreigde zagen we die mate van verontwaardiging namelijk niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat weten we over ~36 uur toch?
Lijkt me niet zo'n goed plan iig.
Noemde jij paar dagen terug niet nog dat deze oorlog noodzakelijk was om de ayatollah's uit het zadel te krijgen en de Iraanse bevolking te bevrijden tegen het bewind van de tirannen aan de macht? (parafraserend).quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct. Ik ben zeker voor regime change, dat zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Noemde jij paar dagen terug niet nog dat deze oorlog noodzakelijk was om de ayatollah's uit het zadel te krijgen en de Iraanse bevolking te bevrijden tegen het bewind van de tirannen aan de macht?
Hoe draagt het vernietigen van de energieinfrastructuur van Iran hieraan bij?
Tremendous war crimes, the biggest war crimes ever. Sleepy Joe's war crimes were WEAK!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is wel fijn aan Trump. Hij kondigt zijn potentiële oorlogsmisdaden op voorhand vast aan op TruthSocial. Wel makkelijk bewijs verzamelen op die manier.
Ik weet niet eens of het hier überhaupt besproken is, niet al het nieuws haalt dit topic en niet alles wordt daarom "afgekeurd".quote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker niet, daarom is het ook zo vreemd dat het nu zo selectief wordt afgekeurd. Toen het Iraanse regime hiermee dreigde zagen we die mate van verontwaardiging namelijk niet.
Dat is niet wat ik je vroeg. Ik vroeg je hoe het hieraan bijdraagt. Blij te lezen dat je dit afkeurt. Laten we kijken wat de reactie is als Trump het maandag doet.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct. Ik ben zeker voor regime change, dat zou fantastisch zijn.
En waar heb ik gezegd dat de energieinfrastructuur vernietigd zou moeten worden? Oliedepots in handen van het Iraanse regime vind ik een ander verhaal. Kerncentrales opblazen niet.
Nee, ik ben vooral voor consequent zijn. Als mensen het opblazen van kerncentrale problematiseren, doe dat dan bij beide partijen, niet slechts selectief bij eentje.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het hier überhaupt besproken is, niet al het nieuws haalt dit topic en niet alles wordt daarom "afgekeurd".
Je bent nu wel aan het zoeken.
Wie op dit forum is voor het opblazen van de kerncentrale in Israël geweest dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik ben vooral voor consequent zijn. Als mensen het opblazen van kerncentrale problematiseren, doe dat dan bij beide partijen, niet slechts selectief bij eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |