SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itt Sterling, die meer dan 5 stappen nemen teveel werk lijkt te vindenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef snabbi het volgende:
moussa speelt slecht, maar verdedigt voor de verandering wel eens mee
dat vind ik dan nog wel meevallen. ik ga ook niet beweren dat het oogstrelend is, maar bijv tegen excelsior was echt slecht en dit kan er wel mee door.quote:
Maw; ze wachten dus op de 2e helft... Die we, op 1 uitzondering na, dit seizoen steevast slechter spelen dan de 1e.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Qarrad het volgende:
Ajax wacht gewoon totdat deze basis moe is en we moeten wisselen voor de Aldi-troep op de bank.
Hey, slechts 0-2 is een goede uitslag imo. Ik had een veeeeeel grotere nederlaag verwachtquote:Op zondag 22 maart 2026 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Kutwedstrijd van beide kanten, dus zal wel 0-2 worden.
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, slechts 0-2 is een goede uitslag imo. Ik had een veeeeeel grotere nederlaag verwacht
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, slechts 0-2 is een goede uitslag imo. Ik had een veeeeeel grotere nederlaag verwacht
Iedereen loopt hier over van zelfmedelijden.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grappig dat men kennelijk anders verwacht had.
Ook weer een goed punt... Blijf er bij dat wij veel beter in staat zijn om zaken te verneuken dan zij. Plus; we kunnen profiteren van het gelijkspel van NEC & zij winnen bijna alle klassiekers...quote:Op zondag 22 maart 2026 15:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
0-2 is hoe dan ook geen goede uitslag. En Ajax was ook heel slecht op vorige week na.
Dit voelt als een PSV'er.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt... Blijf er bij dat wij veel beter in staat zijn om zaken te verneuken dan zij. Plus; we kunnen profiteren van het gelijkspel van NEC & zij winnen bijna alle klassiekers...
Alles bij elkaar, valt het me nog reuze mee tot op heden.
Heeft hij überhaupt een sprint getrokken?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef snabbi het volgende:
ik heb sterling nog geen goede actie zien maken vandaag
En Borges?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik hunker naar Sauer wanneer ik Sterling zie spelen…
Misschien dat hij dan toch...quote:Op zondag 22 maart 2026 15:48 schreef Kerftminister het volgende:
Maar Van Persie zal wel tevreden zijn over de passing.
Zolang hij er van leert... Maar ik heb van meerdere zenders (Rijnmond & ESPN) gehoord dat hij behoorlijk eigenwijs is.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef snabbi het volgende:
blijkbaar luistert van persie wel naar advocaat - aangezien ze in de eerste helft ook een keer naar achteren liepen.
voor mij is dat eigenzinnige tactischloos handelen de belangrijkste reden dat ik hem weg wil hebben, als hij wel eens gaat luisteren dan ook prima
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu het toch 0-1 staat durf ik het wel te zeggen.
Het ligt niet aan Lotomba vandaag
Voor de veranderingquote:Op zondag 22 maart 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu het toch 0-1 staat durf ik het wel te zeggen.
Het ligt niet aan Lotomba vandaag
ja precies, een trainer hoeft van mij niet weg om de resultaten, maar wel of ie geen invloed heeft op het spel/verbeteringen. als hij nu wel kan leren - best.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zolang hij er van leert... Maar ik heb van meerdere zenders (Rijnmond & ESPN) gehoord dat hij behoorlijk eigenwijs is.
Moussa an sich is geen doorslaand succes... Die jongen wil altijd net iets teveel. Extra passje hier, extra kapje daar. Waarmee hij heel vaak de bal verliestquote:Op zondag 22 maart 2026 15:59 schreef Haringkop2 het volgende:
Moussa in toppers is ook geen doorslaand succes..
Zet hem maar eens op de bank.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:01 schreef snabbi het volgende:
naar mijn mening gebruiken we moussa ook niet op de juiste manier. Je moet hem niet halverwege het veld aanspelen, want hij kan niet lopen. Je moet hem echt voorin pas aanspelen en dat hij iets vanuit stand of vanuit de drukte kan forceren
Wij hadden een aantal enorme kansen, gemist door Ueda. 2 uit m'n hoofdquote:Op zondag 22 maart 2026 16:07 schreef Haringkop2 het volgende:
Standaard klassieker in de Kuip. Enorm slecht van twee kanten, Ajax benut de kansen. Feyenoord heeft het nakijken.
Na afloop vooral benadrukken dat het een heel slechte wedstrijd was.
We creëren ook weer geen reet:
watanabe en uedaquote:Op zondag 22 maart 2026 16:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wij hadden een aantal enorme kansen, gemist door Ueda. 2 uit m'n hoofd
Mwah vooral die tweede was een grote kans. Maar verder is het allemaal aardig erg flets.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wij hadden een aantal enorme kansen, gemist door Ueda. 2 uit m'n hoofd
Rechts maakt dit land kapot!!!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Feyenoord probeert het op rechts.
Lukt weer niet.
Hadj staat op rechts, stelling derhalve correctquote:Op zondag 22 maart 2026 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rechts maakt dit land kapot!!!
100%quote:Op zondag 22 maart 2026 16:14 schreef snabbi het volgende:
in de actie dacht ik van niet, maar in de herhaling zeker wel
Tja, we krijgen ze dit seizoen niet Makkeliek...quote:Op zondag 22 maart 2026 16:14 schreef Kerftminister het volgende:
Als dit geen pingel is weet ik het niet meer hoor.
en de VARquote:Op zondag 22 maart 2026 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen allemaal even dankjewel zeggen tegen Lotomba.
Welke nu gewisseld isquote:Op zondag 22 maart 2026 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen allemaal even dankjewel zeggen tegen Lotomba.
Niet gek, nee. Maar ik vind het wel wat veel. 6 was, voor mijn gevoel, beter. Maar goed, zolang wij maar niet verliezenquote:Op zondag 22 maart 2026 16:22 schreef snabbi het volgende:
zo gek is dat toch niet met die ajachied die 10 minuten op de grond bleef liggen?
Hem stuk door laten spelen wel. Beetje raar dat de staf hem niet tegen zichzelf in bescherming nemen en hem gewoon wisselenquote:Op zondag 22 maart 2026 16:26 schreef snabbi het volgende:
moussa niet in het spel betrekken is geen slechte stap
dan moet hij er zelf aflopen, wisselen kan niet meerquote:Op zondag 22 maart 2026 16:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hem stuk door laten spelen wel. Beetje raar dat de staf hem niet tegen zichzelf in bescherming nemen en hem gewoon wisselen
Volgens Rijnmond kunnen we er nog 1 wisselenquote:Op zondag 22 maart 2026 16:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
dan moet hij er zelf aflopen, wisselen kan niet meer
3 wisselmomenten gehadquote:Op zondag 22 maart 2026 16:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Volgens Rijnmond kunnen we er nog 1 wisselen
En het spelbeeld... Normaal verliezen we als we heel veel beter zijn, nu niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:29 schreef Haringkop2 het volgende:
Gelijkspel is uiteindelijk geen slechte uitslag, gezien de uitslag van NEC vanmiddag.
Waren er niet al 3 wissel momenten geweest?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hem stuk door laten spelen wel. Beetje raar dat de staf hem niet tegen zichzelf in bescherming nemen en hem gewoon wisselen
inderdaad - de wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar maar feyenoord had hem wel kunnen winnenquote:Op zondag 22 maart 2026 16:30 schreef DaMart het volgende:
Gezien het spelbeeld terechte uitslag, al blijft het jammer dat de paar kansen die er waren, niet werden afgemaakt.
Wij waren, imo, iets beter. Maar zoals gezegd, leidt dat meestal tot verlies. Dus... Ben erg tevredenquote:Op zondag 22 maart 2026 16:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
inderdaad - de wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar maar feyenoord had hem wel kunnen winnen
Dat idd. Ik snap dat het niet goed was, maar het leek mij dat er meer lijn in zat, meer organisatie en meer voetbal.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond het eigenlijk best oké vandaag, het voelde eindelijk niet zo hopeloos hoe ze voetbalden. 1-1 zou ik van tevoren ook voor getekend hebben
Zou fijn zijn idd.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:36 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe je het wendt of keert, dit was de beste wedstrijd in tijden. Zagen er zowaar uit als een team.
Hopelijk kunnen we nu een serietje neerzetten.
Dit vind ik misschien nog wel een veel pijnlijkere conclusie.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:36 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe je het wendt of keert, dit was de beste wedstrijd in tijden. Zagen er zowaar uit als een team.
Hopelijk kunnen we nu een serietje neerzetten.
Dit ja. Alleen de fase na hun goal was het weer echt dramatisch met enorme ruimtes tussen de linies, maar over het algemeen was de organisatie best aardig. Ik kan er wel mee leven, ook omdat het qua uitslag wel terecht is.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond het eigenlijk best oké vandaag, het voelde eindelijk niet zo hopeloos hoe ze voetbalden. 1-1 zou ik van tevoren ook voor getekend hebben
Dit is nu eenmaal de fase waar we in zitten met zijn allen, Olifantje.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit vind ik misschien nog wel een veel pijnlijkere conclusie.
Er zat meer lijn in, maar het was nog steeds heel onmachtig. Gelukkig zit Ajax ook niet echt goed in de spreekwoordelijke wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja. Alleen de fase na hun goal was het weer echt dramatisch met enorme ruimtes tussen de linies, maar over het algemeen was de organisatie best aardig. Ik kan er wel mee leven, ook omdat het qua uitslag wel terecht is.
Ook wel credits voor Lotomba hoor, als je de hele week door werkelijk iedereen hoort "het wordt 0-4 door Godts tegen Lotomba" en je speelt alleraardigst dan is dat gewoon knap.
Nog niet helemaal gelukt.quote:Feyenoord zegt een plan te hebben uitgestippeld om ‘Raheem The Dream’ over een paar weken in blakende vorm in het shirt van Feyenoord te hebben
Die pakt over een week of 2 zijn 3e titel op rij..quote:Op zondag 22 maart 2026 18:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe doet Veerman het vandaag eigenlijk?
Ziedendquote:Op zondag 22 maart 2026 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die pakt over een week of 2 zijn 3e titel op rij..
[ afbeelding ]
En desondanks zit jij in dit topic weer bevestiging te zoeken.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die pakt over een week of 2 zijn 3e titel op rij..
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |