Heeft hij überhaupt een sprint getrokken?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef snabbi het volgende:
ik heb sterling nog geen goede actie zien maken vandaag
En Borges?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik hunker naar Sauer wanneer ik Sterling zie spelen…
Misschien dat hij dan toch...quote:Op zondag 22 maart 2026 15:48 schreef Kerftminister het volgende:
Maar Van Persie zal wel tevreden zijn over de passing.
Zolang hij er van leert... Maar ik heb van meerdere zenders (Rijnmond & ESPN) gehoord dat hij behoorlijk eigenwijs is.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef snabbi het volgende:
blijkbaar luistert van persie wel naar advocaat - aangezien ze in de eerste helft ook een keer naar achteren liepen.
voor mij is dat eigenzinnige tactischloos handelen de belangrijkste reden dat ik hem weg wil hebben, als hij wel eens gaat luisteren dan ook prima
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu het toch 0-1 staat durf ik het wel te zeggen.
Het ligt niet aan Lotomba vandaag
Voor de veranderingquote:Op zondag 22 maart 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu het toch 0-1 staat durf ik het wel te zeggen.
Het ligt niet aan Lotomba vandaag
ja precies, een trainer hoeft van mij niet weg om de resultaten, maar wel of ie geen invloed heeft op het spel/verbeteringen. als hij nu wel kan leren - best.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zolang hij er van leert... Maar ik heb van meerdere zenders (Rijnmond & ESPN) gehoord dat hij behoorlijk eigenwijs is.
Moussa an sich is geen doorslaand succes... Die jongen wil altijd net iets teveel. Extra passje hier, extra kapje daar. Waarmee hij heel vaak de bal verliestquote:Op zondag 22 maart 2026 15:59 schreef Haringkop2 het volgende:
Moussa in toppers is ook geen doorslaand succes..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |