SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itt Sterling, die meer dan 5 stappen nemen teveel werk lijkt te vindenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef snabbi het volgende:
moussa speelt slecht, maar verdedigt voor de verandering wel eens mee
dat vind ik dan nog wel meevallen. ik ga ook niet beweren dat het oogstrelend is, maar bijv tegen excelsior was echt slecht en dit kan er wel mee door.quote:
Maw; ze wachten dus op de 2e helft... Die we, op 1 uitzondering na, dit seizoen steevast slechter spelen dan de 1e.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Qarrad het volgende:
Ajax wacht gewoon totdat deze basis moe is en we moeten wisselen voor de Aldi-troep op de bank.
Hey, slechts 0-2 is een goede uitslag imo. Ik had een veeeeeel grotere nederlaag verwachtquote:Op zondag 22 maart 2026 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Kutwedstrijd van beide kanten, dus zal wel 0-2 worden.
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, slechts 0-2 is een goede uitslag imo. Ik had een veeeeeel grotere nederlaag verwacht
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, slechts 0-2 is een goede uitslag imo. Ik had een veeeeeel grotere nederlaag verwacht
Iedereen loopt hier over van zelfmedelijden.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grappig dat men kennelijk anders verwacht had.
Ook weer een goed punt... Blijf er bij dat wij veel beter in staat zijn om zaken te verneuken dan zij. Plus; we kunnen profiteren van het gelijkspel van NEC & zij winnen bijna alle klassiekers...quote:Op zondag 22 maart 2026 15:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
0-2 is hoe dan ook geen goede uitslag. En Ajax was ook heel slecht op vorige week na.
Dit voelt als een PSV'er.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt... Blijf er bij dat wij veel beter in staat zijn om zaken te verneuken dan zij. Plus; we kunnen profiteren van het gelijkspel van NEC & zij winnen bijna alle klassiekers...
Alles bij elkaar, valt het me nog reuze mee tot op heden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |