abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220397131
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:39 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Iran was zogenaamd geen gevaar voor Europa en de VS. Als ze dit nu al kunnen was het slechts een kwestie van tijd voordat ze ICBM's met kernkoppen zouden bemachtigen.
Waarom is de conclusie 'oh dit konden ze blijkbaar al' en niet 'hmm misschien hebben ze iets van iemand gekregen'? (Ik vraag dit omdat ik hier weinig verstand van heb).
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:27:19 #52
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220397137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zie dat fok-Maga het geloof in de grote leider nog niet heeft opgegeven. Mooi man zo’n competente kinderneuker als baas! Nee dan is Jetten toch maar behelpen
Hardop gelachen.

Het gaat allemaal om de Epstein files natuurlijk.

Hahah, haha. Ha.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220397159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het probleem is dat dat soort schepen goed is in zichzelf verdedigen en beschermen maar het beschermen van vele tientallen olietankers is heel wat anders.

Er mag letterlijk niet 1 drone of raket doorheen komen, anders ligt de transport weer stil.
De SM-2 raketten zijn blijkbaar op, ze schieten nu met tien keer zo dure SM-3 raketten. Of toch minstens 1 keer dat we weten.
pi_220397168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze al gewonnen hadden.
Het aantal drones en raketten dat Iran iedere dag lanceert is weer aan het stijgen, dus de productie is weer goed op gang aan het komen.
pi_220397194
twitter

Xi ginds komt de stoomboot... :X
pi_220397199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:26 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom is de conclusie 'oh dit konden ze blijkbaar al' en niet 'hmm misschien hebben ze iets van iemand gekregen'? (Ik vraag dit omdat ik hier weinig verstand van heb).
Als ze dit soort units hadden gekregen dan was dat wel opgemerkt.

pi_220397215
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat zou ook opmerkelijk zijn omdat er geen grondtroepen aanwezig zijn.

Maar ga vooral door met zwarte pieten schuiven. Dat lost het wel op.
Tja, jij begint ermee.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:42:20 #58
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220397239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Toen was het na een week al zeiken en klagen. Dus niet zo jammeren nu.
Ja, omdat ze binnen een week elkaar al de kiet aan het uitvechten waren en de eerste ministers en staatssecretarissen al afhaakten vanwege strafbladen enzo :') .
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:43:12 #59
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220397245
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef RotatoR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Holy shizzle. Maar de vraag is, komt dat spul ook ergens. Of is het verder gewoon vooral heel groot.
pi_220397258
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat wil je dat Jetten doet?
Ik weet wel een leuke en vooral passende baan voor Jetten. Hij zou uitstekend functioneren als rechterhand of persoonlijke assistent van Fred van Leer.

En nee, dit is geen sneer naar zijn geaardheid. Jetten en ik hebben bepaalde overeenkomsten, allebei homo (nou ja, ik ben een pot en hij is een bruinwerker), allebei een Brabants wiegje en daar houden de overeenkomsten wel op.
Pim was ook een flikker, maar die had tenminste een verhaal waar niemand een speld tussen kon krijgen.
Wel een kogel helaas.
pi_220397262
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef RotatoR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm, kan niet in delen oid? Is dit de enige vorm als je zulke capabilities wenst?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:46:35 #62
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220397268
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, jij begint ermee.
Ik volg slechts jouw gedachtetreintje Wantie. Iran is immers getriggerd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ja, omdat ze binnen een week elkaar al de kiet aan het uitvechten waren en de eerste ministers en staatssecretarissen al afhaakten vanwege strafbladen enzo :') .
Oke. Prima. Maar wel zeiken over iedere scheet van Faber. Maar nu alpha Robbie op ieder dossier van zich laat afweten moeten we tijd geven.

Zo werkt het niet.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220397303
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik weet wel een leuke en vooral passende baan voor Jetten. Hij zou uitstekend functioneren als rechterhand of persoonlijke assistent van Fred van Leer.

En nee, dit is geen sneer naar zijn geaardheid. Jetten en ik hebben bepaalde overeenkomsten, allebei homo (nou ja, ik ben een pot en hij is een bruinwerker), allebei een Brabants wiegje en daar houden de overeenkomsten wel op.
Pim was ook een flikker, maar die had tenminste een verhaal waar niemand een speld tussen kon krijgen.
Wel een kogel helaas.
Ben je van account gewisseld?
pi_220397307
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ben je van account gewisseld?
:?
pi_220397320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
[..]
Nee, Iran is heel kalm en vredig nu _O-

Wel grappig dat jij getriggerd werd door mijn opmerking over Iran.
En daar dagen later nog steeds over valt...
pi_220397322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
[..]
Oke. Prima. Maar wel zeiken over iedere scheet van Faber. Maar nu alpha Robbie op ieder dossier van zich laat afweten moeten we tijd geven.

Zo werkt het niet.
Nou, wat ik tot dusver heb meegekregen over Trump en dossiers, schijnt dat ogenschijnlijk prima te werken.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:54:04 #67
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220397330
Nice, Nederland niet in range _O_ mandaat van god?

twitter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_220397331
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
:?
Ik vroeg het aan Cruzinats, naar aanleiding van zijn kritiek op premier Jetten.
pi_220397335
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:54 schreef Mikeytt het volgende:
Nice, Nederland niet in range _O_ mandaat van god?

[ x ]
Eigenlijk weten we dat niet, omdat de raket op Diego Garcia viel, en de cirkel die afstand weergeeft.
Dat wil niet zeggen dat de raket niet verder kan komen.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:56:20 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220397342
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Iran is heel kalm en vredig nu _O-

Wel grappig dat jij getriggerd werd door mijn opmerking over Iran.
En daar dagen later nog steeds over valt...
Omdat het mijns inziens getuigt van een enorm simplisme aangaande het wereldtoneel. Maar als jij voor jezelf alle ellende kunt witwassen met het orangemanbadperspectief. Good for you.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nou, wat ik tot dusver heb meegekregen over Trump en dossiers, schijnt dat ogenschijnlijk prima te werken.
Heb het met name over Nederlandse dossiers zoals 10 steden en zulks.
pi_220397345
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vroeg het aan Cruzinats, naar aanleiding van zijn kritiek op premier Jetten.
Ga nog maar even oefenen met kwoten dan.
pi_220397366
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Omdat het mijns inziens getuigt van een enorm simplisme aangaande het wereldtoneel. Maar als jij voor jezelf alle ellende kunt witwassen met het orangemanbadperspectief. Good for you.
[..]
Heb het met name over Nederlandse dossiers zoals 10 steden en zulks.
Politici zijn overal ter wereld hetzelfde hoor. Ontkennen, zich van geen kwaad bewust zijn, verkeerd begrepen of geciteerd zijn en meer van die kutsmoezen.
Maar het stemvee is hier zelf ook voor een groot deel schuldig aan.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 16:03:53 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220397405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Politici zijn overal ter wereld hetzelfde hoor. Ontkennen, zich van geen kwaad bewust zijn, verkeerd begrepen of geciteerd zijn en meer van die kutsmoezen.
Maar het stemvee is hier zelf ook voor een groot deel schuldig aan.
Eens hoor. Maar waarom J.D TRUMP afrekenen? Wij hebben toch te schaften met Robbie?
pi_220397585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Eens hoor. Maar waarom J.D TRUMP afrekenen? Wij hebben toch te schaften met Robbie?
Liefje toch, Trump beschouw ik nu als een groter gevaar dan Jetten.
Jetten is een meelopertje, Trump is een levensgevaarlijke megalomaan, met veel meer macht ook nog eens.

Ik denk dat Jetten sinds de verkiezing zichzelf 's nachts in slaap huilt, terwijl Trump zich dagelijks laat adviseren door zijn zelfgekozen clubje jaknikkers.

Trump past uitstekend in het rijtje van waanzinnige machtige mannen. Hitler, Amin, Stalin, die gek van Noord-Korea, Mao enz.
Trump is krankzinnig, en wij staan gewoon toe te kijken.

Trump moet, wat mij betreft, afgevoerd worden naar een veilig en warm verpleegtehuis, waar hij zijn dagen kan slijten met een lekker dekentje over zijn knieën en een lekker warme beker chocolademelk.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 16:19:45 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220397623
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Liefje toch, Trump beschouw ik nu als een groter gevaar dan Jetten.
Jetten is een meelopertje, Trump is een levensgevaarlijke megalomaan, met veel meer macht ook nog eens.

Ik denk dat Jetten sinds de verkiezing zichzelf 's nachts in slaap huilt, terwijl Trump zich dagelijks laat adviseren door zijn zelfgekozen clubje jaknikkers.

Trump past uitstekend in het rijtje van waanzinnige machtige mannen. Hitler, Amin, Stalin, die gek van Noord-Korea, Mao enz.
Trump is krankzinnig, en wij staan gewoon toe te kijken.

Trump moet, wat mij betreft, afgevoerd worden naar een veilig en warm verpleegtehuis, waar hij zijn dagen kan slijten met een lekker dekentje over zijn knieën en een lekker warme beker chocolademelk.
Oké, dat is jouw visie erop. Maar wat heeft Trump met onze binnenlandpolitiek te maken?

Het is een keuze om je naar iedere hersenscheet uit Washington te voegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')