quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:50 schreef maily het volgende:
@:gebrokenglas ik kreeg er twee!!!!
[ afbeelding ]
ik hoor nu een GTST melodiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef mario390 het volgende:
schlechte avonde schlechte dagen schlechte alles
1 punt joehoeeeeeequote:
Heeft @Lovely gemaaktquote:
aaahhhquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
als een troostend nachtlampje@:greysbones
GGquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi
Ik ben eigenlijk nog nooit schofterig behandeld in een restaurant....
omdat je nog niet bij Karen bent geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi
Ik ben eigenlijk nog nooit schofterig behandeld in een restaurant....
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
omdat je nog niet bij Karen bent geweest
Helloquote:
O die moet ik ook nog kijken, maar tv is kapoet beneden. ZIt DBG te kijken en ineens alleen geluid en geen beeld meerquote:
U bedoelt dat u even Charles Marc Hervé Perceval Leclerc gaat bekijkenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Karens Restaurant lijkt me een mooie voor een meeting
Iedereen die de manager kapot gaat bolkenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die de manager kapot gaat bolken
dappere dodo jijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil nu de manager spreken
[ afbeelding ]
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hey Stoorquote:
Ben je klaar met klussen nu tijd voor vissen?quote:
Niet voor het aquarium (daar kom ik zo nog opquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net een filmpje over de zonvis te kijken!
Jep, huis is klaar. Maar ik bedenk wel weer een klus hoor! Ik zat te denken aan een nieuwe oprit en voortuinquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je klaar met klussen nu tijd voor vissen?
En je gaat op vakantie las ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, huis is klaar. Maar ik bedenk wel weer een klus hoor! Ik zat te denken aan een nieuwe oprit en voortuinMaar mijn vrouw heeft ook aandacht nodig, dus dat stel ik nog een paar weken uit
Het idee is er, het ontwerp zal snel volgen, en dan gewoon beginnen toch?
Houdt je van de straat. Ik vind dat leuk. De vrouw is blij dat het af isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je gaat op vakantie las ik
Fijn dat je huis af is. Is ook wel veel werkt geweest he
Ja geloof graag dat ze blij is, het is ook een hele klust geweest. Maar nu heeft ze het mooi voor elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Houdt je van de straat. Ik vind dat leuk. De vrouw is blij dat het af is![]()
Wat die vakantie betreft. Ik zeg iedere keer na een verre autoreis dat dit de laatste was, en we zijn dus ook 2x naar de Belgische Ardennen geweest, maar ik ben er tóch weer ingetraptWe gaan naar ongeveer het meest zuidelijkste puntje van Frankrijk. Paar km van de Spaanse grens aan de middellandse zee.
Ik deel het wel op in 2 stukken. Dus ergens rondom Lyon een overnachting
Jazeker, dat heb ik wel geleerd de afgelopen jaren. Er komt zeker ergens halverwege een overnachting!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geloof graag dat ze blij is, het is ook een hele klust geweest. Maar nu heeft ze het mooi voor elkaar
Is ook beter een overnachting er bij als je lang moet rijden, kan je vrouw ook rijden zodat jullie af kunnen wisselen?
Jquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker, dat heb ik wel geleerd de afgelopen jaren. Er komt zeker ergens halverwege een overnachting!Ik rij meestal de complete rit
Ik hoop het ook! Ik post wel een foto van tijdens de vangst en van het opgemaakte gerechtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J
Groot gelijk. Hoop dat je veel vissen vangt met je nieuwe hengels
Die had ik in de rug vandaagquote:
Ik had de biefstuk eerst gemarineerd in geperste knoflook, zout en olijfolie.quote:
* Fogel boekt vluchtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had de biefstuk eerst gemarineerd in geperste knoflook, zout en olijfolie.
Ik heb er nog 2 over...
jouw kookkunstenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had weer wat gekookt![]()
Wrap met heel dun gesneden biefstuk, kanstanje champignon, gecaremeliseerde juin, rode peper, wortel, tomaat en ijsbergsla. En dan nog ff onder de gril![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe er dan even een mention bij dan mis ik het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Ik post wel een foto van tijdens de vangst en van het opgemaakte gerecht![]()
vervelendquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:18 schreef mario390 het volgende:
man man de schlechte verbrannte salmon lachs heeft en profiköchin als goed bewertet twitter is booswoest
Zeg, wat zijn dit nu voor een fratsen? Dat zeg je toch niet tegen je moeder?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:18 schreef mario390 het volgende:
man man de schlechte verbrannte salmon lachs heeft en profiköchin als goed bewertet twitter is booswoest
Dat zal wel smakenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had weer wat gekookt![]()
Wrap met heel dun gesneden biefstuk, kanstanje champignon, gecaremeliseerde juin, rode peper, wortel, tomaat en ijsbergsla. En dan nog ff onder de gril![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak je vaker zulke dingen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had de biefstuk eerst gemarineerd in geperste knoflook, zout en olijfolie.
Ik heb er nog 2 over...
Dan weet je miss niet wie de Karen is en wie van FOK! 😆quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Karens Restaurant lijkt me een mooie voor een meeting
wie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan weet je miss niet wie de Karen is en wie van FOK! 😆
nee hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeg, wat zijn dit nu voor een fratsen? Dat zeg je toch niet tegen je moeder?
No tip for you!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze klant wordt hier even streng toegesproken
Man van de wereld hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, fooi. Tegenwoordig kun je bestellen via een QR-code op de menukaart op je tafel, en bij het digitaal afrekenen kun je al automatisch kiezen voor een percentage fooi. Wel zo makkelijk
Met die qr codes moet je de fooi meestal al bepalen voordat je de service hebt gehad. ..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, fooi. Tegenwoordig kun je bestellen via een QR-code op de menukaart op je tafel, en bij het digitaal afrekenen kun je al automatisch kiezen voor een percentage fooi. Wel zo makkelijk
omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met die qr codes moet je de fooi meestal al bepalen voordat je de service hebt gehad. ..
Ja, ditquote:
goed planquote:
Ik dm je even mijn rekening nummerquote:
Jij eerstquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt een extra briefje van tien
Als je je tieten laat zien
Mijn moobs zijn wel de moeite waard kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt een extra briefje van tien
Als je je tieten laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |