nee hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeg, wat zijn dit nu voor een fratsen? Dat zeg je toch niet tegen je moeder?
No tip for you!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze klant wordt hier even streng toegesproken
Man van de wereld hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, fooi. Tegenwoordig kun je bestellen via een QR-code op de menukaart op je tafel, en bij het digitaal afrekenen kun je al automatisch kiezen voor een percentage fooi. Wel zo makkelijk
Met die qr codes moet je de fooi meestal al bepalen voordat je de service hebt gehad. ..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, fooi. Tegenwoordig kun je bestellen via een QR-code op de menukaart op je tafel, en bij het digitaal afrekenen kun je al automatisch kiezen voor een percentage fooi. Wel zo makkelijk
omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met die qr codes moet je de fooi meestal al bepalen voordat je de service hebt gehad. ..
Ja, ditquote:
goed planquote:
Ik dm je even mijn rekening nummerquote:
Jij eerstquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt een extra briefje van tien
Als je je tieten laat zien
Mijn moobs zijn wel de moeite waard kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt een extra briefje van tien
Als je je tieten laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |