quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:50 schreef maily het volgende:
@:gebrokenglas ik kreeg er twee!!!!
[ afbeelding ]
ik hoor nu een GTST melodiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef mario390 het volgende:
schlechte avonde schlechte dagen schlechte alles
1 punt joehoeeeeeequote:
Heeft @Lovely gemaaktquote:
aaahhhquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
als een troostend nachtlampje@:greysbones
GGquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi
Ik ben eigenlijk nog nooit schofterig behandeld in een restaurant....
omdat je nog niet bij Karen bent geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi
Ik ben eigenlijk nog nooit schofterig behandeld in een restaurant....
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
omdat je nog niet bij Karen bent geweest
Helloquote:
O die moet ik ook nog kijken, maar tv is kapoet beneden. ZIt DBG te kijken en ineens alleen geluid en geen beeld meerquote:
U bedoelt dat u even Charles Marc Hervé Perceval Leclerc gaat bekijkenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Karens Restaurant lijkt me een mooie voor een meeting
Iedereen die de manager kapot gaat bolkenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die de manager kapot gaat bolken
dappere dodo jijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil nu de manager spreken
[ afbeelding ]
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+
Hey Stoorquote:
Ben je klaar met klussen nu tijd voor vissen?quote:
Niet voor het aquarium (daar kom ik zo nog opquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net een filmpje over de zonvis te kijken!
Jep, huis is klaar. Maar ik bedenk wel weer een klus hoor! Ik zat te denken aan een nieuwe oprit en voortuinquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je klaar met klussen nu tijd voor vissen?
En je gaat op vakantie las ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, huis is klaar. Maar ik bedenk wel weer een klus hoor! Ik zat te denken aan een nieuwe oprit en voortuinMaar mijn vrouw heeft ook aandacht nodig, dus dat stel ik nog een paar weken uit
Het idee is er, het ontwerp zal snel volgen, en dan gewoon beginnen toch?
Houdt je van de straat. Ik vind dat leuk. De vrouw is blij dat het af isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je gaat op vakantie las ik
Fijn dat je huis af is. Is ook wel veel werkt geweest he
Ja geloof graag dat ze blij is, het is ook een hele klust geweest. Maar nu heeft ze het mooi voor elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Houdt je van de straat. Ik vind dat leuk. De vrouw is blij dat het af is![]()
Wat die vakantie betreft. Ik zeg iedere keer na een verre autoreis dat dit de laatste was, en we zijn dus ook 2x naar de Belgische Ardennen geweest, maar ik ben er tóch weer ingetraptWe gaan naar ongeveer het meest zuidelijkste puntje van Frankrijk. Paar km van de Spaanse grens aan de middellandse zee.
Ik deel het wel op in 2 stukken. Dus ergens rondom Lyon een overnachting
Jazeker, dat heb ik wel geleerd de afgelopen jaren. Er komt zeker ergens halverwege een overnachting!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geloof graag dat ze blij is, het is ook een hele klust geweest. Maar nu heeft ze het mooi voor elkaar
Is ook beter een overnachting er bij als je lang moet rijden, kan je vrouw ook rijden zodat jullie af kunnen wisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |