SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
Wij niet inderdaad. De Shells, BP's enzo wel.quote:
Irmaquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Brand in Amsterdam gezien vanaf de A13. Flink fikkie
Wow, dat is dan best van ver weg te zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Sow, met vrij zicht vanaf de A4 bij DH is het helemaal absurd die rook
Vlamsterdam.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Allemaal even blazen om het aan te wakkeren.
Ik moet daar eigenlijk weer eens een keer heen maar ik heb geen zin om alleen te gaan.quote:
Nou, wie weet wil hier iemand met je mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet daar eigenlijk weer eens een keer heen maar ik heb geen zin om alleen te gaan.
ja staan wat scooters in de fikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Brand in Amsterdam gezien vanaf de A13. Flink fikkie
Ja dit hoorde ik net op de radio, daarom weet ik dat die hele donkere wolk rook is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Amsterdam woedt een brand op een industrieterrein.Daardoor trok een grote rookwolk over de stad die tot aan Rotterdam te zien was.De brandweer zegt dat er zover bekend geen gewonden zijn. De brand brak iets na 15.00 uur buiten uit bij scooters en sloeg over naar een opslagloods.De brandweer laat dat pand gecontroleerd uitbranden.
Voor Nattekat
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jammer dat het geen fatbikes waren.
quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze hebben blijkbaar die ontsnapte gevangene in Utrecht opgepakt.
Ik ben weer thuis dus komt mooi uitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze hebben blijkbaar die ontsnapte gevangene in Utrecht opgepakt.
Uiteraard. Ik ben bad boyquote:
Vandaag eerste toernooi georganiseerd.quote:
Dat mag ik nog niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag eerste toernooi georganiseerd.
Werd toegevoegd in de update van gisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet.
Hoeveel tafels heb je daarvoor nodig
Er is ook een prijzenkast toegevoegd. Daar kan je dan de prijzen plaatsen die gewonnen kunnen worden en daar kies je dan ook wat de nummer 1 t/m 3 en de top 8 krijgen.quote:
Wat kun je winnen dan? Een cruise?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is ook een prijzenkast toegevoegd. Daar kan je dan de prijzen plaatsen die gewonnen kunnen worden en daar kies je dan ook wat de nummer 1 t/m 3 en de top 8 krijgen.
Dat bepaal je als organisator van het toernooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat kun je winnen dan? Een cruise?
En het Noorse koningshuis was al wat negatief in het nieuws vanwege die zoon van de kroonprinses... (die natuurljk geen lid is van het koningshuis)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een hele rel omtrent een Noorse prinses die een relatie had met Eppstein voordat naar buiten kwam wie hij daadwerkelijk was.
Ik moet nu aan dit plaatje denken bij al die internethelden:
[ afbeelding ]
Mensen die tegen de monarchie zijn zullen altijd alles met twee handen aangrijpen om ertegen te slaan. Vermoeiende mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En het Noorse koningshuis was al wat negatief in het nieuws vanwege die zoon van de kroonprinses... (die natuurljk geen lid is van het koningshuis)
Klinkt aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bepaal je als organisator van het toernooi.
Oh dat is wel cool.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is ook een prijzenkast toegevoegd. Daar kan je dan de prijzen plaatsen die gewonnen kunnen worden en daar kies je dan ook wat de nummer 1 t/m 3 en de top 8 krijgen.
En daar kies je ook wat de entreeprijs voor het toernooi is.quote:
35 euro!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar kies je ook wat de entreeprijs voor het toernooi is.
Ja, kan.quote:
Een leuke date is niet afhankelijk van mooi weerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Hm, nu wordt het lastig. Het goede nieuws is dat de date zo goed als zeker is, het slechte nieuws is dat het volgende week pas kan en daarmee verdwijnt de bonus van het mooie weer
Je moet er natuurlijk wel winst op makenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kan.
Ik deed tientje en de hoogste prijs was zo'n box met rode packs. Tweede prijs was een pluche met twee geel/oranje boosters, derde prijs een speelmat met twee geel/oranje boosters. De overige van de top 8 kreeg 1 blauwe booster.
VOCHTIG POESJE zijn humeur wel. Gaat hij stikchagrijnig op die date zitten. Beetje klagen over alles tegen dat arme meisjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een leuke date is niet afhankelijk van mooi weer
Ja, dat is wel het idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel winst op maken
Hebben we wel een livestream?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef dud0r het volgende:
VOCHTIG POESJE zijn humeur wel. Gaat hij stikchagrijnig op die date zitten. Beetje klagen over alles tegen dat arme meisje
Met pleurisregen door bijvoorbeeld een dierentuin lopen is toch niet echt mijn ideale dagbestedingquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een leuke date is niet afhankelijk van mooi weer
Hoop het welquote:
Dan neem je een paraplu mee die je als een echte heer boven haar hoofd houdtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met pleurisregen door bijvoorbeeld een dierentuin lopen is toch niet echt mijn ideale dagbesteding
Heb ik ooit gedaan. Was nog steeds leuk, maar ideaal is anders.
Of je bedenkt wat anders dat niet weersafhankelijk isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met pleurisregen door bijvoorbeeld een dierentuin lopen is toch niet echt mijn ideale dagbesteding
dat kost veel te veel moeitequote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je bedenkt wat anders dat niet weersafhankelijk is
Gewoon thuis voor d'r kokenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je wel samen knus onder de plu kruipen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker dicht tegen elkaar aanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je wel samen knus onder de plu kruipen.
Ik ben druk bezig met bedenken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
euh.... ik denk dat die vrouw graag een minder stressvolle date wil.quote:
Samen naar de McDonald'squote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... ik denk dat die vrouw graag een minder stressvolle date wil.
Is voor ons wel een leukere livestreamquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... ik denk dat die vrouw graag een minder stressvolle date wil.
Ramptoerist.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is voor ons wel een leukere livestream
Niks ramptoerist, gewoon betrokken Foquevillerquote:
Zo kan je het ook noemenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks ramptoerist, gewoon betrokken Foqueviller
We zorgen hier voor elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen
Ik kan prima kokenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit waarom essn uiteindelijk nooit met jou op date is gegaan?
Denk snellerquote:
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat Essie LC heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit waarom essn uiteindelijk nooit met jou op date is gegaan?
Denk dat ze liever LT had gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat Essie LC heeft
We proberen die jongen aan een date te helpen, niet aan een aanklachtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon bij je thuis uitnodigen, dan na een tijdje de buurman aan laten bellen, en dan kom je terug met een grote pizzadoos.
"Did someone order a big sausage pizza?"
En dan BAM
Niet die paarsharige sneeuwvlokjes daten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We proberen die jongen aan een date te helpen, niet aan een aanklacht
Hoor hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon bij je thuis uitnodigen, dan na een tijdje de buurman aan laten bellen, en dan kom je terug met een grote pizzadoos.
En dan BAM
Ik dacht even dat de buurman dan binnenkwam.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan BAM
Beetje heftig voor date 1.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de buurman dan binnenkwam.
Dan moet je maar eens met het godinnetje die kant op rijden.quote:
Succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan BAM
Ik heb MINSTENS 2 vrouwrn gehad, dus ik weet waar ik het over heb!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hierVrouwenverslinder Casaneelstokje door de bocht hoor
Ik kijk nergens meer van op.quote:
2?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb MINSTENS 2 vrouwrn gehad, dus ik weet waar ik het over heb!
Ja ok, daar heb je ook wel een goed puntquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:54 schreef dud0r het volgende:
Dan moet je maar eens met het godinnetje die kant op rijden.
Ik maak immer goede puntenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je ook wel een goed punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |