Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze hebben blijkbaar die ontsnapte gevangene in Utrecht opgepakt.
Ik ben weer thuis dus komt mooi uitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze hebben blijkbaar die ontsnapte gevangene in Utrecht opgepakt.
Uiteraard. Ik ben bad boyquote:
Vandaag eerste toernooi georganiseerd.quote:
Dat mag ik nog niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag eerste toernooi georganiseerd.
Werd toegevoegd in de update van gisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet.
Hoeveel tafels heb je daarvoor nodig
Er is ook een prijzenkast toegevoegd. Daar kan je dan de prijzen plaatsen die gewonnen kunnen worden en daar kies je dan ook wat de nummer 1 t/m 3 en de top 8 krijgen.quote:
Wat kun je winnen dan? Een cruise?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is ook een prijzenkast toegevoegd. Daar kan je dan de prijzen plaatsen die gewonnen kunnen worden en daar kies je dan ook wat de nummer 1 t/m 3 en de top 8 krijgen.
Dat bepaal je als organisator van het toernooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat kun je winnen dan? Een cruise?
En het Noorse koningshuis was al wat negatief in het nieuws vanwege die zoon van de kroonprinses... (die natuurljk geen lid is van het koningshuis)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een hele rel omtrent een Noorse prinses die een relatie had met Eppstein voordat naar buiten kwam wie hij daadwerkelijk was.
Ik moet nu aan dit plaatje denken bij al die internethelden:
[ afbeelding ]
Mensen die tegen de monarchie zijn zullen altijd alles met twee handen aangrijpen om ertegen te slaan. Vermoeiende mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En het Noorse koningshuis was al wat negatief in het nieuws vanwege die zoon van de kroonprinses... (die natuurljk geen lid is van het koningshuis)
Klinkt aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bepaal je als organisator van het toernooi.
Oh dat is wel cool.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is ook een prijzenkast toegevoegd. Daar kan je dan de prijzen plaatsen die gewonnen kunnen worden en daar kies je dan ook wat de nummer 1 t/m 3 en de top 8 krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |