Zo kan je het ook noemenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks ramptoerist, gewoon betrokken Foqueviller
We zorgen hier voor elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen
Ik kan prima kokenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit waarom essn uiteindelijk nooit met jou op date is gegaan?
Denk snellerquote:
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat Essie LC heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit waarom essn uiteindelijk nooit met jou op date is gegaan?
Denk dat ze liever LT had gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat Essie LC heeft
We proberen die jongen aan een date te helpen, niet aan een aanklachtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon bij je thuis uitnodigen, dan na een tijdje de buurman aan laten bellen, en dan kom je terug met een grote pizzadoos.
"Did someone order a big sausage pizza?"
En dan BAM
Niet die paarsharige sneeuwvlokjes daten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We proberen die jongen aan een date te helpen, niet aan een aanklacht
Hoor hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon bij je thuis uitnodigen, dan na een tijdje de buurman aan laten bellen, en dan kom je terug met een grote pizzadoos.
En dan BAM
Ik dacht even dat de buurman dan binnenkwam.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan BAM
Beetje heftig voor date 1.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de buurman dan binnenkwam.
Dan moet je maar eens met het godinnetje die kant op rijden.quote:
Succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan BAM
Ik heb MINSTENS 2 vrouwrn gehad, dus ik weet waar ik het over heb!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hierVrouwenverslinder Casaneelstokje door de bocht hoor
Ik kijk nergens meer van op.quote:
2?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb MINSTENS 2 vrouwrn gehad, dus ik weet waar ik het over heb!
Ja ok, daar heb je ook wel een goed puntquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:54 schreef dud0r het volgende:
Dan moet je maar eens met het godinnetje die kant op rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |