En daar kies je ook wat de entreeprijs voor het toernooi is.quote:
35 euro!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar kies je ook wat de entreeprijs voor het toernooi is.
Ja, kan.quote:
Een leuke date is niet afhankelijk van mooi weerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Hm, nu wordt het lastig. Het goede nieuws is dat de date zo goed als zeker is, het slechte nieuws is dat het volgende week pas kan en daarmee verdwijnt de bonus van het mooie weer
Je moet er natuurlijk wel winst op makenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kan.
Ik deed tientje en de hoogste prijs was zo'n box met rode packs. Tweede prijs was een pluche met twee geel/oranje boosters, derde prijs een speelmat met twee geel/oranje boosters. De overige van de top 8 kreeg 1 blauwe booster.
VOCHTIG POESJE zijn humeur wel. Gaat hij stikchagrijnig op die date zitten. Beetje klagen over alles tegen dat arme meisjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een leuke date is niet afhankelijk van mooi weer
Ja, dat is wel het idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel winst op maken
Hebben we wel een livestream?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef dud0r het volgende:
VOCHTIG POESJE zijn humeur wel. Gaat hij stikchagrijnig op die date zitten. Beetje klagen over alles tegen dat arme meisje
Met pleurisregen door bijvoorbeeld een dierentuin lopen is toch niet echt mijn ideale dagbestedingquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een leuke date is niet afhankelijk van mooi weer
Hoop het welquote:
Dan neem je een paraplu mee die je als een echte heer boven haar hoofd houdtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met pleurisregen door bijvoorbeeld een dierentuin lopen is toch niet echt mijn ideale dagbesteding
Heb ik ooit gedaan. Was nog steeds leuk, maar ideaal is anders.
Of je bedenkt wat anders dat niet weersafhankelijk isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met pleurisregen door bijvoorbeeld een dierentuin lopen is toch niet echt mijn ideale dagbesteding
dat kost veel te veel moeitequote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je bedenkt wat anders dat niet weersafhankelijk is
Gewoon thuis voor d'r kokenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je wel samen knus onder de plu kruipen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker dicht tegen elkaar aanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je wel samen knus onder de plu kruipen.
Ik ben druk bezig met bedenken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
euh.... ik denk dat die vrouw graag een minder stressvolle date wil.quote:
Samen naar de McDonald'squote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... ik denk dat die vrouw graag een minder stressvolle date wil.
Is voor ons wel een leukere livestreamquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... ik denk dat die vrouw graag een minder stressvolle date wil.
Ramptoerist.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is voor ons wel een leukere livestream
Niks ramptoerist, gewoon betrokken Foquevillerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |