quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar nu zit jij juist te liegen.
Ja knap dat hij bezig is wat aan zijn verslaving te doen maar het blijft een onprettige persoonlijkheid hier op het forumquote:Op zaterdag 28 maart 2026 03:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij steekt je juist een enorm veer in je kont, met de kanttekening dat je die NU meer dan verdiend hebt (eerder of vroeger niet).
En wat doe jij?
Je gaat effe gepikeerd reageren op het deel tussen haakjes en voelt je alleen maar weer aangevallen
(deze post vol genoeg?)
Dat waag ik nu te betwijfelen, gezien zijn reactiequote:Op zaterdag 28 maart 2026 03:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja knap dat hij bezig is wat aan zijn verslaving te doen maar het blijft een onprettige persoonlijkheid hier op het forum
Maak daar maar meer dan een halfjaar of meer van. Anhedonie is één van de bekendere PAWS.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:51 schreef Masberum het volgende:
Het kan alleen een paar weken duren (als ik echt compleet gestopt ben) om van tevreden, blij te maken.
Inclusief alcohol?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:13 schreef Keep_Walking het volgende:
17 april ben ik een jaar gestopt met de harddrugs. Ik ga het vieren in NA.
Ik las je vraag als onderdeel van het vieren.quote:
quote:The foregoing demonstrates beyond peradventure that doctrinally and as actually practiced in the 12-step methodology, adherence to the A.A. fellowship entails engagement in religious activity and religious proselytization. Followers are urged to accept the existence of God as a Supreme Being, Creator, Father of Light and Spirit of the Universe. In "working" the 12 steps, participants become actively involved in seeking such a God through prayer, confessing wrongs and asking for removal of shortcomings. These expressions and practices constitute, as a matter of law, religious exercise for Establishment Clause purposes
Interessant!quote:Op donderdag 9 april 2026 07:29 schreef nostra het volgende:
Wel interessante achtergrondinfo. In de VS kan je door de rechter veroordeeld worden om naar AA-meetings te gaan (denk DUI's enzo). Daar zijn vervolgens allerlei processen over gevoerd, waar uiteindelijk de AA als religie is bestempeld (en daarmee de veroordeling ook nietig):
[..]
Ik zit net zo'n filmpje te kijken op youtube.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:29 schreef nostra het volgende:
Wel interessante achtergrondinfo. In de VS kan je door de rechter veroordeeld worden om naar AA-meetings te gaan (denk DUI's enzo). Daar zijn vervolgens allerlei processen over gevoerd, waar uiteindelijk de AA als religie is bestempeld (en daarmee de veroordeling ook nietig):
[..]
Ik vind stiekem die bodycam footage wel vermakelijk om te kijken. Overigens opvallend hoe coöperatief de politie daar doorgaans is. Totdat je echt te ver gaat. Hier in Nederland is strafrecht ook niet waar je je druk om hoeft te maken als je gepakt wordt (tenzij je iemand omver gereden hebt), CBR is een veel groter probleem. Drinken en rijden heb ik me ook nooit in mijn hoofd gehaald.quote:Op zondag 12 april 2026 19:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zit net zo'n filmpje te kijken op youtube.
Van een uitspraak van een rechter. Die vrouw kreeg behalve die verplichte "sober-meetings" ook 100 uur werkstraf (naast haar 2 jaar straf) maar die vervallen als ze zich laat vaccineren tegen corona
Maar sommige mensen daar zeg, 10e rijden onder invloed, 9 kansen gekregen en zelfs met 15 jaar voorwaardelijk weer gaan rijden.
BAM, 25 jaar onvoorwaardelijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 april 2026 21:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind stiekem die bodycam footage wel vermakelijk om te kijken. Overigens opvallend hoe coöperatief de politie daar doorgaans is. Totdat je echt te ver gaat. Hier in Nederland is strafrecht ook niet waar je je druk om hoeft te maken als je gepakt wordt (tenzij je iemand omver gereden hebt), CBR is een veel groter probleem. Drinken en rijden heb ik me ook nooit in mijn hoofd gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |