abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220448855
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 00:16 schreef Ole het volgende:
Goed bezig! Heb je wel wat gepland voor de komende dagen?
Ja, lang in bed blijven liggen, naar het zwembad gaan. Roblox spelen met de kinderen hopelijk 2 uur lang.

Verder administratie bijwerken, het huis extra schoonmaken, extra wandelen
pi_220448862
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 00:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja, ik heb niet het idee dat ik eerder gelogen heb ofzo. Ik heb ook nooit iets ontkent. Mijn eerdere postings waren ook gewoon waar om het zo maar te zeggen. Je laat het klinken alsof ik iets verberg of oneerlijk ben terwijl dat niet het geval is. Maar bedankt voor je mededeling
Jammer dat je het zo opvat want zo bedoelde ik het absoluut niet. Ik vind nav je voorgaande post juist dat in mijn ogen je nu goed bezig bent en beseft dat je dus echt een probleem had/hebt. Jammer dat je denkt dat ik zinspeel op het feit dat je oneerlijk bent of iets te verbergen hebt want daar doelde ik echt helemaal niet op.

Ik vond juist dat ik je een compliment moest geven.

Anyway slaap lekker straks.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 maart 2026 @ 00:37:58 #123
22592 crew  Ole
pi_220448866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 00:33 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja, lang in bed blijven liggen, naar het zwembad gaan. Roblox spelen met de kinderen hopelijk 2 uur lang.

Verder administratie bijwerken, het huis extra schoonmaken, extra wandelen
Klinkt goed! Goed slapen, lief zijn voor je lijf!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220448867
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 00:35 schreef Iceage het volgende:

[..]
Jammer dat je het zo opvat want zo bedoelde ik het absoluut niet. Ik vind nav je voorgaande post juist dat in mijn ogen je nu goed bezig bent en beseft dat je dus echt een probleem had/hebt. Jammer dat je denkt dat ik zinspeel op het feit dat je oneerlijk bent of iets te verbergen hebt want daar doel ik echt helemaal niet op.

Ik vond juist dat ik je een compliment moest geven.

Anyway slaap lekker straks.
Ja maar nu zit jij juist te liegen.

quote:
Knap, heel stuk beter en ook goede post die echt zoveel reëler is dan je eerdere postings.
Welke posts van mij waren niet 'reëler ' eerder? Je probeert je er nu gemakkelijk vanaf te maken, wat ik begrijp, maar kan je aangeven welke posts van mij niet reëler waren?
pi_220448870
Slaap lekker (ga ik ook doen)

Doeg.
pi_220448883
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 00:38 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja maar nu zit jij juist te liegen.

[ Bericht 34% gewijzigd door Armani XL op 28-03-2026 09:39:24 ]
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 maart 2026 @ 02:45:38 #127
22592 crew  Ole
pi_220448982
Ik ben gewoon user hier :{
pi_220448989
Hij steekt je juist een enorm veer in je kont, met de kanttekening dat je die NU meer dan verdiend hebt (eerder, lees: vroeger niet).

En wat doe jij?
Je gaat effe gepikeerd reageren op het deel tussen haakjes, als door een wesp gestoken, en voelt je alleen maar weer aangevallen 8)7

(deze post vol genoeg?)

[ Bericht 11% gewijzigd door Armani XL op 28-03-2026 09:39:42 ]
pi_220448996
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 03:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Hij steekt je juist een enorm veer in je kont, met de kanttekening dat je die NU meer dan verdiend hebt (eerder of vroeger niet).

En wat doe jij?
Je gaat effe gepikeerd reageren op het deel tussen haakjes en voelt je alleen maar weer aangevallen 8)7

(deze post vol genoeg?)
Ja knap dat hij bezig is wat aan zijn verslaving te doen maar het blijft een onprettige persoonlijkheid hier op het forum
pi_220448998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 03:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja knap dat hij bezig is wat aan zijn verslaving te doen maar het blijft een onprettige persoonlijkheid hier op het forum
Dat waag ik nu te betwijfelen, gezien zijn reactie :{w

Ik denk dat hij op dit (of dat) moment behoorlijk beneveld is (was), niet in staat een post goed in te schatten. Hebben we in het verleden vaker gezien dat z'n ratio hem parten speelde.

(ik trok de veer weer héél gauw terug, als ik @Iceage was .... stank voor dank)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2026 03:28:28 ]
pi_220469033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:51 schreef Masberum het volgende:
Het kan alleen een paar weken duren (als ik echt compleet gestopt ben) om van tevreden, blij te maken.
Maak daar maar meer dan een halfjaar of meer van. Anhedonie is één van de bekendere PAWS.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:13:34 #132
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220469132
17 april ben ik een jaar gestopt met de harddrugs. Ik ga het vieren in NA.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator / Miss SHO maandag 30 maart 2026 @ 19:36:30 #133
22592 crew  Ole
pi_220469405
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:13 schreef Keep_Walking het volgende:
17 april ben ik een jaar gestopt met de harddrugs. Ik ga het vieren in NA.
Inclusief alcohol?
pi_220478611
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:36 schreef Ole het volgende:

[..]
Inclusief alcohol?
Dat lijkt me niet, ook gezien hoe hij het zegt
  Moderator / Miss SHO dinsdag 31 maart 2026 @ 22:49:23 #135
22592 crew  Ole
pi_220479006
Had ergens anders al gelezen allebei
pi_220538488
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:36 schreef Ole het volgende:

[..]
Inclusief alcohol?
Ik las je vraag als onderdeel van het vieren.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220538496
Wel interessante achtergrondinfo. In de VS kan je door de rechter veroordeeld worden om naar AA-meetings te gaan (denk DUI's enzo). Daar zijn vervolgens allerlei processen over gevoerd, waar uiteindelijk de AA als religie is bestempeld (en daarmee de veroordeling ook nietig):

quote:
The foregoing demonstrates beyond peradventure that doctrinally and as actually practiced in the 12-step methodology, adherence to the A.A. fellowship entails engagement in religious activity and religious proselytization. Followers are urged to accept the existence of God as a Supreme Being, Creator, Father of Light and Spirit of the Universe. In "working" the 12 steps, participants become actively involved in seeking such a God through prayer, confessing wrongs and asking for removal of shortcomings. These expressions and practices constitute, as a matter of law, religious exercise for Establishment Clause purposes
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 april 2026 @ 09:39:52 #138
22592 crew  Ole
pi_220539018
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:29 schreef nostra het volgende:
Wel interessante achtergrondinfo. In de VS kan je door de rechter veroordeeld worden om naar AA-meetings te gaan (denk DUI's enzo). Daar zijn vervolgens allerlei processen over gevoerd, waar uiteindelijk de AA als religie is bestempeld (en daarmee de veroordeling ook nietig):
[..]

Interessant!

Sowieso is een nadeel dat mensen die niet uit eigen wil naar meetings gaan storend kunnen zijn. Of dat nu AA is of iets anders.
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 19:10:03 #139
38824 crew  Droopie
pi_220567698
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:29 schreef nostra het volgende:
[..]

Ik zit net zo'n filmpje te kijken op youtube.
Van een uitspraak van een rechter. Die vrouw kreeg behalve die verplichte "sober-meetings" ook 100 uur werkstraf (naast haar 2 jaar straf) maar die vervallen als ze zich laat vaccineren tegen corona :')

Maar sommige mensen daar zeg, 10e rijden onder invloed, 9 kansen gekregen en zelfs met 15 jaar voorwaardelijk weer gaan rijden.
BAM, 25 jaar onvoorwaardelijk.
Hell To The Liars
pi_220568856
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 19:10 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik zit net zo'n filmpje te kijken op youtube.
Van een uitspraak van een rechter. Die vrouw kreeg behalve die verplichte "sober-meetings" ook 100 uur werkstraf (naast haar 2 jaar straf) maar die vervallen als ze zich laat vaccineren tegen corona :')

Maar sommige mensen daar zeg, 10e rijden onder invloed, 9 kansen gekregen en zelfs met 15 jaar voorwaardelijk weer gaan rijden.
BAM, 25 jaar onvoorwaardelijk.
Ik vind stiekem die bodycam footage wel vermakelijk om te kijken. Overigens opvallend hoe coöperatief de politie daar doorgaans is. Totdat je echt te ver gaat. Hier in Nederland is strafrecht ook niet waar je je druk om hoeft te maken als je gepakt wordt (tenzij je iemand omver gereden hebt), CBR is een veel groter probleem. Drinken en rijden heb ik me ook nooit in mijn hoofd gehaald.
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 22:24:46 #141
38824 crew  Droopie
pi_220569223
quote:
89s.gif Op zondag 12 april 2026 21:45 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik vind stiekem die bodycam footage wel vermakelijk om te kijken. Overigens opvallend hoe coöperatief de politie daar doorgaans is. Totdat je echt te ver gaat. Hier in Nederland is strafrecht ook niet waar je je druk om hoeft te maken als je gepakt wordt (tenzij je iemand omver gereden hebt), CBR is een veel groter probleem. Drinken en rijden heb ik me ook nooit in mijn hoofd gehaald.
Bekijk deze YouTube-video

Een gulle middenweg qua straffen tussen NL en USA zou wel op mijn agenda staan als ik het voor het zeggen zou hebben qua rijden onder invloed.

Minimum straf van 2 weken in de cel, dan denk je wel 2x na in de kroeg.

Na de eerste 50 gevangenisstraffen zal het aantal drankrijders drastisch dalen denk ik..
Hell To The Liars
  donderdag 16 april 2026 @ 05:45:57 #142
511677 EsserS
Just show it!
pi_220590412
Voor mij is het eigenlijk heel simpel: ik hou graag de regie in eigen handen. In een wereld waar het soms de norm lijkt om jezelf te verliezen in een roes heb ik altijd een ander pad gekozen. Ik heb nog nooit drugs aangeraakt en ook met alcohol ben ik altijd erg terughoudend geweest. Dat is geen kwestie van "niet durven" of saai zijn maar juist een bewuste keuze voor vrijheid.

Ik zie het zo: mijn lichaam en mijn geest zijn de enige gereedschappen die ik echt heb. Waarom zou ik die op het spel zetten voor een tijdelijke kick of een vlucht uit de realiteit? Voor mij is die nuchterheid een teken van kracht. Het vergt namelijk best wat ruggengraat om je niet te laten meeslepen door de waan van de dag of de druk van de omgeving. Ik heb die hulpmiddelen simpelweg niet nodig om te genieten van het leven of om mezelf te zijn. Het mooie daaraan is de rust die het geeft. Ik ben nooit afhankelijk geweest van wat dan ook. Ik ben nooit de controle kwijtgeraakt aan een verslaving. Die onafhankelijkheid is me ontzettend veel waard. Het geeft me de zekerheid dat mijn keuzes ook écht de mijne zijn, gebaseerd op een heldere blik en een nuchter verstand. Uiteindelijk is er niets krachtiger dan precies weten wie je bent zonder dat daar een middel aan te pas hoeft te komen.
In Data We Trust
pi_220590583
Dat is een mooi uitgangspunt, maar dat station zijn we hier helaas al gepasseerd.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:53:27 #144
13309 nostra
ask why
pi_220892991
Volgende sessie komt er een huisarts in opleiding bij onze groep meekijken/-luisteren. Goede zaak, veel te weinig aandacht aan verslaving in hun opleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')