30 februari.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer ging Fok offline? Dan kan ik maatregelen treffen.
Hebben we al een KSC Discord?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik m'n moeder appen: "Die ketel meneer was helemaal antivaxx en van het WEF enzo.'
M'n moeder: 'Is dat computertaal?'
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
De tijd zal het leren.
Maar ik kan toch niet geloven dat na 27 jaar ineens *poef* alles verdwijnt zonder aankondiging.
Cyaankali?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hij is gewoon WAKKER!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik m'n moeder appen: "Die ketel meneer was helemaal antivaxx en van het WEF enzo.'
Die denkt dat jij je droomman hebt gevonden nuquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Is natuurlijk wel zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:26 schreef CherryLips het volgende:
ER ZIT ALUMINIUM IN VACCINS DAT IS SMERIG SPUL DAT WIL JE NIET IN JE OOG KRIJGEN DAT BRANDT EN DAT SPUITEN ZE WEL IN
Ze kent mij al 21 jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die denkt dat jij je droomman hebt gevonden nu
Die begint gewoon zijn dag met een cocktail van red bull, monster en een zesdubbele espresso met een goede lijn coke als toetjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook wel tien keer gezegd ja.
En er is nog niks gebeurd?quote:
"Ga die ketel fiksen paardelul!"quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:26 schreef CherryLips het volgende:
ER ZIT ALUMINIUM IN VACCINS DAT IS SMERIG SPUL DAT WIL JE NIET IN JE OOG KRIJGEN DAT BRANDT EN DAT SPUITEN ZE WEL IN
Hij zag er gewoon slank en gezond uit, goed gebit ook, geen sigarettenlucht om zich heen, gebruind. Want ja geen zonnebrandcrème.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die begint gewoon zijn dag met een cocktail van red bull, monster en een zesdubbele espresso met een goede lijn coke als toetje
We hebben al lang 2,5 kind maar dat hoeft niemand te weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En er is nog niks gebeurd?
TRICK QUESTION ALERT.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm.. moet antwoord B niet onderaan staan?
Te laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben al lang 2,5 kind maar dat hoeft niemand te weten.
Nee het moet "alle hieromheenstaande" zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm.. moet antwoord B niet onderaan staan?
Dat is ook heel lastig.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze dan een afwisselende snelheid gaan vliegen kun je ze alsnog niet uit de lucht schieten
Tussen de 40 en 45 dus. @Haagsquote:
En een golden retriever.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben al lang 2,5 kind maar dat hoeft niemand te weten.
Ja ga dan eens even die ketel fiksen ipv je openbaringen te verkondigenquote:
Dus als die zijn bek houdt is het een soort droomman?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zag er gewoon slank en gezond uit, goed gebit ook, geen sigarettenlucht om zich heen, gebruind. Want ja geen zonnebrandcrème.
Voor elke vrouw toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als die zijn bek houdt is het een soort droomman?
Dat heb ik geoutsourced.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ga dan eens even die ketel fiksen ipv je openbaringen te verkondigen
B was wel het goede antwoord. Dus alleen A was goed dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het moet "alle hieromheenstaande" zijn.
En dan nog bakkeleien of die laatste er dan wel of niet bij hoort
Nee want dan was A het goede antwoord.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
B was wel het goede antwoord. Dus alleen A was goed dan?
Z.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook altijd zo mooi, van die multitraps multiple choice vragen:
Beschouw de volgende stellingen
A. Fles is een paardelul
B. 1 + 2 = 3
1. Alleen A is waar
2. A en B zijn beide onwaar
3. Alleen B is waar
4. A en B zijn beide waar
x. 1 en 3 kunnen niet tegelijk waar zijn
y. misschien 2, misschien 4
z. ja joe, weekend
Ik zie dit als het enige goede en mogelijke antwoordquote:
Het budget daarvoor is deze maand op, volgende maand weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef jij de kinderen dan iets te eten? Is alweer even geleden.
Ze mogen de krenten uit m'n muesli hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Het budget daarvoor is deze maand op, volgende maand weer.
vind je die niet lekker?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mogen de krenten uit m'n muesli hebben.
Nee. En ik had eerst de muesli met chocola maar daar at ik te veel van, dus nu heb ik deze. En dan vis ik die dingen eruit.quote:
Bonusvraag: uit hoeveel vragen bestond de toets?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindtoets 87% goed, 4 fout. Geslaagd
42quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bonusvraag: uit hoeveel vragen bestond de toets?
Dat kan men nu vast wel berekenen op basis van de gegevens die ik heb gegeven.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bonusvraag: uit hoeveel vragen bestond de toets?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:13 schreef gianni61 het volgende:
Als ik mijn woz waarde moet geloven, heb ik zoveel overwaarde dat ik binnenkort de hut kan verkopen, met pensioen kan en naast Ballie kan gaan wonen
en wanneer mag je praktijk doen of was dit alleen maar een e-learning herhaling?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week donderdag. Ik moest de e-learning succesvol afronden voordat ik praktijk mag doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
en wanneer mag je praktijk doen of was dit alleen maar een e-learning herhaling?
Ik heb een snijwond, help me!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tegenwoordig heten ze geldmaat en zijn ze kanariegeel?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Ama het volgende:
Nou pinautomaten zijn ook een uitgestorven ding volgens mij want ik kon er letterlijk geen één vinden.
Tandarts gevonden?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenwoordig heten ze geldmaat en zijn ze kanariegeel?
In de AH waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Ama het volgende:
Nou pinautomaten zijn ook een uitgestorven ding volgens mij want ik kon er letterlijk geen één vinden.
Die was buiten werking maar de Rabobank enz hebben allemaal zelf geen automaat meer.quote:
Ja daar had ik één van gevonden maar die was defect.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenwoordig heten ze geldmaat en zijn ze kanariegeel?
Pas een jaar of vijf zoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die was buiten werking maar de Rabobank enz hebben allemaal zelf geen automaat meer.
oude tandarts had vanmiddag een half uurtje plek.. dus daar ga ik in iedergeval heen om te kijken wat er aan de hand is en evt oplossen en reinigen (net waar tijd voor is)quote:
je zou bijna zeggen dat er een verdienmodel achter zitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik word echt extreem verleid door Bumble om weer geld neer te leggen
3 likes die gewoon niet voorbij komen.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat er een verdienmodel achter zit
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier een dom insect naar binnen gekomen die nu irritant door het raam probeert te vliegen.
1 dags vliegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Its all about the money
it's all about de dum dum dudududum
I don't think its funny
Alimentatie verschilt per situatie natuurlijk maar ik zit op de 500 in de maand wat ik daar aan kwijt ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel alimentatie is, maar die kosten heb ik gelukkig niet. Ik heb nog wel een studieschuld met 0% rente dus die los ik ook maar op het gemakje af
met doventolk?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:02 schreef STING het volgende:
Straks krijgen we weer wekelijkse persco's en moeten we weer allemaal thuiswerken vanwege de energiecrisis#energielockdown
quote:
Succes!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
oude tandarts had vanmiddag een half uurtje plek.. dus daar ga ik in iedergeval heen om te kijken wat er aan de hand is en evt oplossen en reinigen (net waar tijd voor is)
Nee dat is waarquote:
* Insert F1 deuntje.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dat is waar
A27 wordt mijn circuit
Eerder die van Top Gear of Grand Tourquote:
Horrormuziekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder die van Top Gear of Grand Tour
Nog even een maandje wachten met die ongein, dan knal ik er vrolijk voorbij met m'n elektrische bak.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:02 schreef STING het volgende:
Straks krijgen we weer wekelijkse persco's en moeten we weer allemaal thuiswerken vanwege de energiecrisis#energielockdown
quote:
Die ken ik niet en zijn vast niet zo herkenbaar als het F1 deuntjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder die van Top Gear of Grand Tour
Ligt eraan of je de shows volgdequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Die ken ik niet en zijn vast niet zo herkenbaar als het F1 deuntje
Dudu dudududu dududuquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de shows volgde
Nee, die zijn allemaal ondergebracht bij Geldmaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die was buiten werking maar de Rabobank enz hebben allemaal zelf geen automaat meer.
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de shows volgde
Pfff en die in de AH was kapot en verder kon ik er geen 1 vinden (ook niet via Google).quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal ondergebracht bij Geldmaat.
Ze gaan er met ons geld vandoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Pfff en die in de AH was kapot en verder kon ik er geen 1 vinden (ook niet via Google).
Yvquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
Nee![]()
Volg ook alleen maar F1 vanwege Yv
Leuke tune. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dudu dudududu dududu
Durudududu dudududududu
Tonight... I wear a hat...
Dudududududu duuuuuuuuuu
Ik heb betaald dus ik ga kijken ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 tune is het enige dat ik ga missen aan het F1 seizoen.
Berichten die je kan horenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke tune. Niks mis mee.
Alleen om 4:00 's nachts F1 kijken gaat me dan weer een beetje te verquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv
Positieve ontwikkeling
Mijne loopt 1 april af.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb betaald dus ik ga kijken ook
Deed ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen om 4:00 's nachts F1 kijken gaat me dan weer een beetje te ver
Die van de Grand Tour is ook wel leuk. Seizoen 2 dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |