Nee het moet "alle hieromheenstaande" zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm.. moet antwoord B niet onderaan staan?
Dat is ook heel lastig.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze dan een afwisselende snelheid gaan vliegen kun je ze alsnog niet uit de lucht schieten
Tussen de 40 en 45 dus. @Haagsquote:
En een golden retriever.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben al lang 2,5 kind maar dat hoeft niemand te weten.
Ja ga dan eens even die ketel fiksen ipv je openbaringen te verkondigenquote:
Dus als die zijn bek houdt is het een soort droomman?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zag er gewoon slank en gezond uit, goed gebit ook, geen sigarettenlucht om zich heen, gebruind. Want ja geen zonnebrandcrčme.
Voor elke vrouw toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als die zijn bek houdt is het een soort droomman?
Dat heb ik geoutsourced.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ga dan eens even die ketel fiksen ipv je openbaringen te verkondigen
B was wel het goede antwoord. Dus alleen A was goed dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het moet "alle hieromheenstaande" zijn.
En dan nog bakkeleien of die laatste er dan wel of niet bij hoort
Nee want dan was A het goede antwoord.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
B was wel het goede antwoord. Dus alleen A was goed dan?
Z.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook altijd zo mooi, van die multitraps multiple choice vragen:
Beschouw de volgende stellingen
A. Fles is een paardelul
B. 1 + 2 = 3
1. Alleen A is waar
2. A en B zijn beide onwaar
3. Alleen B is waar
4. A en B zijn beide waar
x. 1 en 3 kunnen niet tegelijk waar zijn
y. misschien 2, misschien 4
z. ja joe, weekend
Ik zie dit als het enige goede en mogelijke antwoordquote:
Het budget daarvoor is deze maand op, volgende maand weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef jij de kinderen dan iets te eten? Is alweer even geleden.
Ze mogen de krenten uit m'n muesli hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Het budget daarvoor is deze maand op, volgende maand weer.
vind je die niet lekker?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mogen de krenten uit m'n muesli hebben.
Nee. En ik had eerst de muesli met chocola maar daar at ik te veel van, dus nu heb ik deze. En dan vis ik die dingen eruit.quote:
Bonusvraag: uit hoeveel vragen bestond de toets?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindtoets 87% goed, 4 fout. Geslaagd
42quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bonusvraag: uit hoeveel vragen bestond de toets?
Dat kan men nu vast wel berekenen op basis van de gegevens die ik heb gegeven.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bonusvraag: uit hoeveel vragen bestond de toets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |