quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:13 schreef gianni61 het volgende:
Als ik mijn woz waarde moet geloven, heb ik zoveel overwaarde dat ik binnenkort de hut kan verkopen, met pensioen kan en naast Ballie kan gaan wonen
en wanneer mag je praktijk doen of was dit alleen maar een e-learning herhaling?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindtoets 87% goed, 4 fout. Geslaagd
Volgende week donderdag. Ik moest de e-learning succesvol afronden voordat ik praktijk mag doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
en wanneer mag je praktijk doen of was dit alleen maar een e-learning herhaling?
Ik heb een snijwond, help me!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindtoets 87% goed, 4 fout. Geslaagd
tegenwoordig heten ze geldmaat en zijn ze kanariegeel?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Ama het volgende:
Nou pinautomaten zijn ook een uitgestorven ding volgens mij want ik kon er letterlijk geen één vinden.
Tandarts gevonden?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenwoordig heten ze geldmaat en zijn ze kanariegeel?
In de AH waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Ama het volgende:
Nou pinautomaten zijn ook een uitgestorven ding volgens mij want ik kon er letterlijk geen één vinden.
Die was buiten werking maar de Rabobank enz hebben allemaal zelf geen automaat meer.quote:
Ja daar had ik één van gevonden maar die was defect.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenwoordig heten ze geldmaat en zijn ze kanariegeel?
Pas een jaar of vijf zoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die was buiten werking maar de Rabobank enz hebben allemaal zelf geen automaat meer.
oude tandarts had vanmiddag een half uurtje plek.. dus daar ga ik in iedergeval heen om te kijken wat er aan de hand is en evt oplossen en reinigen (net waar tijd voor is)quote:
je zou bijna zeggen dat er een verdienmodel achter zitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik word echt extreem verleid door Bumble om weer geld neer te leggen
3 likes die gewoon niet voorbij komen.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat er een verdienmodel achter zit
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier een dom insect naar binnen gekomen die nu irritant door het raam probeert te vliegen.
1 dags vliegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Its all about the money
it's all about de dum dum dudududum
I don't think its funny
Alimentatie verschilt per situatie natuurlijk maar ik zit op de 500 in de maand wat ik daar aan kwijt ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel alimentatie is, maar die kosten heb ik gelukkig niet. Ik heb nog wel een studieschuld met 0% rente dus die los ik ook maar op het gemakje af
met doventolk?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:02 schreef STING het volgende:
Straks krijgen we weer wekelijkse persco's en moeten we weer allemaal thuiswerken vanwege de energiecrisis#energielockdown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |