Preciesquote:
Denk aan de toekomst van onze kinderenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets van 120 euro ofzo, door een investering van ruim 20k, maar dat terzijde
Om uw situatie te regulariseren, verzoeken wij u de betaling via onze beveiligde website te voldoen:quote:Belangrijk: Deze overtreding leidt conform de geldende wetgeving tot een aftrek van 3 punten op uw rijbewijs.
Twijfel kan het verschil betekenen tussen leven en dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deel 2 9 goed, 1 fout. De fout was ook eentje waarbij ik twijfelde.
Crimineel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oh oh
Geachte bal,
Ondanks meerdere pogingen tot contact hebben wij nog geen betaling ontvangen van de door Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) opgelegde boete. Hierdoor is het oorspronkelijke bedrag van ¤160,00 verhoogd en bedraagt nu ¤320,00.
[..]
Om uw situatie te regulariseren, verzoeken wij u de betaling via onze beveiligde website te voldoen:
Bij m'n ouders in de wijk wilden ze dat volgens mij ook doen, dat was ook zo'n chaosquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
HIer mogen we mogelijk straks ~160 euro per jaar gaan betalen voor iets waar we zelf geen voordeel uit halen en we onze bezoekers steeds mogen gaan aanmelden, dus ik snap de weerstand her wel. De P+R zelf kost maar 4 euro per dag, wat echt peanuts is, maar uiteraard gaan mensen uit o.a. principe dan toch moeite doen om ergens gratis te kunnen parkeren.
Die mail heb ik de afgelopen week ook meermaals in mijn spambox gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oh oh
Geachte bal,
Ondanks meerdere pogingen tot contact hebben wij nog geen betaling ontvangen van de door Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) opgelegde boete. Hierdoor is het oorspronkelijke bedrag van ¤160,00 verhoogd en bedraagt nu ¤320,00.
[..]
Om uw situatie te regulariseren, verzoeken wij u de betaling via onze beveiligde website te voldoen:
Een situatie regulariseren betekent een onrechtmatige of onregelmatige toestand alsnog wettelijk in orde maken, vaak door het aanvragen van een vergunning achteraf. Het is het "legaliseren" van een inbreuk, zoals bouwen zonder vergunning, zodat deze voldoet aan de huidige regels.quote:
oh het is echt nederlandsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een situatie regulariseren betekent een onrechtmatige of onregelmatige toestand alsnog wettelijk in orde maken, vaak door het aanvragen van een vergunning achteraf. Het is het "legaliseren" van een inbreuk, zoals bouwen zonder vergunning, zodat deze voldoet aan de huidige regels.
WORD WAKKER!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
HIJ BEGON OVER VACCINS
EN OVER DIE CONDENSSTREPEN IN DE LUCHT
EN OVER DE ZON
EN OVER WOLKEN
EN TRUMP
EN ALUMINIUM IN VACCINS EN PARKINSON
HELP
Wat een held! En dat allemaal voor jouw entertainment.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
HIJ BEGON OVER VACCINS
EN OVER DE ZON
EN OVER WOLKEN
EN TRUMP
HELP
ja dat wel maar slecht vertaald enzo...quote:
Ik zou je badjas dichthouden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
HIJ BEGON OVER VACCINS
EN OVER DE ZON
EN OVER WOLKEN
EN TRUMP
HELP
Heeft 'ie jou al gewezen op je plichten als vrouw om dienend te zijn aan de man?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
HIJ BEGON OVER VACCINS
EN OVER DE ZON
EN OVER WOLKEN
EN TRUMP
HELP
Heb je hem wel een kopje koffie aangeboden?quote:
Dit voedt alleen maar haar natuurlijke afkeer van mensen. Een terechte afkeer overigens.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een held! En dat allemaal voor jouw entertainment.![]()
Met vaccinatie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je hem wel een kopje koffie aangeboden?
Nou kom op, regulariseren die boelquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oh oh
Geachte bal,
[..]
En ze had zo gehoopt op een leuke monteurquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou je badjas dichthouden.
Vloog hier laatst ook zo'n apparaat over. Maakt best veel geluid.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Recce het volgende:
Er is hier een F-35 helemaal los aan het gaan.
Leuk is 'ie wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ze had zo gehoopt op een leuke monteur
Ik beschouw het als verloren, maar ik ga nu niet in een diep dal verkopen. Het is wel iets aangetrokken sinds het absolute dieptepunt, maar nog niet echt van harte.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon als verloren beschouwen en dan heb je misschien over paar jaar nog een leuk zakcentjes. Of het nu gewoon cashen en je tranen ermee afvegen.
Nog even een paar testrakketjes afvurenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Recce het volgende:
Die dingen zijn dan moeilijk op een radar te zien, maar ze zijn wel erg goed te horen. Je zou denken dat je daar ook een detectiesysteem voor kunt maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vloog hier laatst ook zo'n apparaat over. Maakt best veel geluid.
Er zijn een boel mensen die NFT's hebben die echt nul waarde hebben. Kan ook met crypto gebeuren uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik beschouw het als verloren, maar ik ga nu niet in een diep dal verkopen. Het is wel iets aangetrokken sinds het absolute dieptepunt, maar nog niet echt van harte.
Ja sorry, testvlucht.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Recce het volgende:
Het probleem is denk ik dat het geluid te traag is voor de snelheid waarmee ze vliegen om dat accuraat te kunnen metenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dingen zijn dan moeilijk op een radar te zien, maar ze zijn wel erg goed te horen. Je zou denken dat je daar ook een detectiesysteem voor kunt maken.
Maar als een land een netwerk van microfoons bouwt, kun je F-35's wel volgen. Dat is minder nauwkeurig dan radar, maar uiteindelijk kun je er wel iets mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat het geluid te traag is voor de snelheid waarmee ze vliegen om dat accuraat te kunnen meten
The sound of freedomquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vloog hier laatst ook zo'n apparaat over. Maakt best veel geluid.
zo hadden we in de jaren 50 door het hele land een netwerk van luchtwachttorens. Er staan er nog een paar. Er is ooit één keer een Sovjet toestel mee gedetecteerd, dat was op weg terug naar huis van een vliegshow in Frankrijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als een land een netwerk van microfoons bouwt, kun je F-35's wel volgen. Dat is minder nauwkeurig dan radar, maar uiteindelijk kun je er wel iets mee.
Maar als ze dan een afwisselende snelheid gaan vliegen kun je ze alsnog niet uit de lucht schietenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als een land een netwerk van microfoons bouwt, kun je F-35's wel volgen. Dat is minder nauwkeurig dan radar, maar uiteindelijk kun je er wel iets mee.
Ja, zoiets bedoelde ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo hadden we in de jaren 50 door het hele land een netwerk van luchtwachttorens. Er staan er nog een paar. Er is ooit één keer een Sovjet toestel mee gedetecteerd, dat was op weg terug naar huis van een vliegshow in Frankrijk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtwachttoren
Sorry, ik heb geen geld om te betalen, meneer, hihiquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ze had zo gehoopt op een leuke monteur
Oeps. glijdt mijn badjas openquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen geld om te betalen, meneer, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |