Het stijgt sowieso elk jaar wel een paar euro, maar dit mag blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:26 schreef drakin het volgende:
Maar wel een rare verhoging, mag het wel zoveel stijgen?
Nou, dat. Samen gaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Sow, instant zin in een vakantie in een (sub)tropisch oord.
Dat heb ik niet onthouden. Wil je delen wat het wel is?quote:
Paar dagen geleden een buurtbijeenkomst met onze flamboyante wethouder mogen bijwonen, over parkeerbeleid hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stijgt sowieso elk jaar wel een paar euro, maar dit mag blijkbaar.
Ik ben dan alleen zo zuur dat ik vind dat de mensen met twee auto's en 1 parkeerplek wel twee keer mogen dokken.
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik niet onthouden. Wil je delen wat het wel is?
Vergunningen waren er toch al? Werd niks mee gedaan maar ze waren er wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Paar dagen geleden een buurtbijeenkomst met onze flamboyante wethouder mogen bijwonen, over parkeerbeleid hierwillen hier alles betaald en/of met vergunning maken ivm de nieuwe P+R.
[ afbeelding ]
De 2e auto kan je niet eens kwijt, je zet hem toch niet op een ander z'n plekje?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stijgt sowieso elk jaar wel een paar euro, maar dit mag blijkbaar.
Ik ben dan alleen zo zuur dat ik vind dat de mensen met twee auto's en 1 parkeerplek wel twee keer mogen dokken.
Je kunt op het moment overal vrij parkeren, dus nu ook al parkeeroverlast rond het station, nog zonder dat de P+R klaar is. Dus nu is de zorg dat mensen straks allemaal in de wijk gaan parkeren, om maar niet de P+R garage hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergunningen waren er toch al? Werd niks mee gedaan maar ze waren er wel.
hoeveel is dat in euro's?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Even mijn gasverbruik gecheckt, voor de winter (dec, jan, feb) heb ik ruim 100 m3 bespaard ten opzichte van vorig jaarHebben die zoldervloerisolatie en nieuwe kozijnen toch wel nut gehad
Nee ze zetten de auto gewoon ergens anders neer. Op een van de vrije plekken voor gasten of bedrijven, of gewoon ergens in een hoek. Het liefst achter mijn autoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef drakin het volgende:
[..]
De 2e auto kan je niet eens kwijt, je zet hem toch niet op een ander z'n plekje?
Hier helpt de airco meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Even mijn gasverbruik gecheckt, voor de winter (dec, jan, feb) heb ik ruim 100 m3 bespaard ten opzichte van vorig jaarHebben die zoldervloerisolatie en nieuwe kozijnen toch wel nut gehad
Iets van 120 euro ofzo, door een investering van ruim 20k, maar dat terzijdequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets van 120 euro ofzo, door een investering van ruim 20k, maar dat terzijde
Zorgt natuurlijk ook wel voor meerwaarde aan het huis, maar dat is niet zo goed meetbaarquote:
Ga je nog wel eens kiten?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu bij ernstige bloedingen. Dat ziet er niet uit alsof ik dat zou durven om te doen.
Als ge et niet meer wit, gebruikte pur of kitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu bij ernstige bloedingen. Dat ziet er niet uit alsof ik dat zou durven om te doen.
Ze mag ook mee hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan voortaan op de bank mag slapen
M'n zus heeft vergunningen gekregen toen ze er ging wonen dacht ik. Want die zorgen hadden ze toen ook al. Dat is 15 jaar geleden volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt op het moment overal vrij parkeren, dus nu ook al parkeeroverlast rond het station, nog zonder dat de P+R klaar is. Dus nu is de zorg dat mensen straks allemaal in de wijk gaan parkeren, om maar niet de P+R garage hoeven te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |