Het stijgt sowieso elk jaar wel een paar euro, maar dit mag blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:26 schreef drakin het volgende:
Maar wel een rare verhoging, mag het wel zoveel stijgen?
Nou, dat. Samen gaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Sow, instant zin in een vakantie in een (sub)tropisch oord.
Dat heb ik niet onthouden. Wil je delen wat het wel is?quote:
Paar dagen geleden een buurtbijeenkomst met onze flamboyante wethouder mogen bijwonen, over parkeerbeleid hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stijgt sowieso elk jaar wel een paar euro, maar dit mag blijkbaar.
Ik ben dan alleen zo zuur dat ik vind dat de mensen met twee auto's en 1 parkeerplek wel twee keer mogen dokken.
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik niet onthouden. Wil je delen wat het wel is?
Vergunningen waren er toch al? Werd niks mee gedaan maar ze waren er wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Paar dagen geleden een buurtbijeenkomst met onze flamboyante wethouder mogen bijwonen, over parkeerbeleid hierwillen hier alles betaald en/of met vergunning maken ivm de nieuwe P+R.
[ afbeelding ]
De 2e auto kan je niet eens kwijt, je zet hem toch niet op een ander z'n plekje?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stijgt sowieso elk jaar wel een paar euro, maar dit mag blijkbaar.
Ik ben dan alleen zo zuur dat ik vind dat de mensen met twee auto's en 1 parkeerplek wel twee keer mogen dokken.
Je kunt op het moment overal vrij parkeren, dus nu ook al parkeeroverlast rond het station, nog zonder dat de P+R klaar is. Dus nu is de zorg dat mensen straks allemaal in de wijk gaan parkeren, om maar niet de P+R garage hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergunningen waren er toch al? Werd niks mee gedaan maar ze waren er wel.
hoeveel is dat in euro's?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Even mijn gasverbruik gecheckt, voor de winter (dec, jan, feb) heb ik ruim 100 m3 bespaard ten opzichte van vorig jaarHebben die zoldervloerisolatie en nieuwe kozijnen toch wel nut gehad
Nee ze zetten de auto gewoon ergens anders neer. Op een van de vrije plekken voor gasten of bedrijven, of gewoon ergens in een hoek. Het liefst achter mijn autoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef drakin het volgende:
[..]
De 2e auto kan je niet eens kwijt, je zet hem toch niet op een ander z'n plekje?
Hier helpt de airco meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Even mijn gasverbruik gecheckt, voor de winter (dec, jan, feb) heb ik ruim 100 m3 bespaard ten opzichte van vorig jaarHebben die zoldervloerisolatie en nieuwe kozijnen toch wel nut gehad
Iets van 120 euro ofzo, door een investering van ruim 20k, maar dat terzijdequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets van 120 euro ofzo, door een investering van ruim 20k, maar dat terzijde
Zorgt natuurlijk ook wel voor meerwaarde aan het huis, maar dat is niet zo goed meetbaarquote:
Ga je nog wel eens kiten?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu bij ernstige bloedingen. Dat ziet er niet uit alsof ik dat zou durven om te doen.
Als ge et niet meer wit, gebruikte pur of kitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu bij ernstige bloedingen. Dat ziet er niet uit alsof ik dat zou durven om te doen.
Ze mag ook mee hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan voortaan op de bank mag slapen
M'n zus heeft vergunningen gekregen toen ze er ging wonen dacht ik. Want die zorgen hadden ze toen ook al. Dat is 15 jaar geleden volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt op het moment overal vrij parkeren, dus nu ook al parkeeroverlast rond het station, nog zonder dat de P+R klaar is. Dus nu is de zorg dat mensen straks allemaal in de wijk gaan parkeren, om maar niet de P+R garage hoeven te betalen.
Ik denk dat ik zelf van mijn stokje zou gaan als ik iemand met ernstige bloedingen zou zien.quote:
Het is eigenlijk altijd 112 bellen en er tot de tijd dat ze er zijn er maar het beste van zien te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat je dan flauw valt, zo met je gezicht in een gapende wond.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf van mijn stokje zou gaan als ik iemand met ernstige bloedingen zou zien.
Misschien? Gewoon doen. Waar heb je anders zo'n ding voor gekocht?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ga hem misschien appen voor les volgende week
k weet niet wat je aan het doen bentquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf van mijn stokje zou gaan als ik iemand met ernstige bloedingen zou zien.
Het speelt inderdaad al wat langer, gemeente had destijds de belofte gemaakt om met de bewoners in gesprek te gaan zodra bekend zou zijn wanneer de P+R open zou gaan, maar dat hadden ze nooit gedaan. Dus nu mea culpa mea culpa2quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft vergunningen gekregen toen ze er ging wonen dacht ik. Want die zorgen hadden ze toen ook al. Dat is 15 jaar geleden volgens mij
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dan flauw valt, zo met je gezicht in een gapende wond.
ja is ook zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien? Gewoon doen. Waar heb je anders zo'n ding voor gekocht?
Bhv e-learning.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k weet niet wat je aan het doen bent
Ik heb het een keer gezien bij iemand die was neergestoken en bewusteloos was geraakt.Was ik wel van paniek geraakt ja
Ja. Ik zag het op een filmpje. Ik had echt zoiets. Dat ga ik echt niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker![]()
En dan moet je een stuk stof helemaal in die wond proppen om het bloeden te stelpen
Jep.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is eigenlijk altijd 112 bellen en er tot de tijd dat ze er zijn er maar het beste van zien te maken.
Daar moet jij toch wel tegen kunnen met alle smakelijke programma's en filmpjes die je bekijkt?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker![]()
En dan moet je een stuk stof helemaal in die wond proppen om het bloeden te stelpen
Het is ook overal hetzelfdequote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Het speelt inderdaad al wat langer, gemeente had destijds de belofte gemaakt om met de bewoners in gesprek te gaan zodra bekend zou zijn wanneer de P+R open zou gaan, maar dat hadden ze nooit gedaan. Dus nu mea culpa mea culpa2
Op tv? Prima. In het echt? Nope.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar moet jij toch wel tegen kunnen met alle smakelijke programma's en filmpjes die je bekijkt?
Pur en kitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ge et niet meer wit, gebruikte pur of kit
HIer mogen we mogelijk straks ~160 euro per jaar gaan betalen voor iets waar we zelf geen voordeel uit halen en we onze bezoekers steeds mogen gaan aanmelden, dus ik snap de weerstand her wel. De P+R zelf kost maar 4 euro per dag, wat echt peanuts is, maar uiteraard gaan mensen uit o.a. principe dan toch moeite doen om ergens gratis te kunnen parkeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
In mijn oude wijk werd betaald parkeren geïntroduceerd. 4 euro per maand en dan kreeg je ook nog voor een jaar 120 euro tegoed voor bezoekers. En die betaalden dan maar een paar cent of zo.
80% van de wijk in rep en roer want dat konden ze niet maken en blablabla.
4. Fokking. Euro.
Beetje pur lijkt me al voldoende om een wond te stelpenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pur en kit
is waar de bouw mee ammekaar zit!
Of was het maar een bevlieging?quote:
In jullie geval snap ik het idd. Dat is gewoon geldklopperij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
HIer mogen we mogelijk straks ~160 euro per jaar gaan betalen voor iets waar we zelf geen voordeel uit halen en we onze bezoekers steeds mogen gaan aanmelden, dus ik snap de weerstand her wel. De P+R zelf kost maar 4 euro per dag, wat echt peanuts is, maar uiteraard gaan mensen uit o.a. principe dan toch moeite doen om ergens gratis te kunnen parkeren.
Geen geld voor de vierkante meters die worden bezet door zo'n auto.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
HIer mogen we mogelijk straks ~160 euro per jaar gaan betalen voor iets waar we zelf geen voordeel uit halen en we onze bezoekers steeds mogen gaan aanmelden, dus ik snap de weerstand her wel. De P+R zelf kost maar 4 euro per dag, wat echt peanuts is, maar uiteraard gaan mensen uit o.a. principe dan toch moeite doen om ergens gratis te kunnen parkeren.
nee maar ben een beetje bang dat ik het nooit ga lerenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of was het maar een bevlieging?
[ afbeelding ]
Eerst 10.000 uur oefenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ben een beetje bang dat ik het nooit ga leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |