Preciesquote:
Denk aan de toekomst van onze kinderenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets van 120 euro ofzo, door een investering van ruim 20k, maar dat terzijde
Om uw situatie te regulariseren, verzoeken wij u de betaling via onze beveiligde website te voldoen:quote:Belangrijk: Deze overtreding leidt conform de geldende wetgeving tot een aftrek van 3 punten op uw rijbewijs.
Twijfel kan het verschil betekenen tussen leven en dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deel 2 9 goed, 1 fout. De fout was ook eentje waarbij ik twijfelde.
Crimineel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oh oh
Geachte bal,
Ondanks meerdere pogingen tot contact hebben wij nog geen betaling ontvangen van de door Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) opgelegde boete. Hierdoor is het oorspronkelijke bedrag van ¤160,00 verhoogd en bedraagt nu ¤320,00.
[..]
Om uw situatie te regulariseren, verzoeken wij u de betaling via onze beveiligde website te voldoen:
Bij m'n ouders in de wijk wilden ze dat volgens mij ook doen, dat was ook zo'n chaosquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
HIer mogen we mogelijk straks ~160 euro per jaar gaan betalen voor iets waar we zelf geen voordeel uit halen en we onze bezoekers steeds mogen gaan aanmelden, dus ik snap de weerstand her wel. De P+R zelf kost maar 4 euro per dag, wat echt peanuts is, maar uiteraard gaan mensen uit o.a. principe dan toch moeite doen om ergens gratis te kunnen parkeren.
Die mail heb ik de afgelopen week ook meermaals in mijn spambox gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oh oh
Geachte bal,
Ondanks meerdere pogingen tot contact hebben wij nog geen betaling ontvangen van de door Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) opgelegde boete. Hierdoor is het oorspronkelijke bedrag van ¤160,00 verhoogd en bedraagt nu ¤320,00.
[..]
Om uw situatie te regulariseren, verzoeken wij u de betaling via onze beveiligde website te voldoen:
Een situatie regulariseren betekent een onrechtmatige of onregelmatige toestand alsnog wettelijk in orde maken, vaak door het aanvragen van een vergunning achteraf. Het is het "legaliseren" van een inbreuk, zoals bouwen zonder vergunning, zodat deze voldoet aan de huidige regels.quote:
oh het is echt nederlandsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een situatie regulariseren betekent een onrechtmatige of onregelmatige toestand alsnog wettelijk in orde maken, vaak door het aanvragen van een vergunning achteraf. Het is het "legaliseren" van een inbreuk, zoals bouwen zonder vergunning, zodat deze voldoet aan de huidige regels.
WORD WAKKER!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
HIJ BEGON OVER VACCINS
EN OVER DIE CONDENSSTREPEN IN DE LUCHT
EN OVER DE ZON
EN OVER WOLKEN
EN TRUMP
EN ALUMINIUM IN VACCINS EN PARKINSON
HELP
Wat een held! En dat allemaal voor jouw entertainment.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
HIJ BEGON OVER VACCINS
EN OVER DIE CONDENSSTREPEN IN DE LUCHT
EN OVER DE ZON
EN OVER WOLKEN
EN TRUMP
EN ALUMINIUM IN VACCINS EN PARKINSON
HELP
ja dat wel maar slecht vertaald enzo...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |