quote:
Succes!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
oude tandarts had vanmiddag een half uurtje plek.. dus daar ga ik in iedergeval heen om te kijken wat er aan de hand is en evt oplossen en reinigen (net waar tijd voor is)
Nee dat is waarquote:
* Insert F1 deuntje.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dat is waar
A27 wordt mijn circuit
Eerder die van Top Gear of Grand Tourquote:
Horrormuziekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder die van Top Gear of Grand Tour
Nog even een maandje wachten met die ongein, dan knal ik er vrolijk voorbij met m'n elektrische bak.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:02 schreef STING het volgende:
Straks krijgen we weer wekelijkse persco's en moeten we weer allemaal thuiswerken vanwege de energiecrisis#energielockdown
quote:
Die ken ik niet en zijn vast niet zo herkenbaar als het F1 deuntjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder die van Top Gear of Grand Tour
Ligt eraan of je de shows volgdequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Die ken ik niet en zijn vast niet zo herkenbaar als het F1 deuntje
Dudu dudududu dududuquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de shows volgde
Nee, die zijn allemaal ondergebracht bij Geldmaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die was buiten werking maar de Rabobank enz hebben allemaal zelf geen automaat meer.
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de shows volgde
Pfff en die in de AH was kapot en verder kon ik er geen 1 vinden (ook niet via Google).quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal ondergebracht bij Geldmaat.
Ze gaan er met ons geld vandoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Pfff en die in de AH was kapot en verder kon ik er geen 1 vinden (ook niet via Google).
Yvquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
Nee![]()
Volg ook alleen maar F1 vanwege Yv
Leuke tune. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dudu dudududu dududu
Durudududu dudududududu
Tonight... I wear a hat...
Dudududududu duuuuuuuuuu
Ik heb betaald dus ik ga kijken ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 tune is het enige dat ik ga missen aan het F1 seizoen.
Berichten die je kan horenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke tune. Niks mis mee.
Alleen om 4:00 's nachts F1 kijken gaat me dan weer een beetje te verquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv
Positieve ontwikkeling
Mijne loopt 1 april af.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb betaald dus ik ga kijken ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |