Broekzak, jaszak of zo'n fannybagquote:Op maandag 22 juni 2026 09:16 schreef Hupje het volgende:
Over tieners, meiden kunnen hun spulletjes meenemen in een schoudertasje/handtasje als ze ergens heen gaan, hoe doen jongens dat die een telefoon en portemonnee mee moeten nemen?
Ook niet tijdens normale schooldagen?quote:
Dan heeft ie gewoon zn schooltas mee met boeken en laptop etc., maar die zooi zit altijd in zn broekzakken...quote:Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef PoesInDoos het volgende:
\
[..]
Ook niet tijdens normale schooldagen?![]()
![]()
Hier een pasjeshouder https://www.action.com/nl-nl/p/2574018/smart-pasjeshouder/ en de telefoon in de binnenzak van de jas of vest. Bij mooi weer in een broekzak.
Sleutels neemt hij nooit mee, die vist hij wel door het kattenluik
Te grote telefoon of te kleine broekzakquote:Op maandag 22 juni 2026 14:05 schreef Hupje het volgende:
Ik heb nog een kleine groep 8 man, die doet nu zijn portemonnee en telefoon meestal in zijn jaszak. Maar dat is met dit weer geen optie. En binnenkort gaat hij voor het eerst "uit" en zal hij ook geld mee moeten nemen. Zijn telefoon past echt nog niet in zijn broekzak![]()
Vandaar de vraag.
Maat 146 heeft nog niet heel grote broekzakkenquote:Op maandag 22 juni 2026 15:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Te grote telefoon of te kleine broekzak
Nee, ik denk ook dat hij die maar thuis moet laten. Hij wil voor het eerst naar de tienerdisco hier in de buurt. Allemaal nieuw voor mijquote:Op maandag 22 juni 2026 16:14 schreef Troel het volgende:
Heeft hij de telefoon echt nodig als hij 'uit' gaat? Anders een kleine portemonnee in een broekzak (achterzak)
Uit ervaring weet ik dat Garcia spijkerbroeken hele diepe broekzakken hebben ook in de kleinere maten.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:57 schreef Hupje het volgende:
[..]
Maat 146 heeft nog niet heel grote broekzakkenVolgens mij is de telefoon niet speciaal groot of klein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |