SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere dode paarden na een mislukte aanval van Russen.
Bullshit, voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Nederlandse piloten huidige F16's daar besturen.
https://militarywatchmaga(...)f16s-ukraine-complex
Niet weer dit gesprekje.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wilde jij anders de Russen tegenhouden dan? Alleen met meetings houden en sancties?
Bullshit?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bullshit, voor de zoveelste keer
[..]
Niet weer dit gesprekje.
Oekraiense bronnen weerlegden dat later. Of dat deels opsec is weet ik niet. Maar er waren na dit nieuws uitkwam iig heel veel bronnen die dit ontkennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bullshit?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-oekraiense-dienst
let op ze vechten onder oekraiense vlag zoals er ook eenheden zijn met buitenlandse vechters op de grond!
Wel en niet dat is ook waarom ik het op geruchten gooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oekraiense bronnen weerlegden dat later. Of dat deels opsec is weet ik niet. Maar er waren na dit nieuws uitkwam iig heel veel bronnen die dit ontkennen.
Zijn terechte vragen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bullshit, voor de zoveelste keer
[..]
Niet weer dit gesprekje.
Don't care.quote:
Instructeur is aannemelijker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel en niet dat is ook waarom ik het op geruchten gooi.
Zouden ook voormalige piloten zijn!
En dat kan ook gewoon!
Maar ze vliegen dan niet onder een nederlandse vlag!
Niet aanemelijk, veel van de Oekraiense piloten zijn ook gewoon boven Nederland en in Roemenie getraind!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Don't care.
[..]
Instructeur is aannemelijker.
Territorial gains is relatief hé. Het is nog steeds net niks voor beide partijen. Maar dat wisten we ook al.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Nog even en Poetin heeft de kaarten niet meer.
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten of er nog wat grote bewegingen gaan komen in omgeving Bilytske. Daar zijn ze de afgelopen weken ook aardig aan het heen en weer schuiven.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef skysherrif het volgende:
1 van de grootste aanvallen van de afgelopen jaren uitgevoerd in de directie van Lyman (onder controle van Oekraiense 3rd assault brigade
Totale vernietiging.
Ik moet het ook zien maar op dat niveau is Engels toch vrij gangbaar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Geruchten, ja. Als je zou weten hoeveel vliegers Nederland heeft (en heeft gehad) in de afgelopen jaren en dat er een enorme taalbarriere is tussen Oekraiens en Nederlands kun je de conclusie trekken dat het al heel bijzonder is als er eentje daadwerkelijk missies boven Oekraine vliegt.
Ik krijg er vooral ghost of kiev vibes van. An sich niks mis mee, maar ik vind het niet geloofwaardig.
Op dit punt nog komen met: ja maar de oekie's spreken geen EN is:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik moet het ook zien maar op dat niveau is Engels toch vrij gangbaar?
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op dit punt nog komen met: ja maar de oekie's spreken geen EN is:
Zijn 1000+1 argumenten te bedenken (voor, of) tegen maar engels is er niet 1 van.
Ik zeg ook niet dat je dat zegtquote:
👀quote:
Als volk kan je er maar op 1 manier af komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Perrin het volgende:
De geneugten van leven in een dictatuur.
[ x ]
Oh ooowwwwwquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:12 schreef Perrin het volgende:
Nog even over dat eten. Dit is echt beter dan je in menig restaurant krijgt. Pomerol uit 2007(!) en foie gras.
[ x ]
Alles wat rusland ontkent is waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:05 schreef Anton91 het volgende:
En een week geleden ontkende Rusland nog intel te delen![]()
[ x ]
Dat sowieso maar die bases zijn er al 10+ jaar en alles behalve geheim. Waarom is die intel nodig?quote:
Wie probeert wie voor de gek te houden?quote:Op zondag 22 maart 2026 07:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat sowieso maar die bases zijn er al 10+ jaar en alles behalve geheim. Waarom is die intel nodig?
Wetenquote:Op zondag 22 maart 2026 02:19 schreef kree het volgende:
fuck usa. ik ben er helemaal klaar mee. leugenaars.
Er is geen grond leger het verschil met andere oorlogen.quote:Op zondag 22 maart 2026 02:17 schreef kree het volgende:
waar was ook alweer de belofte van trump dat ie dat zo snel binnen week zou beëindigen die oorlog met Oekraïne?
Owh wacht is andere oorlog begonnen en niemand geeft er meer over
voor ook zinloze shit trouwens, maarja zo is USA. zie Vietnam zie golf oorlog Irak Koweit Afghanistan.
vietnam
allemaal iets waar ze zich in gingen. en nooit oplossing gemaakt hebben.
Klopt het gaat allemaal niet zo lekker, nu Oekraiene weer eens van tacktiek heeft gewisseld.quote:
Nee, zo gemakkelijk gaat dat niet worden.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er is geen grond leger het verschil met andere oorlogen.
Hier kunnen ze in feite stoppen wanneer ze willen!
Of hij gaat iets uit vreten.quote:
quote:
Novyi Donbas, dorpje erboven lijkt vandaag iig volgens beeld materiaal weer volledig in handen van Oekraine.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten of er nog wat grote bewegingen gaan komen in omgeving Bilytske. Daar zijn ze de afgelopen weken ook aardig aan het heen en weer schuiven.
Als het wel zo was dan werd dit ook niet toegegeven. Is verder niet erg, maar onmogelijk of misschien zelfs onwaarschijnlijk is het niet dat buitenlanders Oekraïense toestellen vliegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Geruchten, ja. Als je zou weten hoeveel vliegers Nederland heeft (en heeft gehad) in de afgelopen jaren en dat er een enorme taalbarriere is tussen Oekraiens en Nederlands kun je de conclusie trekken dat het al heel bijzonder is als er eentje daadwerkelijk missies boven Oekraine vliegt.
Ik krijg er vooral ghost of kiev vibes van. An sich niks mis mee, maar ik vind het niet geloofwaardig.
Dat is zeker wel onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:39 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Als het wel zo was dan werd dit ook niet toegegeven. Is verder niet erg, maar onmogelijk of misschien zelfs onwaarschijnlijk is het niet dat buitenlanders Oekraïense toestellen vliegen.
inval in Finlandquote:
Ten opzichte van wanneer?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:16 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat is zeker wel onwaarschijnlijk.
Misschien accepteren dat oekraine het iets beter doet de laatste tijd?
Ik verwacht dat Poetin een nieuwe golf kanonnenvoer gaat rekruteren. Dit keer (gedeeltelijk) onder dwang.quote:
het wordt een soort internet net als in Noord Korea , inloggen via de server van de partijquote:Op zondag 22 maart 2026 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Poetin een nieuwe golf kanonnenvoer gaat rekruteren. Dit keer (gedeeltelijk) onder dwang.
Om woedende reacties daarop voor te zijn is volledige controle van het internet vereist.
Vanaf 1 april is Telegram ook bij wet verboden met zware sancties als je daarmee gepakt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |