lol zou wel sick zijnquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb al een C-RAM besteld, voor op mijn balkon naast mijn Flak-88
Ook leuk voor Oud en Nieuw
Bekijk deze YouTube-video
Minder is meer.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? meer of minder?
Ah ja, ik wou zeggen, wel met lichtspoor munitie, voor het effectquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb al een C-RAM besteld, voor op mijn balkon naast mijn Flak-88
Ook leuk voor Oud en Nieuw
Bekijk deze YouTube-video
Dat zal nou ook weer niet de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ook ideaal tegen huis aan huis verkopers, Jehova's Getuigen en Delta medewerkers
Mooie bijkomstigheidquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat zal nou ook weer niet de bedoeling zijn.
Te weinig vuurwapengeweld.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:26 schreef Raw85 het volgende:
Voor welk probleem zou dit een oplossing zijn?
Yup, in een land waar je moeilijk aan een vuurwapen kunt komen, heb je iemand die doordraait en wordt gekalmeerd. Of je hebt iemand die doordraaid en de hele directe omgeving meezeeft zoals in de U S of Aquote:Op woensdag 18 maart 2026 11:49 schreef Hanca het volgende:
Ja, op naar Amerikaanse school shootings.
Je moet wel echt een enorme hekel hebben aan letterlijk alle mensen om dit voor te stellen. Iedereen is namelijk gelijk een potentieel doelwit.
https://www.nu.nl/algemee(...)olgen-te-hebben.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2026 19:26 schreef Raw85 het volgende:
Voor welk probleem zou dit een oplossing zijn?
quote:Nederland heeft te weinig agenten en dat begint gevolgen te hebben
Heb je hier lang over nagedacht?quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)olgen-te-hebben.html
[..]
Zekerquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je hier lang over nagedacht?
Dan zou ik het nadenken voortaan maar overlaten aan iemand die er wat beter in is.quote:
Dat hoeft niet hoor want ik kan het prima zelfquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zou ik het nadenken voortaan maar overlaten aan iemand die er wat beter in is.
Het was een flauw grapje, maar ik begrijp werkelijk niet waarom je denkt dat er minder agenten nodig zijn wanneer er meer vuurwapenbezit is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor want ik kan het prima zelf
Een verkrachter zal wel 2x nadenken voordat hij een meisje van haar fiets trekt als ze gewapend is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het was een flauw grapje, maar ik begrijp werkelijk niet waarom je denkt dat er minder agenten nodig zijn wanneer er meer vuurwapenbezit is.
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde.
Of zorgen dat 'ie beter bewapend is...quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een verkrachter zal wel 2x nadenken voordat hij een meisje van haar fiets trekt als ze gewapend is.
Ja maar dat is een doemscenario.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of zorgen dat 'ie beter bewapend is...
Boeven gonna boef.
In landen met een soepele wapenwet is minder gewelddadige criminaliteit?quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja maar dat is een doemscenario.
In landen met een soepele wapenwet gebeurt dat namelijk niet.
Boeven zoeken zwakke en weerloze slachtoffers.
Dat is niet zo makkelijk te zeggen omdat je het niet kan vergelijken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In landen met een soepele wapenwet is minder gewelddadige criminaliteit?
Dat vraag ik mij af, er worden ook voor een deel meer vrouwen lastiggevallen en verkracht en erger doordat zij fysiek zwakker zijn toch?quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of zorgen dat 'ie beter bewapend is...
Boeven gonna boef.
Maar zoiets zei je wel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is niet zo makkelijk te zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |