Ja, ik denk dat we alle docenten wapens moeten geven.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:20 schreef TAmaru het volgende:
Het zou fantastisch zijn als je hier ook eenvoudiger wapens zou kunnen kopen.
Hoeveel school shootings waren er in Europa vorig jaar?quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja oude cijfertjes, en idd schoolshootings komen weinig voor, maar zoek een op wapenincidenten of rijdt zelf eens door grote steden als Parijs, Berlijn of Antwerpen.
Daar zit een enorm stijgende lijn in.
Toch laat je dat niet zien.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja oude cijfertjes, en idd schoolshootings komen weinig voor, maar zoek een op wapenincidenten of rijdt zelf eens door grote steden als Parijs, Berlijn of Antwerpen.
Hoeveel wapens waren er illegaal in omloop 20, 10 , 5 en 0 jaar terug, ik denk dat je je doodschriktquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoeveel school shootings waren er in Europa vorig jaar?
Nou?quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel wapens waren er illegaal in omloop 20, 10 , 5 en 0 jaar terug, ik denk dat je je doodschrikt
@Dannyquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:23 schreef Isdatzo het volgende:
Dat mensen nog de moeite nemen om te reageren op de debiele act van UitStraling. Ofwel een trolletje ofwel te dom om te poepen. In beide gevallen kan je je letters beter aan iets anders besteden.
Omdat de pilitie ook geen idee heeft,quote:
Kortom, het komt uit je grote duim.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat de pilitie ook geen idee heeft,
Hier een enquête of je ook illegale wapens hebt.
Het raakt in Europa al snel Amerikaanse toestanden.
Kijk alleen eens hoeveel minderjarigen met wapen door coppers zijn afgeknalt in Nl afgelopen jaar.
Juist daarom moeten we ons bewapenen om ons te kunnen verdedigenquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij wel? Ofwel: je roept iets maar geen cijfers.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat de pilitie ook geen idee heeft,
Nou, hoeveel?quote:Kijk alleen eens hoeveel minderjarigen met wapen door coppers zijn afgeknalt in Nl afgelopen jaar.
Ja, dat is in de VS ook zo'n succes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Juist daarom moeten we ons bewapenen om ons te kunnen verdedigen
Nou nou.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Danny
Dit soort links droef gedoe moet je niet willen hebben in je huisje.
Trollen die domme mensen belachelijk maken kan ik waarderen, maak met spiegelgedrag maar duidelijk hoe dom die ander eigenlijk doet.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:23 schreef Isdatzo het volgende:
Dat mensen nog de moeite nemen om te reageren op de debiele act van UitStraling. Ofwel een trolletje ofwel te dom om te poepen. In beide gevallen kan je je letters beter aan iets anders besteden.
Waar maak jij uit op dat het geen succes zou zijn? Ja, er is meer wapengerelateerd geweld in de VS. Dat kan wel of dat kan niet komen door het hogere wapenbezit. Maar de positieve kanten worden nooit belicht. Het voorkomen van misdrijven dankzij wapenbezig; het verhoogde gevoel van persoonlijke vrijheid en veiligheid.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is in de VS ook zo'n succes.
Die kwamen na Pearl Harborquote:Op woensdag 18 maart 2026 06:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En de oorlogsverklaringen van Duitsland en Italië.
Ik heb even gezocht: er zijn geen specifieke cijfers voor het aantal minderjarigen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij wel? Ofwel: je roept iets maar geen cijfers.
[..]
Nou, hoeveel?
Is er een verhoogd gevoel van persoonlijke vrijheid en veiligheid in de VS ten opzichte van Europa?quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat het geen succes zou zijn? Ja, er is meer wapengerelateerd geweld in de VS. Dat kan wel of dat kan niet komen door het hogere wapenbezit. Maar de positieve kanten worden nooit belicht. Het voorkomen van misdrijven dankzij wapenbezig; het verhoogde gevoel van persoonlijke vrijheid en veiligheid.
Dat is niet relevant.quote:
https://abcnews.com/Polit(...)s/story?id=131163787quote:More than a dozen unmanned MQ-9 Reaper drones have been lost in combat as part of operations against Iran, two U.S. officials confirmed to ABC News. The drones are used for reconnaissance and can be armed with weapons.
The Reaper drones were lost either to Iranian missiles or were destroyed on the ground by incoming fire.
Reaper drones can be used as reconnaissance aircraft, but they are also equipped with Hellfire missiles used to strike targets.
The loss of this number of Reapers is indicative of how many of these key unmanned aircraft must be operating as part of the U.S. operations against Iran.
The loss of the drones in the Iran war was first reported by the Wall Street Journal.
The Air Force announced its final five-year purchasing contract for Reapers in 2020, and manufacturer General Atomics closed the production line last year after building 575 of them. The final lot cost about $16 million each when purchased in a batch of four, according to C. Mark Brinkley, a General Atomics spokesman.
Ik vind het lekker wel relevant.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is niet relevant.
De vraag was waarom de VS oorlog voerde tegen landen die geen olievoorraden hebben.
Niet veel eerder:quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou nou.
Niet meteen als een Europees hysterisch huisvrouwtje om je pappie gaan roepen.
Neem Trump als voorbeeld, en wees een echte niet-Europese vent.
Dus: UitStraling blijkt gewoon een linkse deugknol te zijn. Het kan verkeren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou ik je in hemelsnaam rapporteren, ik ben toch geen linkse deugknol, ik heb liever dat je wat leert en opsteekt.
Ja mee eens maar hoeveel misdrijven gaat het voorkomen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we alle docenten wapens moeten geven.
En alle kleuters, dan kunnen ze bij school shootings gewoon terugschieten.
En alle criminelen, dan kunnen ze zichzelf door hun hoofd knallen.
Echt een goed plan.
Dat doet niet terzake.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het lekker wel relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |