Zie die chart nu pas, maar die plaatsing van Owens, Piker en The Daily Beast is wel vrij hilarisch inderdaadquote:
En die jongen is al uitgeschakeld voor de rest van het seizoen. Jammer, het was een dure aankoop.quote:
Ik weet niet wat dat met mijn post te maken heeft, maar Candace is nog extremer geworden sedert ze Tucker lief vindt..die staat daar prima tussen Fuentes en Alex Jonesquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zie die chart nu pas, maar die plaatsing van Owens, Piker en The Daily Beast is wel vrij hilarisch inderdaad
Heb jij dit eerder gepost? Voor mijn gevoel heb ik dit maanden terug ook al gelezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat met mijn post te maken heeft, maar Candace is nog extremer geworden sedert ze Tucker lief vindt..die staat daar prima tussen Fuentes en Alex Jones
De vraag is eerder of hij uberhaubt door xi uitgenodigd is of gewoon zichzelf en zijn artiesten opdringt..quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:55 schreef Perrin het volgende:
Xi heeft ook even geen trek in de oranje clown.
[ x ]
unaniem een belachelijk groot succes @ Ivo Niehequote:Op woensdag 18 maart 2026 07:13 schreef Toby56 het volgende:
Nu ik dit heb gezien en gehoord, krijg ik toch weer andere gedachten.
unaniem een belachelijk groot succes
Mijn zorgen zijn flink afgenomen. Ik denk dat ALLES echt gewoon goed gaat komen.
[ x ]
Hahaha tering onzeker.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:55 schreef Perrin het volgende:
Xi heeft ook even geen trek in de oranje clown.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |