quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Tondeuse ding, zou het zelf niet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef Felagund het volgende:
Heeft deze jongen een deel van zijn wenkbrauwen geëpileerd?
Wtfquote:
Laag is een boefjequote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had 32 punten dus valt best mee. Of is een lagere score juist meer degenerate?
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hoor je inderdaad vaker. Maarja sowieso is Willy een ongelukkige naam, of misschien juist goed voor een homo.
hoe meer je aanvinkt hoe minder puurquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dat spel purity ding ik scoor er nog al wat namelijk
Dan weten we of jij nog naast ons in bad kan zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dat spel purity ding ik scoor er nog al wat namelijk
Ah, ik scoor 33quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan weten we of jij nog naast ons in bad kan zitten
Ik had jou rond de 20 gegeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah, ik scoor 331 hoger dan je dacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |