quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Tondeuse ding, zou het zelf niet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:40 schreef Felagund het volgende:
Heeft deze jongen een deel van zijn wenkbrauwen geëpileerd?
Wtfquote:
Laag is een boefjequote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had 32 punten dus valt best mee. Of is een lagere score juist meer degenerate?
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hoor je inderdaad vaker. Maarja sowieso is Willy een ongelukkige naam, of misschien juist goed voor een homo.
hoe meer je aanvinkt hoe minder puurquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dat spel purity ding ik scoor er nog al wat namelijk
Dan weten we of jij nog naast ons in bad kan zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dat spel purity ding ik scoor er nog al wat namelijk
Ah, ik scoor 33quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan weten we of jij nog naast ons in bad kan zitten
Ik had jou rond de 20 gegeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah, ik scoor 331 hoger dan je dacht
Ah ja, zag het in het vorige deel. Nee ik heb aardig wat uitgespooktquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had jou rond de 20 gegeven.Jammer. Iemand anders nog?
Nee ik denk dat dit heel natuurlijk gaatquote:
Roken jullie hier?quote:
Ik heb alleen af en toe last van rokende servers.quote:
Zelden. Vroeger voor heel heel erg veel geld bakken met wiet weg gerookt, maar inmiddels al heel wat jaren er van af.quote:
ik ga zo meteenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Als je pas om 6 uur opstaat voor de sportschool ga je het echt niet maken, helaas. Probeer 4 uur 's nachts, dat doen de echte winnaars.
@Coco is verdacht afwezigquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Graag review over deze rij armbanden @:coco
Ook weer een hondenbak als formaatquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
First smokes, eerste setje dat buiten zit te paffen
Ik ben zonder wat dan ook heel gezellig en party modequote:
Nou wanneer gaan we ?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zonder wat dan ook heel gezellig en party mode
Puhquote:
Oh ja ik hoor echt altijd enkel en alleen Finland. Excuusquote:
Lol geeft nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik hoor echt altijd enkel en alleen Finland. Excuus
Noorwegen heeft genoeg grondgebied noordelijk genoeg om het noorderlicht goed te zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik hoor echt altijd enkel en alleen Finland. Excuus
Ze wonen zeker in andere steden ook nog?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:16 schreef Felagund het volgende:
Ik had meer informatie nodig, maar wil wel eventueel met je spreken als ik je toevallig in de stad zie?
Jij bent alles behalve een afknapperquote:Op woensdag 18 maart 2026 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ineens heeft iedereen deze week een lijstje op de telefoon met afknappers.
Nee klopt, dat was deze week wel popi, vorige week ook dacht ikquote:Op woensdag 18 maart 2026 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ook sinds deze week allemaal een sour. Of heb ik niet goed opgelet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |