Ehm ....quote:Op zondag 22 maart 2026 22:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik weet zeker dat ik nu geen psychose heb
Weet je het écht zeker?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld. Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God en de hogere realiën die waar zijn gekomen.
Pffffquote:Op zondag 22 maart 2026 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld. Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God en de hogere realiën die waar zijn gekomen. Deze ervaringen staan ook geschreven in mijn autobiografische roman. Weet je dat ik een boek heb geschreven? Stamgenoten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 maart 2026 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld. Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God en de hogere realiën die waar zijn gekomen. Deze ervaringen staan ook geschreven in mijn autobiografische roman. Weet je dat ik een boek heb geschreven? Stamgenoten
telkens als de aandacht iets verslapt, wordt er een verhaal uit de hoge hoed getoverd dat nog extremer is.quote:
TS zit in zijn eigen wereldje. Wat er ook gezegd wordt, het dringt niet door.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
telkens als de aandacht iets verslapt, wordt er een verhaal uit de hoge hoed getoverd dat nog extremer is.
Dit is eigenlijk wel een patroon dat telkens terugkeert is alle jaren dat TS hier komt
Ik vertel gewoon de waarheid, alles wat ik zeg heb ik echt meegemaakt. Misschien geloof je niet dat het demonen en geesten waren, maar restverschijnselen van een psychose. Maar ik heb het wel meegemaakt al jaren.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
telkens als de aandacht iets verslapt, wordt er een verhaal uit de hoge hoed getoverd dat nog extremer is.
Dit is eigenlijk wel een patroon dat telkens terugkeert is alle jaren dat TS hier komt
In het kader van dingen die nooit gebeurd zijn...quote:Op zondag 22 maart 2026 17:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals ik in een andere topic heb aangegeven, vanwege mijn psychose en verslaving raakte ik betrokken bij duisternis en malifide zaken. Zo werd ik bevriend met Antilliaan die ik ken vanuit mijn middelbare schooltijd in Curacao. Hij heeft Rechten en Economie gestudeerd, maar ook nauw betrokken geweest bij de georganiseerde drugshandel en witwassen van geld. Hij heeft ook een psychose gehad en zit nu in de TBS kliniek. Hij heeft zelfs Ridiouan Taghi gekend voordat hij gepakt werd. Deze Antilliaanse man belt mij elke dag van de gevangenis/TBS omdat hij momenteel niemand anders meer heeft. In het verleden heb ik gunsten voor hem gedaan in ruil voor geld of drugs. Toen hij TBS kreeg, heeft een ex-vriendin van mij hem opgezocht en mijn nummer gegeven aan hem. Omdat ik medelijden met hem hebt en omdat ik weet dat hij niemand anders heeft, laat ik hem mij bellen en help hem waar het kan zolang het mij niet in de problemen brengt.
Deze Antilliaanse man is hoogbegaafd en heeft twee bachelors van de Universiteit Utrecht en bijna zijn Masters, helaas is dat niet doorgegaan omdat hij veroordeeld werd voor brandstichting tijdens een psychose. Wat vinden jullie hiervan? Ben ik goed bezig door een jeugdvriend te steunen door zijn moeilijke tijd of ben ik juist dom bezig door met hem te associëren terwijl ik zelf niet mijn leven op orde heb?
Hoezo is dit nooit gebeurd? Ik heb letterlijk gisteren met hem gesproken op de telefoon.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:42 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
In het kader van dingen die nooit gebeurd zijn...
Ik hoor momenteel geen stemmen en heb nu geen wanen of hallucinaties. Ik heb ze wel meegemaakt en heb af en toe nog steeds intense dromen en soms hoor of zie ik paranormale dingen vaak voor het slapen gaan. Vroeger geloofde ik dat het niet klopte en dat ik gewoon gek was, maar nu geloof ik dat de spirituele kant van psychoses ook echt waarheid zijn. Dat kan zonder dat ik nu in acute gevaar voor psychose zit.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:17 schreef greysbones het volgende:
Bij iemand met een voorgeschiedenis van meerdere psychoses is de kans zeer groot dat het claimen in contact te staan met God een teken is van een nieuwe psychotische episode (terugval). Religieuze wanen behoren tot de meest voorkomende inhoudelijke thema's bij psychotische stoornissen, waarbij patiënten geloven dat ze een speciale missie hebben of goddelijke stemmen horen.
Of je inderdaad niet weer richting psychose gaat is iets wat niet wij maar de experts die in werkelijkheid met je omgaan moeten bepalen, maar regelmatig paranormale dingen menen te zien en ze voor waarheid aannemen zijn echt niet deel van een gezond psychisch welzijn hoor.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoor momenteel geen stemmen en heb nu geen wanen of hallucinaties. Ik heb ze wel meegemaakt en heb af en toe nog steeds intense dromen en soms hoor of zie ik paranormale dingen vaak voor het slapen gaan. Vroeger geloofde ik dat het niet klopte en dat ik gewoon gek was, maar nu geloof ik dat de spirituele kant van psychoses ook echt waarheid zijn. Dat kan zonder dat ik nu in acute gevaar voor psychose zit.
Je neemt paranormale dingen waar? Dat lijkt me nou echt iets om met je psychiater te bespreken, want heel eerlijk, dat klinkt niet erg gezond.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoor momenteel geen stemmen en heb nu geen wanen of hallucinaties. Ik heb ze wel meegemaakt en heb af en toe nog steeds intense dromen en soms hoor of zie ik paranormale dingen vaak voor het slapen gaan. Vroeger geloofde ik dat het niet klopte en dat ik gewoon gek was, maar nu geloof ik dat de spirituele kant van psychoses ook echt waarheid zijn. Dat kan zonder dat ik nu in acute gevaar voor psychose zit.
Ik heb dit allang met mijn psychiater en hulpverleners besproken. Wat dacht je dan? Dat ik het hier voor het eerst deel met jullie?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je neemt paranormale dingen waar? Dat lijkt me nou echt iets om met je psychiater te bespreken, want heel eerlijk, dat klinkt niet erg gezond.
Ik kijk met jou eerlijk gezegd nergens van op.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb dit allang met mijn psychiater en hulpverleners besproken. Wat dacht je dan? Dat ik het hier voor het eerst deel met jullie?
Volgens K_W wel, heel gezond allemaal jaquote:Op maandag 23 maart 2026 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kijk met jou eerlijk gezegd nergens van op.
Maar je psychiater zei dat het gezond was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2026 11:40:18 ]
Het is geen psychose, ik ben nu stabiel en dat vind mijn psychiater ook. Ik ben niet de enige mens op aarde die in spirituele wereld en paranormale ervaringen gelooft toch? Als je op YouTube zoekt naar psychics en clairvoyance dan zie je talloze video’s van mensen die beweren dat ze het kunnen. Omdat ik toevallig Psychosegevoeligheid heb betekent niet dat ik nu gek wordt omdat ik geloof dat ik ook paranormale ervaringen heb gehad. Snap je dat?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kijk met jou eerlijk gezegd nergens van op.
Maar je psychiater zei dat het gezond was?
Ja dat geloof ik.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is geen psychose, ik ben nu stabiel en dat vind mijn psychiater ook. Ik ben niet de enige mens op aarde die in spirituele wereld en paranormale ervaringen gelooft toch? Als je op YouTube zoekt naar psychics en clairvoyance dan zie je talloze video’s van mensen die beweren dat ze het kunnen. Omdat ik toevallig Psychosegevoeligheid heb betekent niet dat ik nu gek wordt omdat ik geloof dat ik ook paranormale ervaringen heb gehad. Snap je dat?
Jij bent ook niet de enige mens op aarde waar ik heel erg grote vraagtekens bij zet.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is geen psychose, ik ben nu stabiel en dat vind mijn psychiater ook. Ik ben niet de enige mens op aarde die in spirituele wereld en paranormale ervaringen gelooft toch? Als je op YouTube zoekt naar psychics en clairvoyance dan zie je talloze video’s van mensen die beweren dat ze het kunnen. Omdat ik toevallig Psychosegevoeligheid heb betekent niet dat ik nu gek wordt omdat ik geloof dat ik ook paranormale ervaringen heb gehad. Snap je dat?
Misschien zijn psychoses een onderdeel van paranormale begaafdheid of zijn spirituele psychoses een soort overstroming van spirituele ervaringen in mijn leven? Ik geloof oprecht dat psychoses niet alleen een medische ziekte is, maar dat het een spirituele ontwaking is.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik.
Dat gezegd hebbende, als iemand met een zware historie van psychoses zegt dat hij paranormale zaken waarneemt gaan bij mij alle alarmbellen af eerlijk gezegd. Of eigenlijk, dan weet ik alweer genoeg.
Stabiel is natuurlijk een breed begrip. Stabiel en helemaal gezond zijn twee verschillende dingen.
Maar goed, bespreek het met je psychiater zodat die het in ieder geval weet.
Bedankt voor deze video, het is zeer toepasselijk op mijn levensverhaal.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als je in God en in het hiernamaals gelooft, bekijk dan deze video maar eens:
Bekijk deze YouTube-video
Dat maakt jouw paranormale ervaringen er niet automatisch plausibeler op he, de conclusie kan dan ook zijn dat die mensen ook in lariekoek geloven (of, in het geval van youtube eveneens een reeele optie: dat ze proberen te verdienen aan de bijgelovigheid van kijkers). Ik zou niet willen beweren dat geloven in paranormale zaken per definitie gekoppeld is aan een (beginnende) psychose, maar zoals @greysbones al terecht schreef is het wel vaak een typische manifestatie bij mensen die psychosegevoelig zijn. Ik hoop dat je psychiater het een beetje in de gaten houdt.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |