abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2026 @ 23:30:15 #271
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409722
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:23 schreef Ole het volgende:

[..]
Ok. Waarom vertel je dit?
Ik zit er nog mee en deze ervaringen hebben bijgedragen aan de redenen waarom ik geloof in paranormale begaafdheid en dat psychoses ook bovennatuurlijke kenmerken kunnen hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409729
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik zit er nog mee en deze ervaringen hebben bijgedragen aan de redenen waarom ik geloof in paranormale begaafdheid en dat psychoses ook bovennatuurlijke kenmerken kunnen hebben.
Ja, gezien je eerdere reacties daarover verwachtte ik al zoiets. Weten je behandelaars ook dat je hiervan overtuigd bent?
  zondag 22 maart 2026 @ 23:42:21 #273
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409770
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Alles wat ik hier deel, weten zij ook. Maar ik laat ze niet bewust mijn topics lezen natuurlijk, tenzij ze een fok account hebben zonder dat ik het weet. Mijn vader heeft wel mijn topics gelezen en ik hou fok niet geheim van de mensen die ik ken. Ik weet niet of er mensen zijn in mijn echte omgeving die ook mijn fok topics lezen, maar ik heb vaak genoeg mensen mijn topics laten lezen in het verleden. Ik ben ook bekend op TV geweest in de documentaire Blue Monday. Heb je die gezien?
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:28 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ik heb gezocht met google algemeen en op youtube. Enige wat ik zie is trailers van 1 minuut en als ik een link zie naar de volledige doc krijg ik niet beschikbaar op jouw locatie (Spanje nu) of website niet gevonden (404) of video does not exist.

dus nee niet gezien en lukt nu ook niet. ook gezocht op Ingrid kamerling ook geen resultaat.
Blue Monday van Ingrid Kamerling. Kijk maar op NPO doc uitzending gemist als je terug bent in Nederland.🇳🇱
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 23:44:06 #274
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409778
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En nu het volgens jouwzelf en je behandelaars psychisch oke met je gaat: denk je dat het werkelijk zo kan zijn dat jouw overleden vriend vanuit het hiernamaals met jou contact opnam?
Ja, er zijn veel mensen die ik paranormale ervaringen en spiritualiteit geloven, ook zonder psychoses. Clairvoyance, telepathie, enzovoorts. Ik geloof in het hiernamaals en dat het leven doorgaat na de dood, dus het kan zeker.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 23:44:44 #275
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409782
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, gezien je eerdere reacties daarover verwachtte ik al zoiets. Weten je behandelaars ook dat je hiervan overtuigd bent?
Ja, ze weten het en ik spreek ook een GGZ psycholoog over deze ervaringen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 23:49:12 #276
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409801
Ik heb bijvoorbeeld een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld. Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God en de hogere realiën die waar zijn gekomen. Deze ervaringen staan ook geschreven in mijn autobiografische roman. Weet je dat ik een boek heb geschreven? Stamgenoten
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220410071
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik weet zeker dat ik nu geen psychose heb
Ehm .... :{

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld. Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God en de hogere realiën die waar zijn gekomen.
Weet je het écht zeker?
pi_220410158
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld. Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God en de hogere realiën die waar zijn gekomen. Deze ervaringen staan ook geschreven in mijn autobiografische roman. Weet je dat ik een boek heb geschreven? Stamgenoten
Pffff
Echt
En de boekpromotie is ook weer begonnen

Je zou nog reageren op mensen hier dit weekend in plaats van je dat doet krijgen we dit verhaal , de omgang met een crimineel en een zelfmoord
Ik zie dat het een dagboek is geworden
Ik haak af
pi_220410274
Natuurlijk moet je hem helpen, dat is een noodzakelijke stap om dit verhaal in de tweede acte te krijgen. In de derde acte kan je dan weer finaal uit elkaar vallen als gevolg daarvan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220410377
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld. Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God en de hogere realiën die waar zijn gekomen. Deze ervaringen staan ook geschreven in mijn autobiografische roman. Weet je dat ik een boek heb geschreven? Stamgenoten
Bekijk deze YouTube-video
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_220410405
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 23:23 schreef Ole het volgende:

[..]
Ok. Waarom vertel je dit?
telkens als de aandacht iets verslapt, wordt er een verhaal uit de hoge hoed getoverd dat nog extremer is.
Dit is eigenlijk wel een patroon dat telkens terugkeert is alle jaren dat TS hier komt
  Moderator / Miss SHO maandag 23 maart 2026 @ 08:10:44 #282
22592 crew  Ole
pi_220410454
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 07:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]
telkens als de aandacht iets verslapt, wordt er een verhaal uit de hoge hoed getoverd dat nog extremer is.
Dit is eigenlijk wel een patroon dat telkens terugkeert is alle jaren dat TS hier komt
TS zit in zijn eigen wereldje. Wat er ook gezegd wordt, het dringt niet door.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220410514
Wel grappig, een dagboek wat terugschrijft :D
Ik kan me nog een film herinneren waarin een kwaadaardig dagboek een klein meisje aanzette tot allemaal vreselijke daden :o gelukkig was er zo'n irritant puberaal jochie wat met een basilisk-tand het dagboek van kant maakte O+

Misschien zijn wij wel allemaal de real-life-variant van dat dagboek, en praten wij als Engeltjes en Duiveltjes in het oor van K_W.

In dat geval fluister ik zachtjes: "in je volgende verhaal moet die dame weer terug komen in je leven".
  maandag 23 maart 2026 @ 09:40:01 #284
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220410836
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 07:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]
telkens als de aandacht iets verslapt, wordt er een verhaal uit de hoge hoed getoverd dat nog extremer is.
Dit is eigenlijk wel een patroon dat telkens terugkeert is alle jaren dat TS hier komt
Ik vertel gewoon de waarheid, alles wat ik zeg heb ik echt meegemaakt. Misschien geloof je niet dat het demonen en geesten waren, maar restverschijnselen van een psychose. Maar ik heb het wel meegemaakt al jaren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220411054
Bij iemand met een voorgeschiedenis van meerdere psychoses is de kans zeer groot dat het claimen in contact te staan met God een teken is van een nieuwe psychotische episode (terugval). Religieuze wanen behoren tot de meest voorkomende inhoudelijke thema's bij psychotische stoornissen, waarbij patiënten geloven dat ze een speciale missie hebben of goddelijke stemmen horen.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220411276
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 17:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals ik in een andere topic heb aangegeven, vanwege mijn psychose en verslaving raakte ik betrokken bij duisternis en malifide zaken. Zo werd ik bevriend met Antilliaan die ik ken vanuit mijn middelbare schooltijd in Curacao. Hij heeft Rechten en Economie gestudeerd, maar ook nauw betrokken geweest bij de georganiseerde drugshandel en witwassen van geld. Hij heeft ook een psychose gehad en zit nu in de TBS kliniek. Hij heeft zelfs Ridiouan Taghi gekend voordat hij gepakt werd. Deze Antilliaanse man belt mij elke dag van de gevangenis/TBS omdat hij momenteel niemand anders meer heeft. In het verleden heb ik gunsten voor hem gedaan in ruil voor geld of drugs. Toen hij TBS kreeg, heeft een ex-vriendin van mij hem opgezocht en mijn nummer gegeven aan hem. Omdat ik medelijden met hem hebt en omdat ik weet dat hij niemand anders heeft, laat ik hem mij bellen en help hem waar het kan zolang het mij niet in de problemen brengt.

Deze Antilliaanse man is hoogbegaafd en heeft twee bachelors van de Universiteit Utrecht en bijna zijn Masters, helaas is dat niet doorgegaan omdat hij veroordeeld werd voor brandstichting tijdens een psychose. Wat vinden jullie hiervan? Ben ik goed bezig door een jeugdvriend te steunen door zijn moeilijke tijd of ben ik juist dom bezig door met hem te associëren terwijl ik zelf niet mijn leven op orde heb?
In het kader van dingen die nooit gebeurd zijn...
  maandag 23 maart 2026 @ 11:03:00 #287
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220411377
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:42 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
In het kader van dingen die nooit gebeurd zijn...
Hoezo is dit nooit gebeurd? Ik heb letterlijk gisteren met hem gesproken op de telefoon.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 23 maart 2026 @ 11:09:44 #288
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220411411
quote:
99s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:17 schreef greysbones het volgende:
Bij iemand met een voorgeschiedenis van meerdere psychoses is de kans zeer groot dat het claimen in contact te staan met God een teken is van een nieuwe psychotische episode (terugval). Religieuze wanen behoren tot de meest voorkomende inhoudelijke thema's bij psychotische stoornissen, waarbij patiënten geloven dat ze een speciale missie hebben of goddelijke stemmen horen.
Ik hoor momenteel geen stemmen en heb nu geen wanen of hallucinaties. Ik heb ze wel meegemaakt en heb af en toe nog steeds intense dromen en soms hoor of zie ik paranormale dingen vaak voor het slapen gaan. Vroeger geloofde ik dat het niet klopte en dat ik gewoon gek was, maar nu geloof ik dat de spirituele kant van psychoses ook echt waarheid zijn. Dat kan zonder dat ik nu in acute gevaar voor psychose zit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220411441
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik hoor momenteel geen stemmen en heb nu geen wanen of hallucinaties. Ik heb ze wel meegemaakt en heb af en toe nog steeds intense dromen en soms hoor of zie ik paranormale dingen vaak voor het slapen gaan. Vroeger geloofde ik dat het niet klopte en dat ik gewoon gek was, maar nu geloof ik dat de spirituele kant van psychoses ook echt waarheid zijn. Dat kan zonder dat ik nu in acute gevaar voor psychose zit.
Of je inderdaad niet weer richting psychose gaat is iets wat niet wij maar de experts die in werkelijkheid met je omgaan moeten bepalen, maar regelmatig paranormale dingen menen te zien en ze voor waarheid aannemen zijn echt niet deel van een gezond psychisch welzijn hoor.
pi_220411500
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik hoor momenteel geen stemmen en heb nu geen wanen of hallucinaties. Ik heb ze wel meegemaakt en heb af en toe nog steeds intense dromen en soms hoor of zie ik paranormale dingen vaak voor het slapen gaan. Vroeger geloofde ik dat het niet klopte en dat ik gewoon gek was, maar nu geloof ik dat de spirituele kant van psychoses ook echt waarheid zijn. Dat kan zonder dat ik nu in acute gevaar voor psychose zit.
Je neemt paranormale dingen waar? Dat lijkt me nou echt iets om met je psychiater te bespreken, want heel eerlijk, dat klinkt niet erg gezond.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 23 maart 2026 @ 11:26:11 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220411507
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je neemt paranormale dingen waar? Dat lijkt me nou echt iets om met je psychiater te bespreken, want heel eerlijk, dat klinkt niet erg gezond.
Ik heb dit allang met mijn psychiater en hulpverleners besproken. Wat dacht je dan? Dat ik het hier voor het eerst deel met jullie?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220411521
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb dit allang met mijn psychiater en hulpverleners besproken. Wat dacht je dan? Dat ik het hier voor het eerst deel met jullie?
Ik kijk met jou eerlijk gezegd nergens van op.
Maar je psychiater zei dat het gezond was?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220411555
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik kijk met jou eerlijk gezegd nergens van op.
Maar je psychiater zei dat het gezond was?
Volgens K_W wel, heel gezond allemaal ja :Y


(als hij net zo selectief luistert en doorbrieft als hier, dan ...)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2026 11:40:18 ]
pi_220411566
Als je in God en in het hiernamaals gelooft, bekijk dan deze video maar eens:

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 23 maart 2026 @ 11:45:23 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220411611
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik kijk met jou eerlijk gezegd nergens van op.
Maar je psychiater zei dat het gezond was?
Het is geen psychose, ik ben nu stabiel en dat vind mijn psychiater ook. Ik ben niet de enige mens op aarde die in spirituele wereld en paranormale ervaringen gelooft toch? Als je op YouTube zoekt naar psychics en clairvoyance dan zie je talloze video’s van mensen die beweren dat ze het kunnen. Omdat ik toevallig Psychosegevoeligheid heb betekent niet dat ik nu gek wordt omdat ik geloof dat ik ook paranormale ervaringen heb gehad. Snap je dat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220411629
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het is geen psychose, ik ben nu stabiel en dat vind mijn psychiater ook. Ik ben niet de enige mens op aarde die in spirituele wereld en paranormale ervaringen gelooft toch? Als je op YouTube zoekt naar psychics en clairvoyance dan zie je talloze video’s van mensen die beweren dat ze het kunnen. Omdat ik toevallig Psychosegevoeligheid heb betekent niet dat ik nu gek wordt omdat ik geloof dat ik ook paranormale ervaringen heb gehad. Snap je dat?
Ja dat geloof ik.

Dat gezegd hebbende, als iemand met een zware historie van psychoses zegt dat hij paranormale zaken waarneemt gaan bij mij alle alarmbellen af eerlijk gezegd. Of eigenlijk, dan weet ik alweer genoeg.

Stabiel is natuurlijk een breed begrip. Stabiel en helemaal gezond zijn twee verschillende dingen.

Maar goed, bespreek het met je psychiater zodat die het in ieder geval weet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220411632
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het is geen psychose, ik ben nu stabiel en dat vind mijn psychiater ook. Ik ben niet de enige mens op aarde die in spirituele wereld en paranormale ervaringen gelooft toch? Als je op YouTube zoekt naar psychics en clairvoyance dan zie je talloze video’s van mensen die beweren dat ze het kunnen. Omdat ik toevallig Psychosegevoeligheid heb betekent niet dat ik nu gek wordt omdat ik geloof dat ik ook paranormale ervaringen heb gehad. Snap je dat?
Jij bent ook niet de enige mens op aarde waar ik heel erg grote vraagtekens bij zet.

Dus dat kan kloppen
  maandag 23 maart 2026 @ 12:34:17 #298
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220412018
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja dat geloof ik.

Dat gezegd hebbende, als iemand met een zware historie van psychoses zegt dat hij paranormale zaken waarneemt gaan bij mij alle alarmbellen af eerlijk gezegd. Of eigenlijk, dan weet ik alweer genoeg.

Stabiel is natuurlijk een breed begrip. Stabiel en helemaal gezond zijn twee verschillende dingen.

Maar goed, bespreek het met je psychiater zodat die het in ieder geval weet.
Misschien zijn psychoses een onderdeel van paranormale begaafdheid of zijn spirituele psychoses een soort overstroming van spirituele ervaringen in mijn leven? Ik geloof oprecht dat psychoses niet alleen een medische ziekte is, maar dat het een spirituele ontwaking is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 23 maart 2026 @ 12:36:01 #299
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220412033
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als je in God en in het hiernamaals gelooft, bekijk dan deze video maar eens:

Bekijk deze YouTube-video
Bedankt voor deze video, het is zeer toepasselijk op mijn levensverhaal.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220412051
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het is geen psychose, ik ben nu stabiel en dat vind mijn psychiater ook. Ik ben niet de enige mens op aarde die in spirituele wereld en paranormale ervaringen gelooft toch? Als je op YouTube zoekt naar psychics en clairvoyance dan zie je talloze video’s van mensen die beweren dat ze het kunnen. Omdat ik toevallig Psychosegevoeligheid heb betekent niet dat ik nu gek wordt omdat ik geloof dat ik ook paranormale ervaringen heb gehad. Snap je dat?
Dat maakt jouw paranormale ervaringen er niet automatisch plausibeler op he, de conclusie kan dan ook zijn dat die mensen ook in lariekoek geloven (of, in het geval van youtube eveneens een reeele optie: dat ze proberen te verdienen aan de bijgelovigheid van kijkers). Ik zou niet willen beweren dat geloven in paranormale zaken per definitie gekoppeld is aan een (beginnende) psychose, maar zoals @greysbones al terecht schreef is het wel vaak een typische manifestatie bij mensen die psychosegevoelig zijn. Ik hoop dat je psychiater het een beetje in de gaten houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')