Dus afscheid van de sukkelige blanke man, die aan de stoelpoten moest zagen aan het beeld van die zelfde blanke man als overheersende alpha man.quote:„Rob past perfect bij de positieve, opgewekte energie waar we naartoe willen bewegen,” aldus Repko.
Benieuwd of Kemps ook een policor donkere vriendin of een donkere partner van 1 van zijn kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dus afscheid van de sukkelige blanke man, die aan de stoelpoten moest zagen aan het beeld van die zelfde blanke man als overheersende alpha man.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Heerlijk consistent: kutsupermarkt met kutreclames.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:18 schreef Regilio_ het volgende:
Misschien kan ie links en rechts wat boodschappen voor zijn kinderen en ex-vrouw die ie in de steek heeft gelaten meepikken.
Wil je afvallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als ik die kop moet associëren met mijn vreten...
Die donkere vriendin was echt het enige leuke lid van die familie. Hopelijk nemen ze passend afscheid van dat akelige gezin met een gruwelijk ongeluk waar ze levend verbranden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Benieuwd of Kemps ook een policor donkere vriendin of een donkere partner van 1 van zijn kinderen krijgt.
Brabants bedrijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:36 schreef KvanG het volgende:
Wel opvallend dat de Jumbo altijd een brabander kiest voor dergelijke rollen.
Sowquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:40 schreef vipergts het volgende:
Die donkere vriendin was echt het enige leuke lid van die familie. Hopelijk nemen ze passend afscheid van dat akelige gezin met een gruwelijk ongeluk waar ze levend verbranden.
Niet tegelijk hoop ik maar stuk voor stuk zodat ze moeten toekijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:40 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die donkere vriendin was echt het enige leuke lid van die familie. Hopelijk nemen ze passend afscheid van dat akelige gezin met een gruwelijk ongeluk waar ze levend verbranden.
Als je hem extreem links vindt ben je zelf extreem rechtsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
Die extreem linkse Lammers is ook veel te polariserend voor een breed merk als de Jumbo. Ze zullen het niet zo brengen, maar ze moeten zich geërgerd hebben aan zijn optredens/uitspraken.
Nou nou nou... je moet alleen wel weten wanneer je er komt. Zo had ik gisteren nog 1500 gr biologische runderstooflappen voor ¤12, wat dus echt spotgoedkoop is, die liggen nu lekker sous vide gaar te worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Heerlijk consistent: kutsupermarkt met kutreclames.
Al kreeg ik geld toe dan kwam ik er nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:10 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou nou nou... je moet alleen wel weten wanneer je er komt. Zo had ik gisteren nog 1500 gr biologische runderstooflappen voor ¤12, wat dus echt spotgoedkoop is, die liggen nu lekker sous vide gaar te worden.
In mijn ideale Jumbo reclame rijdt dat gezinnetje op een franse bergweg en worden afgesneden door Max Verstappen, ze raken van de weg en botsen tegen Frits van Eerd en verbranden levend. Dan komt de Fiod aanrijden die jumbo bigshoppers vindt met zwart geld en de dubbele boekhouding. Als ze de tassen in zwarte surburbans laden zegt er een zo dat is makkelijk boodschappen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoop ik maar stuk voor stuk zodat ze moeten toekijken.
Al komen beide heren qua irritatieniveau niet in de buurt van Jeroen van Koningsbrugge, die nu de reclames van de Appie doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Die Kemps heeft zowaar een nog hoger irritatie gehalte dan Lammers. Toch knap van Jumbo.
Nu rijden ze op het eind weg bij de Jumbo in Nunspeet en die take is ZONDAG opgenomen!quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
In mijn ideale Jumbo reclame rijdt dat gezinnetje op een franse bergweg en worden afgesneden door Max Verstappen, ze raken van de weg en botsen tegen Frits van Eerd en verbranden levend. Dan komt de Fiod aanrijden die jumbo bigshoppers vindt met zwart geld en de dubbele boekhouding. Als ze de tassen in zwarte surburbans laden zegt er een zo dat is makkelijk boodschappen doen.
Wordt niks nu verstappen constant aan de kant staat..quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
In mijn ideale Jumbo reclame rijdt dat gezinnetje op een franse bergweg en worden afgesneden door Max Verstappen, ze raken van de weg en botsen tegen Frits van Eerd en verbranden levend. Dan komt de Fiod aanrijden die jumbo bigshoppers vindt met zwart geld en de dubbele boekhouding. Als ze de tassen in zwarte surburbans laden zegt er een zo dat is makkelijk boodschappen doen.
In ieder geval zijn het wel steeds blanken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:36 schreef KvanG het volgende:
Wel opvallend dat de Jumbo altijd een brabander kiest voor dergelijke rollen.
Dus jij vond hem echt Piek?quote:
Kan Frank wel goed verdagen, echte droogkloot.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Die Kemps heeft zowaar een nog hoger irritatie gehalte dan Lammers. Toch knap van Jumbo.
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:20 schreef Fleischmeister het volgende:
Worden dus allemaal van die luidruchtige carnavaleske kutreclames
Lijkt Katy Perry wel!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat ziet die eruit tegenwoordig joh.
[ afbeelding ]
Een foodsnob post plaatsen, maar wel supermarktvlees etenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:10 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou nou nou... je moet alleen wel weten wanneer je er komt. Zo had ik gisteren nog 1500 gr biologische runderstooflappen voor ¤12, wat dus echt spotgoedkoop is, die liggen nu lekker sous vide gaar te worden.![]()
Zou een goede reclame zijn voor de Plus. Krijgt het een gezond imago van.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat ziet die eruit tegenwoordig joh.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |