Kan niet meer misgaan met die nobelprijs voor de vredequote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Taiwan, Korea en Japan hebben binnen het jaar atoomwapens als hij deze transactie doet. Enige vraag is of China Taiwan in heeft genomen voor dat moment. Daarna volgen nog wel meer landen in die regio. In Europa gaan er ook meerdere landen kernwapens krijgen als de VS er de handen vanaf trekt.
Make Amerika great again door heel de wereld aan de kernwapens te krijgen. Knap hoor Trump.
Volgens mij waren dat letterlijk Trumps eigen woorden als het om Oekraine gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zeker niet zulke woorden gebruiken als 'niet onze oorlog'.
Je kan Europa onbewapend al innemen. Appeltje, eitjequote:
Daar is de bedrijfspoedel van Poetin weer.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:34 schreef Viesdik het volgende:
Iran gaat verliezen.. Werd ook gezegd met de oorlog in Rusland.
Kan, maar in de praktijk heeft de VS flink wat gedaan voor Oekraine voordat Trump weer aan de macht kwam en zelfs toen hij (door de VS betaalde) wapens en geld daarheen stopte hielpen ze nog wel. Tevens zoals ik eerder bij die opmerking plaatste, heeft men de VS z'n hulp nodig bij veiligheidsgaranties. Dus ze moeten gewoon niet zo onnozel zijn om dat soort woorden te gebruiken, na zoveel tijd al wetende hoe Trump is. Eigenlijk is het sowieso lomp om dat te zeggen als Europa, of Trump er nou zit of een ander.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat letterlijk Trumps eigen woorden als het om Oekraine gaat.
Ja dan ben je hetzelfde als Moslims die het Iran regime verdedigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:40 schreef Breekfast het volgende:
Veel erger nog is de betonrot is onze eigen samenleving van mensen die Trump nog steeds verdedigen en alles in de woke/anti-woke cultuuroorlog trekken.
Als je nu Trump nog weet te verdedigen dan heb je een goede klap van de molen gehad. Of je bent gewoon moedwillig aan het wegkijken.
Hoe zie je dat ze geen idee hebben hoe hiermee om te gaan: ze doen hun best de persoon in diskrediet te brengen.quote:
Datquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:40 schreef Breekfast het volgende:
Veel erger nog is de betonrot is onze eigen samenleving van mensen die Trump nog steeds verdedigen en alles in de woke/anti-woke cultuuroorlog trekken.
Als je nu Trump nog weet te verdedigen dan heb je een goede klap van de molen gehad. Of je bent gewoon moedwillig aan het wegkijken.
Heeft Iran toen gewonnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:34 schreef Viesdik het volgende:
Iran gaat verliezen.. Werd ook gezegd met de oorlog in Rusland.
Jij wel, maar je bent dan ook de enige.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:36 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Je kan Europa onbewapend al innemen. Appeltje, eitje
Gelijkspel, daarna nipt verloren na de penalty's 😱quote:
die heeft ie toch al?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan niet meer misgaan met die nobelprijs voor de vrede
"Hij laat ze allemaal een poepje ruiken!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:40 schreef Breekfast het volgende:
de ayatollahs moeten doodquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:40 schreef Breekfast het volgende:
Dat geloof ik meteen, van Don Diaperquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
"Hij laat ze allemaal een poepje ruiken!"
Blijkbaar woonden er 67 benoemde ayatollahs in Iran, hoeveel hebben de vs er al gedood?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de ayatollahs moeten dood
[ afbeelding ]
Als Iran hetzelfde zegt over de VS, dan is iedereen opeens boos...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de ayatollahs moeten dood
[ afbeelding ]
Ja nee nu issie echt dood.quote:
Voor bommen en raketten moet je bij de VS zijn, het is de Mossad die al die mensen omlegt. Of hoogstens dat ze de VS een doelwit geven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blijkbaar woonden er 67 benoemde ayatollahs in Iran, hoeveel hebben de vs er al gedood?
Als het kaartspel met hun hoofden erop nog niet uit is kun je er een leuk maga hebbedingetje van maken.
Eens, enorm irritant!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Er komt hier echt een ongekende stroom aan X-bagger langs zeg.
Van islamitische complottheorieën als groot Israël wat zich nu ontvouwt. Tot nep filmpjes van Netanyahu die dood zou zijn.
Kap gewoon met die onzin.
De alles verterende Trumphaat der wappiesquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Van islamitische complottheorieën als groot Israël wat zich nu ontvouwt. Tot nep filmpjes van Netanyahu die dood zou zijn.
Die verspreidt anders zelf ook een hoop onzin.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De alles verterende Trumphaat der wappies
Dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus je wilt beweren dat Netanyahu het nooit over groot Israël heeft en ze niet bezig zijn een deel van Libanon te annexeren als voorproefje?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat zijn jouw bronnen daarvoor?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat Netanyahu het nooit over groot Israël heeft en ze niet bezig zijn een deel van Libanon te annexeren als voorproefje?
Volgens mij heb ik het net islamitische complotbagger genoemd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat Netanyahu het nooit over groot Israël heeft en ze niet bezig zijn een deel van Libanon te annexeren als voorproefje?
Ik zie alles niet als vijanden of vrienden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het net islamitische complotbagger genoemd.
Dan moet je prima in staat zijn om daaruit mijn antwoord te abstraheren.
Ik beschouw dit maar als een voorbeeld van verwisselde kleuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De alles verterende Trumphaat der wappies
Blijf gewoon bij de feiten als dat zo is. Israël breidt het grondoffensief uit. Ik weet niet of je het door hebt, maar het is nogal onstabiel daar de laatste weken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zie alles niet als vijanden of vrienden.
Bij mijn weten zijn er voldoende bronnen aangedragen die het niveau van het gebazel op Twitter c.s. overstijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blijf gewoon bij de feiten als dat zo is. Israël breidt het grondoffensief uit. Ik weet niet of je het door hebt, maar het is nogal onstabiel daar de laatste weken.
Of: Israël trekt zuid-Libanon binnen. Een regio die effectief sinds de jaren 80 wordt bezet door Irani-backed militia Hezbollah.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef Toby56 het volgende:
Ik geef toe dat ik nog nooit van 'Groot Israël' heb/had gehoord.
Maar Netanyahu zelf misschien wel.
En voor Israëls plannen met Zuid-Libanon heb ik geen Twitter of andere social media nodig.
https://www.timesofisrael(...)to-uproot-hezbollah/
[..]
Ik beschouw dit maar als een voorbeeld van verwisselde kleuren.
Je kunt als Libanese boer daar een slof sigaretten verdienen van de VN als je Hezbollah je schuurtje laat gebruiken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of: Israël trekt zuid-Libanon binnen. Een regio die effectief sinds de jaren 80 wordt bezet door Irani-backed militia Hezbollah.
Maar nee, gelijk weer antisemitische complottheorieën aan de man brengen.
Goh, en hoe komt dat? Is Israël toevallig twee nieuwe oorlogen begonnen nu de VS de bommen gooit? Zijn ze toevallig net bezig om de West Bank te annexeren? Of is dat de media die Joden haat? Het gebeurt niet echt?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blijf gewoon bij de feiten als dat zo is. Israël breidt het grondoffensief uit. Ik weet niet of je het door hebt, maar het is nogal onstabiel daar de laatste weken.
Ik breng geen antisemitische complottheorieën aan de man. Ik heb een hekel aan alle vormen van discriminatie en rassen- en volkerenhaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of: Israël trekt zuid-Libanon binnen. Een regio die effectief sinds de jaren 80 wordt bezet door Irani-backed militia Hezbollah.
Ah, ja. De Israëli zijn de engelen, de Iraniërs de duivels en de rest is een groot antisemitisch complot.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Levert meer op dan gewassenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt als Libanese boer daar een slof sigaretten verdienen van de VN als je Hezbollah je schuurtje laat gebruiken.
Eerst heb je het over Groot-Israël. En nu haal je er een conflict uit het jaar 0 bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Goh, en hoe komt dat? Is Israël toevallig twee nieuwe oorlogen begonnen nu de VS de bommen gooit? Zijn ze toevallig net bezig om de West Bank te annexeren? Of is dat de media die Joden haat? Het gebeurt niet echt?
Volgens mij heb je een roze bril en oogkleppen.
Dik verdiend dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:05 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is geen A!
En waarom zou Israel er ook niet zo eruit moeten gaan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |