Voor bommen en raketten moet je bij de VS zijn, het is de Mossad die al die mensen omlegt. Of hoogstens dat ze de VS een doelwit geven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blijkbaar woonden er 67 benoemde ayatollahs in Iran, hoeveel hebben de vs er al gedood?
Als het kaartspel met hun hoofden erop nog niet uit is kun je er een leuk maga hebbedingetje van maken.
Eens, enorm irritant!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Er komt hier echt een ongekende stroom aan X-bagger langs zeg.
Van islamitische complottheorieën als groot Israël wat zich nu ontvouwt. Tot nep filmpjes van Netanyahu die dood zou zijn.
Kap gewoon met die onzin.
De alles verterende Trumphaat der wappiesquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Van islamitische complottheorieën als groot Israël wat zich nu ontvouwt. Tot nep filmpjes van Netanyahu die dood zou zijn.
Die verspreidt anders zelf ook een hoop onzin.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De alles verterende Trumphaat der wappies
Dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus je wilt beweren dat Netanyahu het nooit over groot Israël heeft en ze niet bezig zijn een deel van Libanon te annexeren als voorproefje?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat zijn jouw bronnen daarvoor?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat Netanyahu het nooit over groot Israël heeft en ze niet bezig zijn een deel van Libanon te annexeren als voorproefje?
Volgens mij heb ik het net islamitische complotbagger genoemd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat Netanyahu het nooit over groot Israël heeft en ze niet bezig zijn een deel van Libanon te annexeren als voorproefje?
Ik zie alles niet als vijanden of vrienden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het net islamitische complotbagger genoemd.
Dan moet je prima in staat zijn om daaruit mijn antwoord te abstraheren.
Ik beschouw dit maar als een voorbeeld van verwisselde kleuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De alles verterende Trumphaat der wappies
Blijf gewoon bij de feiten als dat zo is. Israël breidt het grondoffensief uit. Ik weet niet of je het door hebt, maar het is nogal onstabiel daar de laatste weken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zie alles niet als vijanden of vrienden.
Bij mijn weten zijn er voldoende bronnen aangedragen die het niveau van het gebazel op Twitter c.s. overstijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blijf gewoon bij de feiten als dat zo is. Israël breidt het grondoffensief uit. Ik weet niet of je het door hebt, maar het is nogal onstabiel daar de laatste weken.
Of: Israël trekt zuid-Libanon binnen. Een regio die effectief sinds de jaren 80 wordt bezet door Irani-backed militia Hezbollah.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef Toby56 het volgende:
Ik geef toe dat ik nog nooit van 'Groot Israël' heb/had gehoord.
Maar Netanyahu zelf misschien wel.
En voor Israëls plannen met Zuid-Libanon heb ik geen Twitter of andere social media nodig.
https://www.timesofisrael(...)to-uproot-hezbollah/
[..]
Ik beschouw dit maar als een voorbeeld van verwisselde kleuren.
Je kunt als Libanese boer daar een slof sigaretten verdienen van de VN als je Hezbollah je schuurtje laat gebruiken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of: Israël trekt zuid-Libanon binnen. Een regio die effectief sinds de jaren 80 wordt bezet door Irani-backed militia Hezbollah.
Maar nee, gelijk weer antisemitische complottheorieën aan de man brengen.
Goh, en hoe komt dat? Is Israël toevallig twee nieuwe oorlogen begonnen nu de VS de bommen gooit? Zijn ze toevallig net bezig om de West Bank te annexeren? Of is dat de media die Joden haat? Het gebeurt niet echt?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blijf gewoon bij de feiten als dat zo is. Israël breidt het grondoffensief uit. Ik weet niet of je het door hebt, maar het is nogal onstabiel daar de laatste weken.
Ik breng geen antisemitische complottheorieën aan de man. Ik heb een hekel aan alle vormen van discriminatie en rassen- en volkerenhaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of: Israël trekt zuid-Libanon binnen. Een regio die effectief sinds de jaren 80 wordt bezet door Irani-backed militia Hezbollah.
Ah, ja. De Israëli zijn de engelen, de Iraniërs de duivels en de rest is een groot antisemitisch complot.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Levert meer op dan gewassenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt als Libanese boer daar een slof sigaretten verdienen van de VN als je Hezbollah je schuurtje laat gebruiken.
Eerst heb je het over Groot-Israël. En nu haal je er een conflict uit het jaar 0 bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Goh, en hoe komt dat? Is Israël toevallig twee nieuwe oorlogen begonnen nu de VS de bommen gooit? Zijn ze toevallig net bezig om de West Bank te annexeren? Of is dat de media die Joden haat? Het gebeurt niet echt?
Volgens mij heb je een roze bril en oogkleppen.
Dik verdiend dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:05 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is geen A!
En waarom zou Israel er ook niet zo eruit moeten gaan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |