Dat deden ze dus wel hč. Alleen zonder succesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben nog niet door dat die partij niet meer meedoet.
Nog even een oproep want voor nu heb ik alleen een likeje van ESF1Gamer gehadquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga het gewoon vragen: Is er animo om zaterdagavond een oude/recente ESF editie terug te kijken en het retro topic een schop te geven?
Niet voor mij maar leuk bedachtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog even een oproep want voor nu heb ik alleen een likeje van ESF1Gamer gehad![]()
Als er animo voor is, welk jaar zouden we leuk vinden om terug te kijken?
Ik kijk Widm. Dus ik sla over.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog even een oproep want voor nu heb ik alleen een likeje van ESF1Gamer gehad![]()
Ik denk dat ik ook nog niet echt in de goede ESF-sfeer ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker niet nu ook nog Chuck Norris overleden isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog niet echt in de goede ESF-sfeer ben.
Komt er nu een eind aan alle memes?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker niet nu ook nog Chuck Norris overleden is
2021quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het lijkt me zeker weer eens leukquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goed idee! Die winnaar van 2009 zie je anders nooit ergensquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goed jaar maar die heb ik vaak gezien. Waarom niet 1973, 1998 of 2009
Ik denk dat Illinois de final 4 wel eens kan halen en twijfelde daar heel lang over. Jij hebt ze dus nog niet eens bij de laatste 8?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:36 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive ik zie dat je een minimale voorsprong hebt na dag 1! En ik nog een iets hogere maximale eindscore.
We hebben de Final 4 hetzelfde voorspeld dus tegen die tijd wordt het niet meer spannend, maar de andere vier in de Elite 8 hebben we dan weer volledig anders van elkaar
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindtoets van bhv e-learning gehaald met 87%
Nee, precies.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk hoef je alles wat je nu hebt geleerd nooit in de praktijk toe te passen.
Dan zou ik je afraden om naar The Pitt (HBO Max) te gaan kijken,quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, precies.
Vooral die ernstige bloedingen.
Bij de e-learning was er ook zo'n filmpje waarbij iemand met zijn vingers bloed uit een wond aan het scheppen was. Ik zie mij dat echt niet in het echt doen hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan zou ik je afraden om naar The Pitt (HBO Max) te gaan kijken,
Wel de beste ziekenhuisserie van de laatste jaren.
Je gebruikt liever je mond?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de e-learning was er ook zo'n filmpje waarbij iemand met zijn vingers bloed uit een wond aan het scheppen was. Ik zie mij dat echt niet in het echt doen hoor.
Sow.quote:
Die wist toen wel hoe je een lied moest schrijven. Voor de rest is 2009 ook een leuk jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed idee! Die winnaar van 2009 zie je anders nooit ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |