Omdat dat verderfelijke grafvolk zelf, vanuit die kutkoran, niets anders doet dan anderen uitsluiten, discrimineren, wegzetten als minderwaardige ongelovigen en behandelen als vee.quote:
Vreemd dat je dan wel voorstander bent van antisemitisme bestrijdingquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat dat verderfelijke grafvolk zelf, vanuit die kutkoran, niets anders doet dan anderen uitsluiten, discrimineren, wegzetten als minderwaardige ongelovigen en behandelen als vee.
En dan janken over discriminatie, daarom is het hypocriet als de neten.
Helder neem ik aan?
De joduuuuuuuh hebbuh het gedaan Wollah!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan wel voorstander bent van antisemitisme bestrijding
Ben je vroeger op school gepest?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De joduuuuuuuh hebbuh het gedaan Wollah!
Flikker toch op met je aannames, waar ben ik pro joden precies dan?
Ik heb alleen in mijn hele leven nog nooit 1 greintje last gehad van een jood, wel van dat bloedagressieve islamvolk.
Taqqiya maar een eind op.
Zijn de argumenten alweer op, zelfs de overduidelijk taqqiya leugens?quote:
Ik heb nog geen argumenten van jou gehoord behalve dat je je hele onderbuik leeg hebt gegooid hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn de argumenten alweer op, zelfs de overduidelijk taqqiya leugens?
Je weet dondersgoed dat mijn post de waarheid is, moslims zijn kampioen discrimineren.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen argumenten van jou gehoord behalve dat je je hele onderbuik leeg hebt gegooid hier.
Exact de reden waarom het voorstel er wel moet komen. Je bent exemplarisch.
Denk is inderdaad een goede optie. Ze staan vaak vooraan met het roepen van discriminatie en racisme. Dan zit je wel goed bij hun want ze stellen het tenminste nog aan de kaak. Nu heb ik ze zelf de laatste tijd niet echt gevolgd behalve dat ik een paar filmpjes voorbij zag komen wat uiteraard ging over discriminatie en racisme. Maar hebben ze nog iets gezegd over de aanslagen bij de synagoge en de Joodse school?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:12 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou hamas geen verzet zijn?
[..]
Groen links wil mij op laten draaien voor de groene hobby's. We schieten te ver door. Ik stem waarschijnlijk DENK.
Als ik deze threads lees, is er behoefte aan een partij zoals Denk die discriminatie aan wil pakken. En ook Israël een schop onder de kont wil geven.
Natuurlijk niet, wat denk je nou.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Denk is inderdaad een goede optie. Ze staan vaak vooraan met het roepen van discriminatie en racisme. Dan zit je wel goed bij hun want ze stellen het tenminste nog aan de kaak. Nu heb ik ze zelf de laatste tijd niet echt gevolgd behalve dat ik een paar filmpjes voorbij zag komen wat uiteraard ging over discriminatie en racisme. Maar hebben ze nog iets gezegd over de aanslagen bij de synagoge en de Joodse school?
Dit is waar de islam voor staat:quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dik 25 jaar argumenten genoeg aangevoerd hier op FOK! alleen al, van 9/11 tot Charlie Hebdo en Theo van Gogh, duizenden topics, honderden "incidenten". Alsof deze discussie pas bestaat sinds dit gare voorstel. Weer een mooi staaltje Taqqiya.
Dit.quote:Moslims sluiten iedereen die geen moslim is uit, dat verzin ik niet, dat staat in jullie handboek.
Welke verzets groep tijdens WW2 handelde exact zoals Hamas nu doet..quote:
Hamas heeft in hun manifest dat men publiceerde bij de oprichting van de groepering in 1988, duidelijk aangegeven dat het een door moslimfundamentalisme geïnspireerde groepering is die als doel heeft het 'bevrijden' van dit gebied van 'de Joden' omdat men dit gebied als inherent Islamitisch ziet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:12 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou hamas geen verzet zijn?
[..]
Groen links wil mij op laten draaien voor de groene hobby's. We schieten te ver door. Ik stem waarschijnlijk DENK.
Als ik deze threads lees, is er behoefte aan een partij zoals Denk die discriminatie aan wil pakken. En ook Israël een schop onder de kont wil geven.
Israel dit is van 2022quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas heeft in hun manifest dat men publiceerde bij de oprichting van de groepering in 1988, duidelijk aangegeven dat het een door moslimfundamentalisme geïnspireerde groepering is die als doel heeft het 'bevrijden' van dit gebied van 'de Joden' omdat men dit gebied als inherent Islamitisch ziet.
Dat is een bijzondere claim aangezien dit gebied helemaal niet Islamitisch is. Dit gebied is Joods en Christelijk. Zowel het Jodendom als het Christendom zijn daar ontstaan. De Islam komt vanuit het Arabisch Schiereiland, en Arabische moslims hebben dit gebied met geweld veroverend en daarna geïslamiseerd en gearabiseerd.
Kortom, het is geen groep die aan 'verzet' doet maar een groep met wensen voor een tweede Holocaust. Niet voor niets waren Arabieren ook al aan het samenwerken met Nazi-Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog. Dat maakt het een kwaadaardige terreurgroepering en Westerlingen die zo een groepering steunen zouden zonder pardon uit het Westen moeten worden gezet.
Kijk dit is waarom het weer wel moet komen. Om domme discriminerende eikels aan te pakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dik 25 jaar argumenten genoeg aangevoerd hier op FOK! alleen al, van 9/11 tot Charlie Hebdo en Theo van Gogh, duizenden topics, honderden "incidenten". Alsof deze discussie pas bestaat sinds dit gare voorstel. Weer een mooi staaltje Taqqiya.
Moslims sluiten iedereen die geen moslim is uit, dat verzin ik niet, dat staat in jullie handboek.
Denk heeft zich uitgesproken tegen deze aanslagen en ze veroordeeld. Ook staat Denk achter het beschermen van de joodse gemeenschap. Ook staat Denk achter het standpunt om antisemitisme te bestrijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Denk is inderdaad een goede optie. Ze staan vaak vooraan met het roepen van discriminatie en racisme. Dan zit je wel goed bij hun want ze stellen het tenminste nog aan de kaak. Nu heb ik ze zelf de laatste tijd niet echt gevolgd behalve dat ik een paar filmpjes voorbij zag komen wat uiteraard ging over discriminatie en racisme. Maar hebben ze nog iets gezegd over de aanslagen bij de synagoge en de Joodse school?
Partizanen bijvoorbeeld. Maar om het dichter bij huis te houden de oprichter van Israël. Want dat werd door hen ook verzet genoemd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke verzets groep tijdens WW2 handelde exact zoals Hamas nu doet..
Allemaal bla. Je leeft in je eigen leugens. Hamas wil een einde aan isreal. Terecht, in deze vorm moet het ook eindigen. Geen theocratie die zich als democratie vermomd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas heeft in hun manifest dat men publiceerde bij de oprichting van de groepering in 1988, duidelijk aangegeven dat het een door moslimfundamentalisme geïnspireerde groepering is die als doel heeft het 'bevrijden' van dit gebied van 'de Joden' omdat men dit gebied als inherent Islamitisch ziet.
Dat is een bijzondere claim aangezien dit gebied helemaal niet Islamitisch is. Dit gebied is Joods en Christelijk. Zowel het Jodendom als het Christendom zijn daar ontstaan. De Islam komt vanuit het Arabisch Schiereiland, en Arabische moslims hebben dit gebied met geweld veroverend en daarna geïslamiseerd en gearabiseerd.
Kortom, het is geen groep die aan 'verzet' doet maar een groep met wensen voor een tweede Holocaust. Niet voor niets waren Arabieren ook al aan het samenwerken met Nazi-Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog. Dat maakt het een kwaadaardige terreurgroepering en Westerlingen die zo een groepering steunen zouden zonder pardon uit het Westen moeten worden gezet.
Zo tragisch dat zo'n intelligente volwassen man als jij nog altijd gekneveld wordt door een prehistorische religie.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Allemaal bla. Je leeft in je eigen leugens. Hamas wil een einde aan isreal. Terecht, in deze vorm moet het ook eindigen. Geen theocratie die zich als democratie vermomd.
Ik kan geen enkele andere religie bedenken die zo inherent discrimenerend is als de islam. Christendom ook, natuurlijk, maar dat neemt niemand hier meer serieus.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kijk dit is waarom het weer wel moet komen. Om domme discriminerende eikels aan te pakken.
[..]
Denk heeft zich uitgesproken tegen deze aanslagen en ze veroordeeld. Ook staat Denk achter het beschermen van de joodse gemeenschap. Ook staat Denk achter het standpunt om antisemitisme te bestrijden.
Religieuze haat, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:11 schreef Glazenmaker het volgende:
Topic 4 van boze mannetjes die moslims haten en beweren dat er geen enkel probleem is.
Bron?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Om de paar maanden ligt weer ergens een varkenskop bij een moskee. Had een van de bezoekers gewoon een 6 voor Frans moeten halen en dan was er geen probleem geweest?
Sinds wanneer ben ik homo?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Religieuze haat, dat is het probleem.
Knecht de mensheid al eeuwen.
Zou jij als homo moeten weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |