Dit is echt de grootste leugen ooit lol.... Wat een lachwekkende vertoning.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veroordelen van terroristische partijen doe je helemaal niet. Je vergelijkt ze zelfs met verzetsorganisaties.
Ffies om je geheugen op te frissen en voor iedereen hier 'ter leering en vermaek'. Daar hebben we een handige tool voor hier: croft.
Daar in staat 0x dat je hamas een terroristische organisatie noemt. Ik heb het verkort tot 'terrorist' en op jouw gezocht. De uitkomst: 0x is die combi zichtbaar.
quote:Op maandag 27 mei 2024 11:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit gaat al tientallen jaren zo.
Het is kwaad met kwaad bestrijden.
De ene terrorist (Hamas) strijdt met de andere terrorist (Israël).
Daarom dat ik ook zeg dat er geen goede partij te kiezen is tussen die 2.
De enige partij die je kan kiezen is die van de burger en de vrede.
Ik snap dan ook niet hoe nog zoveel mensen pro-Israël kunnen zijn.
Ja, jij. Want binnen een paar posts op de ´´croft´´ zoektocht die jij plaatste stond al dat ik Hamas terroristen noem.quote:Als ik 'terrorist' voor 'verzet' verwissel, holy shit, wat daar uit komt... . En daarbij durf je zelfs het WOII verzet te vergelijken met hamas en daar heb ik al eens mijn mening over verkondigd, maar nogmaals: lage.
[..]
[..]
Als je dit zo leest kun je onderbouwd concluderen wie hier de leugenaar is.
Vent: het is nooit ondubbelzijdig veroordelen van hamas wat je doet. Het is altijd 'hamas is dan wel een beetje slecht, maar israel is nog veeeel slechter!' Het is altijd vingertje wijzen naar de ander en hamas beschermen en er overheen praten.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste leugen ooit lol.... Wat een lachwekkende vertoning.
Een paar posts in mijn ´´croft´´ staat:
[..]
[..]
Ja, jij. Want binnen een paar posts op de ´´croft´´ zoektocht die jij plaatste stond al dat ik Hamas terroristen noem.
Dus lekker betrapt op je leugen, met iets waarmee je mij wilde aanvallen![]()
![]()
En ja, wat is daar zo gek aan?
Israel terroriseert Palestijnen al tientallen jaren. Daardoor is Hamas ontstaan en groot geworden.
Israel is door blijven gaan, en ja Hamas is gaan reageren.
Dat zijn simpele feiten.
Hamas is ontstaan uit verzet tegen Israel. Dat ze daar terroristische zaken voor gebruiken is echter natuurlijk niet goed.
Dat doe je namelijk niet. Dus wie liegt hier? Hint: diegene die je ziet als je in de spiegel kijkt.quote:En veroordeel terroristische partijen, of dat nou Hamas/Hezbollah
Ah, dus je bent betrapt op je leugen en ineens ga je dingen verdraaien?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vent: het is nooit ondubbelzijdig veroordelen van hamas wat je doet. Het is altijd 'hamas is dan wel een beetje slecht, maar israel is nog veeeel slechter!' Het is altijd vingertje wijzen naar de ander en hamas beschermen en er overheen praten.
En hier ga je gewoon weer verder, dus wat is er nog over van die post van je?
[..]
Dat doe je namelijk niet. Dus wie liegt hier? Hint: diegene die je ziet als je in de spiegel kijkt.
Slechte return, niet bepaald overtuigend, probeer het nog eens.
Weten we niet. Dat was het vorige kabinet en deze 'ombudsman' gaat gewoon een stap verder nu. Ondanks alle tegenspraken.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:33 schreef Straatcommando. het volgende:
De tweede kamer gaat er juist niet in mee omdat het een waardeloos onderzoek is toch?
Verzet was het toch?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, dus je bent betrapt op je leugen en ineens ga je dingen verdraaien?
Ik heb nergens gelogen, want al vanaf het begin heb ik Hamas veroordeeld en als terroristen bestempeld.
De quote die ik al aanhaalde die bijna bovenaan JOUW ´´Croft´´ search stond was van 2024, dus het is ook niet alsof ik daar ooit om heen draaide en niet gezegd heb.
Dus, probeer het nog eens een keer joh.
Je bent betrapt op een leugen.
Verzet is een woord zonder waardeoordeel wat iets zegt over de ontstaansgeschiedenis en beweegredenen van een groep maar sommigen interpreteren het als een woord met positief waardeoordeel. Dus als je dan Hamas een verzetsgroep noemt ontstaat er een error in het hoofd van die mensen, zoals je ook in dit topic kunt zien.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:32 schreef bianconeri het volgende:
Hamas is ontstaan uit verzet tegen Israel. Dat ze daar terroristische zaken voor gebruiken is echter natuurlijk niet goed.
Hamas is ontstaan om dezelfde redenen waarom de PLO is ontstaan: de volledige onterechte en ahistorische overtuiging dat dit gebied Arabisch en Islamitisch zou zijn en Joden hier geen plek hebben en Israël vernietigt moet worden. Dat staat letterlijk in het handvest van Hamas dat zij publiceerden bij de oprichting in 1988:quote:Op maandag 16 maart 2026 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Verzet is een woord zonder waardeoordeel wat iets zegt over de ontstaansgeschiedenis en beweegredenen van een groep maar sommigen interpreteren het als een woord met positief waardeoordeel. Dus als je dan Hamas een verzetsgroep noemt ontstaat er een error in het hoofd van die mensen, zoals je ook in dit topic kunt zien.
Dat uit het handelen van een Israël een terreurgroep kan ontstaan is voor sommigen te moeilijk en te pijnlijk om te accepteren. Ze horen liever dat Hamas uit het niets is ontstaan, of is ontsprongen uit een beestachtig boek. Dat voelt toch wat lekkerder.
quote:This Covenant of the Islamic Resistance Movement (HAMAS), clarifies its picture, reveals its identity, outlines its stand, explains its aims, speaks about its hopes, and calls for its support, adoption and joining its ranks.
Our struggle against the Jews is very great and very serious. It needs all sincere efforts. It is a step that inevitably should be followed by other steps. The Movement is but one squadron that should be supported by more and more squadrons from this vast Arab and Islamic world, until the enemy is vanquished and Allah's victory is realised.
Bron
Dat is geen 'verzet', maar moslimfundamentalistisch en antisemitisch terrorisme. Zulke terreurgroeperingen vervolgens wegzetten als 'verzet' is niet alleen geschiedvervalsing maar ook victim blaming.quote:Initiatives, and so-called peaceful solutions and international conferences, are in contradiction to the principles of the Islamic Resistance Movement. Abusing any part of Palestine is abuse directed against part of religion. Nationalism of the Islamic Resistance Movement is part of its religion. Its members have been fed on that. For the sake of hoisting the banner of Allah over their homeland they fight. "Allah will be prominent, but most people do not know."
Bron
Mag hopen voor de meeste normale mensenquote:Op maandag 16 maart 2026 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dus als je dan Hamas een verzetsgroep noemt ontstaat er een error in het hoofd van die mensen, zoals je ook in dit topic kunt zien.
Zoals bij ieder gezond mens inderdaad het geval is.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dus als je dan Hamas een verzetsgroep noemt ontstaat er een error in het hoofd van die mensen, zoals je ook in dit topic kunt zien.
Dat is dat ene onderzoek van Diyanet waarbij belangenverstrengeling aan de orde bleek. Dit plan is daar niet op gebaseerd.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:33 schreef Straatcommando. het volgende:
De tweede kamer gaat er juist niet in mee omdat het een waardeloos onderzoek is toch?
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:39 schreef probeer het volgende:
ONZIN! Moslims worden helemaal niet gediscrimineerd. Maar ik vind ze wel enorm kut, want religie en/of cultuur!
We moeten het hier juist hebben over hoe de moslims degenen zijn die discrimineren!
Vat ik het topic zo goed samen?
Jou neem ik als dhimmi en anti-Israël adept uberhaupt niet serieus, met je schijnheiligheid.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Verzet is een woord zonder waardeoordeel wat iets zegt over de ontstaansgeschiedenis en beweegredenen van een groep maar sommigen interpreteren het als een woord met positief waardeoordeel. Dus als je dan Hamas een verzetsgroep noemt ontstaat er een error in het hoofd van die mensen, zoals je ook in dit topic kunt zien.
Dat uit het handelen van een Israël een terreurgroep kan ontstaan is voor sommigen te moeilijk en te pijnlijk om te accepteren. Ze horen liever dat Hamas uit het niets is ontstaan, of is ontsprongen uit een beestachtig boek. Dat voelt toch wat lekkerder.
Is het ook.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Ah ja sure, vandaar dat iedereen dat denkt. Maar dat is natuurlijk allemaal maar een bubbeltje.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja, doei met je ''zeer extreem rechts''.
iedereenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja sure, vandaar dat iedereen dat denkt. Maar dat is natuurlijk allemaal maar een bubbeltje.
Kom onder je steen vandaan.
Waar lieg ik weer dan?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verzet was het toch?
Hier lieg je weer.
Je probeert het om te draaien omdat je betrapt bent mannetje, stukje projectie en wild om je heen slaan. Zoals zo vaak met je 'broeders' zodra ze gecalled zijn.
Prachtig ditGraaf nog dieper
Nee, dat is gewoon onzin en dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is geen 'verzet', maar moslimfundamentalistisch en antisemitisch terrorisme. Zulke terreurgroeperingen vervolgens wegzetten als 'verzet' is niet alleen geschiedvervalsing maar ook victim blaming.
Israel had ook Palestina niet kunnen bezetten en constant aanvallen.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:03 schreef theguyver het volgende:
als ik zeg dat de doden allemaalde schuld is van Hamas, want ze hadden de gijzelaars terug kunnen sturen wapens neer leggen en al deze shit kunnen voorkomen.
Omdat er bombardementen waren op appartementen, scholen en ziekenhuizen. Zelfs op tentenkampen.quote:Hoe kan je iets een genocide noemen als je niet eens weet hoeveel van de 60+ duizend onschuldig waren.
Hoe kan je iets een genocide noemen als er veel direct indirect gedood zijn door Hamas.
Hamas heeft deze cijfers gegeven en niet een andere organisatie dus men is nog steeds aan het uitfilteren en het aantal word minder en minder omdat er gewoon geen steek van klopt.
Dit is een genocide en mensen gaan de straat voor op free palistine.. WHY? hun willen geen vrede hun willen geen vrijheid blijkbaar want elk voorstel werd verscheurd over overschreden..
Zie de 18 jaar dat israel weg was.
ik hoorde je laasts roepen kijk hoeveel kinderen gedood zijn... hoe zijn ze gedood?
bombardement?
Leer eens even wat genocide is.quote:Tuurlijk is het relevant of moslims in israel wonen het betreft hier een genocide het uitroeien van palastijnen behalve degene die zelf in Israel wonen en geowon op gaan in normaal leven die geen geweld gebruiken en een normaal leven leiden!
hoe kan je iets genocide noemen van een bevolkingsgroep terwijl een groot gedeelte van die vbevolkings groep zonder geweld in dat land woont..
Nee, want Israel zal dan toch wel door blijven gaan.quote:wat zou er gebeuren denk je als Hamas en andere militanten de wapens neer leggen?
zou er dan vrede kunnen zijn?
Ook niet veel goeds, want die haat in de regio zit diep.quote:En wat zou er gebeuren als Israel de wapens neer legt??
Ga eens een kijkje nemen in dat Defender groepen topic....quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, blijf jij maar lekker onder jouw steentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |