abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220357263
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En nogmaals blijkt lezen lastig.

Kritiek hebben is prima. Dat mag je op alles en iedereen hebben.
Kritiek hebben op Islam als religie? Sure, dat mag.
Kritiek op een crimineel? Sure, logisch.

Maar dat is niet wat ik zeg of wel dan?
Zeker bepaalde figuren hier op FOK! zijn zeer anti moslims. En dan hebben we het niet over kritiek op iemand, maar het haten van allen.
Er zijn heel veel mensen die er genoeg van hebben.
Jammer dat het zover gekomen is.
pi_220357285
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat moeten die mensen zelf weten.

Ik ga zoiets echter nooit accepteren en we zouden als maatschappij zoiets ook niet wenselijk moeten vinden.
pi_220357287
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik ga zoiets echter nooit accepteren en we zouden als maatschappij zoiets ook niet wenselijk moeten vinden.
Wat wil je dan? Het nieuwe Engeland worden
pi_220357296
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat moet je zelf weten.
pi_220357300
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
De huidige religieuzen lijken niet te beseffen dat hun heilige boeken ooit zijn geschreven door mensen die, bewust of onbewust, macht wilden uitoefenen over de kwetsbaarsten -inclusief mensen met een beperking — in alle landen.
In hun ijver om deze geschriften te verspreiden en te verheffen tot absolute waarheid, hebben zij door de eeuwen heen bijna de hele wereld in beroering gebracht en soms zelfs verwoest, enkel om hun woorden een plaats te geven boven alle andere stemmen.
pi_220357302
quote:
4s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Dit is compleet gefantaseerde onzin.
Uhu, vandaar dat FOK! een zeer extreem rechts imago heeft. Maar he dat is natuurlijk niet zo.

quote:
Kijk jij nog wel naar de feiten?

Roepen dat het hier op Fok een plek is waar de norm is geworden om ''buitenlanders en hele bevolkingsgroepen diep te haten'' toont echt een gestoorde visie van de werkelijkheid.
Op de werkelijkheid als in dat FOK! slechts internet is natuurlijk.
Maar op FOK! is dit natuurlijk wel de werkelijkheid geworden.

quote:
En ik benoem en heb het specifiek over een cultuur, een ideologie en de doorgeslagen politieke correctheid waarbij ik benadruk dat ik geen mensen haat ''omdat ze moslim zijn'', maar volgens jou trap ik ook in ''het probleem'' omdat ik -volgens jou- ''alle moslims over één kam scheer''.

Je verzint deze onzin allemaal zelf, en dan ook nog de ander verwijten of die persoon wel naar de feiten kijkt.
Ah, dus al die reacties in topics dat moslims het allergrootste kwaad zijn verzin ik allemaal?
En dat moslims overal van worden beschuldigd, ongeacht of daar een grond voor is?

quote:
Het probleem wat hier speelt, toon jij feilloos aan; de bubbel van doorgeslagen politieke correctheid die inhoudelijke kritiek en herhalende waarnemingen die niet in het eigen narratief passen zorgt voor vertroebeling van de werkelijke feiten waarbij zodoende ruimte overblijft om de eigen fantasie als werkelijkheid te zien.

Feit; de islamitische cultuur gaat niet samen met de moderne westerse en zorgt voor -relatief gezien- ontzettend veel cultuur gerelateerde maatschappelijke problemen
Mijn bubbel en naratief? Ik heb echt 0,0 met de Islam. Ik heb er niets aan om voor die groep op te komen of wat dan ook.
Wat dan wel? Ik ben tegen racisme en discriminatie. En voor mensenrechten.

En zoals al vaker gezegd: Kritiek mag je absoluut op de Islam hebben, natuurlijk. Heb ik ook.
Daar heeft het niets mee te maken.

De feiten zeggen alleen dat niet elke moslim slecht is, zeggen dat niet elke misdaad door een moslim gepleegd worden en dat dus niet 100% van alle moslims slecht zijn.
pi_220357308
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat moet je zelf weten.
Jammer dat het Westen geen moraal meer heeft en geen hoge standaard meer nastreeft.
Verlagen tot het niveau van ´´de tegenstander´´. Goed plan.

quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat wil je dan? Het nieuwe Engeland worden
Niets mis mee.
pi_220357318
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:27 schreef bianconeri het volgende:
Niets mis mee.
:D :D :D :D :D

Bekijk deze YouTube-video

Veel kijkplezier.
pi_220357487
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schijnheiligheid ten top.
:') :') :') _O-
pi_220357579
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jammer dat het Westen geen moraal meer heeft en geen hoge standaard meer nastreeft.
Verlagen tot het niveau van ´´de tegenstander´´. Goed plan.
[..]
Niets mis mee.
Je act is gewoon grappig. Jij bent echt beter af in een Islamitische staat of Amsterdam.
  maandag 16 maart 2026 @ 15:02:16 #286
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220357580
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:28 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
:D :D :D :D :D

Bekijk deze YouTube-video

Veel kijkplezier.
Vanuit de overtuiging dat de islam de bepalende factor moet zijn, dan is 'er niets mis mee' idd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220357593
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je act is gewoon grappig. Jij bent echt beter af in een Islamitische staat of Amsterdam.
Uhu, opkomen voor vrede, gelijkheid en mensenrechten is op FOK! tegenwoordig al een act en walgelijk.

Uhu
pi_220357627
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Uhu, opkomen voor vrede, gelijkheid en mensenrechten is op FOK! tegenwoordig al een act en walgelijk.

Uhu
Op het moment dat de Islam in de meerderheid is, wat een kwestie van tijd is in bepaalde steden mag je helemaal niets meer als niet Moslim. Zo gaat het overal met ze.
  maandag 16 maart 2026 @ 15:07:30 #289
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220357639
quote:

[..]

Uhu
Doe niet meer als of. Je komt helemaal niet op voor vrede, gelijkheid en mensenrechten, je komt op voor moord, doodslag, onderdrukking en sharia, ofwel de islam. Je masker is al lang al af. Die takiyya act van je hoef je al lang niet meer uit te voeren.
1947-2016
  maandag 16 maart 2026 @ 15:08:44 #290
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220357652
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Fijn dat meerdere users dit begint op te vallen.
1947-2016
pi_220357698
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doe niet meer als of. Je komt helemaal niet op voor vrede, gelijkheid en mensenrechten, je komt op voor moord, doodslag, onderdrukking en sharia, ofwel de islam. Je masker is al lang al af. Die takiyya act van je hoef je al lang niet meer uit te voeren.
Wat is dit voor onzin _O- _O- _O-

Dus ik zeg meermaals dat ik absoluut niet achter de Islam sta, dat ik in niets het met ze eens ben,
maar ondanks dat ik nooit iets pro-Islam zeg.... Zou ik volgens jou wel ineens dat zijn _O- _O- _O-

Ik kom overigens altijd op voor vrede en mensenrechten. En veroordeel terroristische partijen, of dat nou Hamas/Hezbollah of Israel is.
pi_220357706
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Op het moment dat de Islam in de meerderheid is, wat een kwestie van tijd is in bepaalde steden mag je helemaal niets meer als niet Moslim. Zo gaat het overal met ze.
Leuke theorie
pi_220357710
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Leuke theorie
Theorie? Het zijn feiten.
pi_220357763
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Theorie? Het zijn feiten.
Nee, want Nederland is geen Islamitisch land en ook nog land niet in de buurt daarvan.
  maandag 16 maart 2026 @ 15:18:52 #295
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220357770
quote:

[..]

Uhu
Nee, opkomen voor vrede doe je niet door op doortrapte manieren de aanleiding achter oorlogen en conflicten om te draaien waarmee je indirect opkomt voor de partijen die zulke oorlogen en conflict starten.

We hebben de afgelopen twee jaar al de meest bizarre claims gezien vanuit jouw kant. Toen Hezbollah raketten afschoot op een Druze-dorp was dit volgens jou de schuld van Israël. Israël was ook volgens jou de oorlog met de Palestijnse terroristen begonnen (waarbij zelfs nog argumenten werden aangedragen ter verdedigen van 7 oktober) en ook in de oorlog met Iran speel je hetzelfde spelletje.

Topic als deze troll je dan kapot door te doen alsof er verschrikkelijk veel moslimdiscriminatie is in Nederland (die is er niet) en als daar dan kritiek op komt of mensen bekritiseren de Islam of de wensen van sommige moslims (zoals gebedsruimtes op een werkplek over werkgevers die Islamitische werknemers zouden moeten feliciteren met de Islamitische feestdagen) ga je lukraak mede-users uitmaken voor moslimhaters.

Je helaas ook in topic weer maakt totaal belachelijke claims zoals dat jonge Turken en Marokkanen helemaal geen moslim zouden zijn terwijl elk onderzoek aantoont dat onder juist zulke groepen de mate van religiositeit toeneemt.

En als kers op de taart stel je dan ook nog dat je hoopt dat er 'niets mis mee' is als Nederland het nieuwe Engeland wordt, een land waar er al ware ethnische rellen zijn geweest door de enorme hoeveelheden (met name Islamitische) migranten die het land zijn binnengekomen. En dit typ je dan vanuit het veilige Estland, waar amper een moskee te vinden is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220357795
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, want Nederland is geen Islamitisch land en ook nog land niet in de buurt daarvan.
NOG niet. Maar gaat snel die kant op. En veel meer landen in West Europa. En in bepaalde steden in Nederland is het al zover en terroriseert de Moslim jeugd de straten. Maar vooral wegkijken.
  maandag 16 maart 2026 @ 15:23:52 #297
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220357862
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat is dit voor onzin _O- _O- _O-

Dus ik zeg meermaals dat ik absoluut niet achter de Islam sta, dat ik in niets het met ze eens ben,
maar ondanks dat ik nooit iets pro-Islam zeg.... Zou ik volgens jou wel ineens dat zijn _O- _O- _O-

Ik kom overigens altijd op voor vrede en mensenrechten. En veroordeel terroristische partijen, of dat nou Hamas/Hezbollah of Israel is.
Veroordelen van terroristische partijen doe je helemaal niet. Je vergelijkt ze zelfs met verzetsorganisaties.
Ffies om je geheugen op te frissen en voor iedereen hier 'ter leering en vermaek'. Daar hebben we een handige tool voor hier: croft.

Daar in staat 0x dat je hamas een terroristische organisatie noemt. Ik heb het verkort tot 'terrorist' en op jouw gezocht. De uitkomst: 0x is die combi zichtbaar.

Als ik 'terrorist' voor 'verzet' verwissel, holy shit, wat daar uit komt... . En daarbij durf je zelfs het WOII verzet te vergelijken met hamas en daar heb ik al eens mijn mening over verkondigd, maar nogmaals: lage.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 09:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Waarom bestaat Hamas?
Verzet tegen de dagelijkse terreur vanuit Israël.

(...)
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 09:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dus het Nederlandse verzet waren ook Nazi's?
Beetje rare vergelijking van je.

Misschien moet je je eens in het conflict verdiepen. Dan zou je begrijpen dat Hamas alleen maar ontstaan is als verzet tegen alles wat Israel uitspookt.
Als je dit zo leest kun je onderbouwd concluderen wie hier de leugenaar is.
1947-2016
  maandag 16 maart 2026 @ 15:26:05 #298
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220357925
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:20 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
NOG niet. Maar gaat snel die kant op. En veel meer landen in West Europa. En in bepaalde steden in Nederland is het al zover en terroriseert de Moslim jeugd de straten. Maar vooral wegkijken.
Gesteund door de lokale autoriteiten die vooral daarop niet ingrijpen en hun lekker de gang laten gaan.
1947-2016
pi_220357984
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, opkomen voor vrede doe je niet door op doortrapte manieren de aanleiding achter oorlogen en conflicten om te draaien waarmee je indirect opkomt voor de partijen die zulke oorlogen en conflict starten.
Ah, laat zien dan waar ik dat doe?
Doortrapte manieren? Ik hou mij aan de feiten en hou mij vast aan 1 lijn. Ik ben altijd tegen geweld, ongeacht de daders en slachtoffers.

Ik kom ook in geen enkele situatie op voor de agressor.

quote:
We hebben de afgelopen twee jaar al de meest bizarre claims gezien vanuit jouw kant. Toen Hezbollah raketten afschoot op een Druze-dorp was dit volgens jou de schuld van Israël. Israël was ook volgens jou de oorlog met de Palestijnse terroristen begonnen (waarbij zelfs nog argumenten werden aangedragen ter verdedigen van 7 oktober) en ook in de oorlog met Iran speel je hetzelfde spelletje.
Nee, dat is hoe jij dingen draait en hoe jij users de domste dingen in de mond wilt schuiven.
Ik heb nooit zo´n aanval goedgekeurd, altijd veroordeeld. Net als dat ik altijd 7 oktober veroordeeld heb.

Jij verdraait echter wat ik zei over 7 oktober. Ik heb gezegd dat er een aanleiding was voor 7 oktober, door al het terreur vanuit Israel. Net als dat er in NL een verzet was tegen de Duitsers.
Als je maar lang genoeg een bijennest gaat prikken dan komen de bijen je aanvallen.

quote:
Topic als deze troll je dan kapot door te doen alsof er verschrikkelijk veel moslimdiscriminatie is in Nederland (die is er niet) en als daar dan kritiek op komt of mensen bekritiseren de Islam of de wensen van sommige moslims (zoals gebedsruimtes op een werkplek over werkgevers die Islamitische werknemers zouden moeten feliciteren met de Islamitische feestdagen) ga je lukraak mede-users uitmaken voor moslimhaters.
Ik heb daar duidelijk een nuance bij gezet dat het extreem rechtse van FOK! geen afbeelding hoeft te zijn van Nederland zelf.
Maar ik schrik elke keer weer hoe bepaalde figuren zo´n diepe blinde haat hebben tegen moslims.

En ik heb niets gezegd over kritiek of dat we in Europa alles maar moeten aanpassen.
En ja users die moslims als het grootste gevaar zien en elke moslim maar wegzetten als duivels, dat noem ik moslim haters inderdaad.

quote:
Je helaas ook in topic weer maakt totaal belachelijke claims zoals dat jonge Turken en Marokkanen helemaal geen moslim zouden zijn terwijl elk onderzoek aantoont dat onder juist zulke groepen de mate van religiositeit toeneemt.
Ik zeg dat daar ook genoeg van niet moslims zijn. Niets geks aan. Zeker die groepen die al langer in NL zijn, generaties soms al.

quote:
En als kers op de taart stel je dan ook nog dat je hoopt dat er 'niets mis mee' is als Nederland het nieuwe Engeland wordt, een land waar er al ware ethnische rellen zijn geweest door de enorme hoeveelheden (met name Islamitische) migranten die het land zijn binnengekomen. En dit typ je dan vanuit het veilige Estland, waar amper een moskee te vinden is.
Ah, want vanuit het veilige Nederland mag je natuurlijk wel al je moslim haat spuwen wil je zeggen?
De uitdagingen in het algemeen in Estland zijn vele malen groter dan in Nederland kan ik je vertellen.
Nederland is 100x veiliger en beter dan Estland.
pi_220358068
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gesteund door de lokale autoriteiten die vooral daarop niet ingrijpen en hun lekker de gang laten gaan.
Ze zijn gewoon bang. Dat is het ergste van alles. Nouja behalve in Amsterdam. Die willen overgenomen worden, dus prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')