Er zijn heel veel mensen die er genoeg van hebben.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En nogmaals blijkt lezen lastig.
Kritiek hebben is prima. Dat mag je op alles en iedereen hebben.
Kritiek hebben op Islam als religie? Sure, dat mag.
Kritiek op een crimineel? Sure, logisch.
Maar dat is niet wat ik zeg of wel dan?
Zeker bepaalde figuren hier op FOK! zijn zeer anti moslims. En dan hebben we het niet over kritiek op iemand, maar het haten van allen.
Dat moeten die mensen zelf weten.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die er genoeg van hebben.
Jammer dat het zover gekomen is.
Wat wil je dan? Het nieuwe Engeland wordenquote:Op maandag 16 maart 2026 14:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat moeten die mensen zelf weten.
Ik ga zoiets echter nooit accepteren en we zouden als maatschappij zoiets ook niet wenselijk moeten vinden.
Dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat moeten die mensen zelf weten.
Ik ga zoiets echter nooit accepteren en we zouden als maatschappij zoiets ook niet wenselijk moeten vinden.
De huidige religieuzen lijken niet te beseffen dat hun heilige boeken ooit zijn geschreven door mensen die, bewust of onbewust, macht wilden uitoefenen over de kwetsbaarsten -inclusief mensen met een beperking — in alle landen.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die er genoeg van hebben.
Jammer dat het zover gekomen is.
Uhu, vandaar dat FOK! een zeer extreem rechts imago heeft. Maar he dat is natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit is compleet gefantaseerde onzin.
Op de werkelijkheid als in dat FOK! slechts internet is natuurlijk.quote:Kijk jij nog wel naar de feiten?
Roepen dat het hier op Fok een plek is waar de norm is geworden om ''buitenlanders en hele bevolkingsgroepen diep te haten'' toont echt een gestoorde visie van de werkelijkheid.
Ah, dus al die reacties in topics dat moslims het allergrootste kwaad zijn verzin ik allemaal?quote:En ik benoem en heb het specifiek over een cultuur, een ideologie en de doorgeslagen politieke correctheid waarbij ik benadruk dat ik geen mensen haat ''omdat ze moslim zijn'', maar volgens jou trap ik ook in ''het probleem'' omdat ik -volgens jou- ''alle moslims over één kam scheer''.
Je verzint deze onzin allemaal zelf, en dan ook nog de ander verwijten of die persoon wel naar de feiten kijkt.
Mijn bubbel en naratief? Ik heb echt 0,0 met de Islam. Ik heb er niets aan om voor die groep op te komen of wat dan ook.quote:Het probleem wat hier speelt, toon jij feilloos aan; de bubbel van doorgeslagen politieke correctheid die inhoudelijke kritiek en herhalende waarnemingen die niet in het eigen narratief passen zorgt voor vertroebeling van de werkelijke feiten waarbij zodoende ruimte overblijft om de eigen fantasie als werkelijkheid te zien.
Feit; de islamitische cultuur gaat niet samen met de moderne westerse en zorgt voor -relatief gezien- ontzettend veel cultuur gerelateerde maatschappelijke problemen
Jammer dat het Westen geen moraal meer heeft en geen hoge standaard meer nastreeft.quote:
Niets mis mee.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Het nieuwe Engeland worden
Je act is gewoon grappig. Jij bent echt beter af in een Islamitische staat of Amsterdam.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer dat het Westen geen moraal meer heeft en geen hoge standaard meer nastreeft.
Verlagen tot het niveau van ´´de tegenstander´´. Goed plan.
[..]
Niets mis mee.
Vanuit de overtuiging dat de islam de bepalende factor moet zijn, dan is 'er niets mis mee' idd.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Veel kijkplezier.
Uhu, opkomen voor vrede, gelijkheid en mensenrechten is op FOK! tegenwoordig al een act en walgelijk.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je act is gewoon grappig. Jij bent echt beter af in een Islamitische staat of Amsterdam.
Op het moment dat de Islam in de meerderheid is, wat een kwestie van tijd is in bepaalde steden mag je helemaal niets meer als niet Moslim. Zo gaat het overal met ze.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhu, opkomen voor vrede, gelijkheid en mensenrechten is op FOK! tegenwoordig al een act en walgelijk.
Uhu
Doe niet meer als of. Je komt helemaal niet op voor vrede, gelijkheid en mensenrechten, je komt op voor moord, doodslag, onderdrukking en sharia, ofwel de islam. Je masker is al lang al af. Die takiyya act van je hoef je al lang niet meer uit te voeren.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhu, opkomen voor vrede, gelijkheid en mensenrechten is op FOK! tegenwoordig al een act en walgelijk.
Uhu
Fijn dat meerdere users dit begint op te vallen.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je act is gewoon grappig. Jij bent echt beter af in een Islamitische staat of Amsterdam.
Wat is dit voor onzinquote:Op maandag 16 maart 2026 15:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe niet meer als of. Je komt helemaal niet op voor vrede, gelijkheid en mensenrechten, je komt op voor moord, doodslag, onderdrukking en sharia, ofwel de islam. Je masker is al lang al af. Die takiyya act van je hoef je al lang niet meer uit te voeren.
Leuke theoriequote:Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Op het moment dat de Islam in de meerderheid is, wat een kwestie van tijd is in bepaalde steden mag je helemaal niets meer als niet Moslim. Zo gaat het overal met ze.
Nee, opkomen voor vrede doe je niet door op doortrapte manieren de aanleiding achter oorlogen en conflicten om te draaien waarmee je indirect opkomt voor de partijen die zulke oorlogen en conflict starten.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhu
NOG niet. Maar gaat snel die kant op. En veel meer landen in West Europa. En in bepaalde steden in Nederland is het al zover en terroriseert de Moslim jeugd de straten. Maar vooral wegkijken.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, want Nederland is geen Islamitisch land en ook nog land niet in de buurt daarvan.
Veroordelen van terroristische partijen doe je helemaal niet. Je vergelijkt ze zelfs met verzetsorganisaties.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin![]()
![]()
![]()
Dus ik zeg meermaals dat ik absoluut niet achter de Islam sta, dat ik in niets het met ze eens ben,
maar ondanks dat ik nooit iets pro-Islam zeg.... Zou ik volgens jou wel ineens dat zijn![]()
![]()
![]()
Ik kom overigens altijd op voor vrede en mensenrechten. En veroordeel terroristische partijen, of dat nou Hamas/Hezbollah of Israel is.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom bestaat Hamas?
Verzet tegen de dagelijkse terreur vanuit Israël.
(...)
Als je dit zo leest kun je onderbouwd concluderen wie hier de leugenaar is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus het Nederlandse verzet waren ook Nazi's?
Beetje rare vergelijking van je.
Misschien moet je je eens in het conflict verdiepen. Dan zou je begrijpen dat Hamas alleen maar ontstaan is als verzet tegen alles wat Israel uitspookt.
Gesteund door de lokale autoriteiten die vooral daarop niet ingrijpen en hun lekker de gang laten gaan.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
NOG niet. Maar gaat snel die kant op. En veel meer landen in West Europa. En in bepaalde steden in Nederland is het al zover en terroriseert de Moslim jeugd de straten. Maar vooral wegkijken.
Ah, laat zien dan waar ik dat doe?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, opkomen voor vrede doe je niet door op doortrapte manieren de aanleiding achter oorlogen en conflicten om te draaien waarmee je indirect opkomt voor de partijen die zulke oorlogen en conflict starten.
Nee, dat is hoe jij dingen draait en hoe jij users de domste dingen in de mond wilt schuiven.quote:We hebben de afgelopen twee jaar al de meest bizarre claims gezien vanuit jouw kant. Toen Hezbollah raketten afschoot op een Druze-dorp was dit volgens jou de schuld van Israël. Israël was ook volgens jou de oorlog met de Palestijnse terroristen begonnen (waarbij zelfs nog argumenten werden aangedragen ter verdedigen van 7 oktober) en ook in de oorlog met Iran speel je hetzelfde spelletje.
Ik heb daar duidelijk een nuance bij gezet dat het extreem rechtse van FOK! geen afbeelding hoeft te zijn van Nederland zelf.quote:Topic als deze troll je dan kapot door te doen alsof er verschrikkelijk veel moslimdiscriminatie is in Nederland (die is er niet) en als daar dan kritiek op komt of mensen bekritiseren de Islam of de wensen van sommige moslims (zoals gebedsruimtes op een werkplek over werkgevers die Islamitische werknemers zouden moeten feliciteren met de Islamitische feestdagen) ga je lukraak mede-users uitmaken voor moslimhaters.
Ik zeg dat daar ook genoeg van niet moslims zijn. Niets geks aan. Zeker die groepen die al langer in NL zijn, generaties soms al.quote:Je helaas ook in topic weer maakt totaal belachelijke claims zoals dat jonge Turken en Marokkanen helemaal geen moslim zouden zijn terwijl elk onderzoek aantoont dat onder juist zulke groepen de mate van religiositeit toeneemt.
Ah, want vanuit het veilige Nederland mag je natuurlijk wel al je moslim haat spuwen wil je zeggen?quote:En als kers op de taart stel je dan ook nog dat je hoopt dat er 'niets mis mee' is als Nederland het nieuwe Engeland wordt, een land waar er al ware ethnische rellen zijn geweest door de enorme hoeveelheden (met name Islamitische) migranten die het land zijn binnengekomen. En dit typ je dan vanuit het veilige Estland, waar amper een moskee te vinden is.
Ze zijn gewoon bang. Dat is het ergste van alles. Nouja behalve in Amsterdam. Die willen overgenomen worden, dus prima.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gesteund door de lokale autoriteiten die vooral daarop niet ingrijpen en hun lekker de gang laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |