abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220443130
Subway van CCF failliet. We hebben als zekerheid een 2e hypotheek op de woning van de ouders. Altijd pijnlijk verhaal.

Niet mijn eerste Subway locatie die failliet gaat.
pi_220443182
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:19 schreef KrekelJapie het volgende:
Subway van CCF failliet. We hebben als zekerheid een 2e hypotheek op de woning van de ouders. Altijd pijnlijk verhaal.

Niet mijn eerste Subway locatie die failliet gaat.
Heb je de link naar de pitch? Er zijn meerdere vestigingen van deze keten gefinancierd via CCF.
pi_220443226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:23 schreef djtiesto8 het volgende:

[..]
Heb je de link naar de pitch? Er zijn meerdere vestigingen van deze keten gefinancierd via CCF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220443928
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 06:48 schreef Januit het volgende:
http://archive.today/9gOCL

Was project eigenaar van een project bij GVE, van GVE zelf uiteraard er nooit een bericht over gehad.

Wel te lesen wat mogelijk oorzaak achterstand was, de beste man was laatste tijd niet meer zo met vestiging arnhem bezig.
Ongepaste verwoording. En uw Nederlands is bijzonder slecht.
pi_220444977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:40 schreef VrijdagVisDag het volgende:

[..]
Ongepaste verwoording.
Volledig hier mee eens. Ik wens zijn vriendin een volledig herstel toe. En zijn familie, vrienden en personeel veel sterkte toe.

Zit zelf ook in deze lening. Heb wel een kort bericht gehad: "Flanderijn notitie: klant is op 25 februari jl. overleden." Dit bericht rond 11 maart ontvangen.

Ik hoop dat ze dit dossier op een nette wijze gaan afhandelen.
pi_220446402
quote:

[..]
Ongepaste verwoording.
@Januit verwijst naar deze opmerking in het krantenartikel neem ik aan:
quote:
De laatste tijd richtte hij zich iets meer op zijn andere zaken...
Of dat of zijn overlijden de reden zijn van achterstand kan ik niet over oordelen, ik zit niet in dit project. Voor ons wel interessant om te volgen hoe de afwikkeling gaat zijn. Het komt helaas vaker voor dat de leningnemer het einde van het project niet haalt.
pi_220446441
quote:

[..]
Ongepaste verwoording. En uw Nederlands is bijzonder slecht.
Was op mobiel geschreven maar auto correct maakte er wat anders van zie ik ;-).
En bedoel het zeker niet ongepast hoor! Het is zeer triest dat deze project eigenaar verongelukt is!!

Gaat mij meer om dat GVE er niets over communiceert, de achterstand was al ruim voordat het ongeluk en de achterstand had daar totaal niets mee te maken. Gaat mij om dat de achterstand meer verklaarbaar is door wat in het artikel staat vermeld dat de project eigenaar de laatste tijd niet zoveel betrokken was bij deze vestiging.
pi_220446463
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:20 schreef Crowdyfunder het volgende:

[..]
Volledig hier mee eens. Ik wens zijn vriendin een volledig herstel toe. En zijn familie, vrienden en personeel veel sterkte toe.

Zit zelf ook in deze lening. Heb wel een kort bericht gehad: "Flanderijn notitie: klant is op 25 februari jl. overleden." Dit bericht rond 11 maart ontvangen.

Ik hoop dat ze dit dossier op een nette wijze gaan afhandelen.
Ook hier mijn post is niet bedoeld als ongepast en excuus aan ieder die dat zo ervaart! En hoop zeker dat zijn vriendin snel de oude is ook richting alle andere naaste gecondoleerd. Gaat mij erom dat we vanuit GVE niets erover horen en dat er alleen effe kil door de deurwaarder een bericht van overlijden geplaatst word.

En neem aan dat het dossier op een nette manier afgehandeld word en dat niet direct het pand recht op uitkering overlijdens risico verzekering gedaan word maar dat hier menselijk mee omgegaan word.
pi_220447046
Ik kreeg een bericht dat er nog geld op mijn mintos cf-account stond wat ik niet wist. Ik dacht 🎉🎉🎉.

Bleek het om E 0,30 te gaan.
pi_220448652
Linkje herfinanciering Collin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220449015
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:29 schreef Jaco078 het volgende:
SPOILER
apart zit daarin heb geen bericht ontvangen over de mogelijkheid mee te doen aan de herfinanciering.. dat is ongebruikelijk
pi_220450419
Update Festiv*aals

SPOILER
Ben benieuwd hoeveel geld we mogen verwachten, denk ik het maar even afwacht voordat ik een cruise ga boeken _O-
Pecunia non olet
pi_220450808
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 04:08 schreef Boyette het volgende:
en aan de herfinanciering.
Komt nog wel denk ik, het is nog een heel vers linkje.
pi_220451256
WVJG is weer druk geweest op den sabbat, geld binnen en online specificatie aanwezig _O_
Pecunia non olet
pi_220451311
HCN Sizz - Permanent gesloten (google)

Website: We’re closed — we’re moving to a new location.

Natuurlijk niet onverwacht

Let erop dat FOK morgen grotendeels offline is.
https://forum.fok.nl/topic/2755821
pi_220451375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:20 schreef Tjalala het volgende:
HCN Sizz - Permanent gesloten (google)

Website: We’re closed — we’re moving to a new location.

Natuurlijk niet onverwacht

Let erop dat FOK morgen grotendeels offline is.
https://forum.fok.nl/topic/2755821
Na het laatste bericht van de leningnemer in dit topic hebben we als ik me niet vergis niets meer gehoord van HCN. Het was fijn geweest als we inmiddels gehoord hadden dat ze weer met elkaar in gesprek zijn en/of een oplossing in zicht is.
pi_220451411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:26 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Na het laatste bericht van de leningnemer in dit topic hebben we als ik me niet vergis niets meer gehoord van HCN. Het was fijn geweest als we inmiddels gehoord hadden dat ze weer met elkaar in gesprek zijn en/of een oplossing in zicht is.
Ik denk dat ze pas iets gaan melden nadat alles is afgerond, behalve als je zelf om een update gaat vragen in de tussentijd, misschien dat je dan iets meer te horen krijgt.

Persoonlijk denk ik helaas wel dat het eea. tegen gaat vallen. Al helemaal voor vestiging Gouda. Wordt denk ik toch mijn eerste afschrijving bij HCN. Ik heb er wel vertrouwen in uitwinning, alleen ben ik bang dat er in dit geval niet al te veel te halen zal zijn. Wellicht nog iets bij de ondernemer persoonlijk, maar van inventaris ea. is daar natuurlijk geen sprake aangezien de zaak jaren na start project nog nooit open is geweest. Het is helaas wel duidelijk dat het voor Desi&Devi opgehaalde geld niet zoals afgesproken in de verbouwing/opening is gestoken maar ergens anders voor is gebruikt.
pi_220451434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:32 schreef JP01 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze pas iets gaan melden nadat alles is afgerond, behalve als je zelf om een update gaat vragen in de tussentijd, misschien dat je dan iets meer te horen krijgt.

Persoonlijk denk ik helaas wel dat het eea. tegen gaat vallen. Al helemaal voor vestiging Gouda. Wordt denk ik toch mijn eerste afschrijving bij HCN. Ik heb er wel vertrouwen in uitwinning bij HCN alleen ben ik bang dat er in dit geval niet al te veel te halen zal zijn.
Ik weet niet hoeveel projecten er precies zijn van deze leningnemer. Ik zit zelf in 2 projecten, het project dat volgens het bericht definitief de deuren gesloten heeft, waar nog 26% van de leensom open staat, en een vastgoedproject met een hypotheek waarvan nog 73% open staat.
pi_220451450
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:26 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Leningnemer gaf toen aan dat Sizz verkocht was en dat met de verkoopprijs de lening volledig zou kunnen worden terug betaald. Maar tot op heden is dat niet gebeurd. Nu zou het kunnen dat de overdrachtsdatum later is en nog moet komen, en dat de nieuwe eigenaren besloten hebben te verhuizen. Maar zolang het geld niet op de rekening staat zie ik het niet positief in.
pi_220451692
Funding Circle Deutschland (eigenlijk Intrum Deutschland GmbH) is nog steeds actief met incasseren. Er komen nog mondjesmaat bedragen binnen.
Pecunia non olet
pi_220452538
quote:
SPOILER
Dank je. Ik zit ook in de eerdere lening en had nog geen bericht gekregen om in te schrijven. Gelukkig plaats jij dit, want het vult zich hard!
pi_220453482
quote:
SPOILER
Momenteel bijna 1.800,000 euro ingelegd door 60 investeerders. Bijna 30 duizend per investeerder.
Collin zal er ook inzitten maar dan nog is het gemiddeld veel.
pi_220453575
quote:
SPOILER
Deze stond voor 6 april als aflossing gepland, gaan ze dus waarschijnlijk precies halen dan.
pi_220453689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:16 schreef obligataire het volgende:
Funding Circle Deutschland (eigenlijk Intrum Deutschland GmbH) is nog steeds actief met incasseren. Er komen nog mondjesmaat bedragen binnen.
Dus niet alles afgekocht zoals in Nederland?
pi_220454014
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:44 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Dus niet alles afgekocht zoals in Nederland?
Klopt, het loopt via een incassobureau. En de website werkt nog.
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')