De tariffs lijkt men ondertussen ook vergeten.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
Het is niet eens duidelijk wat de Amerikanen precies beogen met hun oorlog in Iran. Hoe lang dit nog gaat duren? Niemand die het weet.
We zouden als EU-landen wel gek zijn om ons in deze strijd te mengen. Nog even afgezien van de beledigingen en dreigementen waar Trump ons mee bestookt. Want wat mij betreft zijn die ook reden genoeg om Trump de middelvinger te geven.
Helemaal met je eens. Dat ze daar moslim extremisten aan de lopende band willen bombarderen is helemaal prima. Maar de marine hebben wij inderdaad nu zelf nodig om alle vluchtelingen bootjes terug te drukken.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
Het is niet eens duidelijk wat de Amerikanen precies beogen met hun oorlog in Iran. Hoe lang dit nog gaat duren? Niemand die het weet.
We zouden als EU-landen wel gek zijn om ons in deze strijd te mengen. Nog even afgezien van de beledigingen en dreigementen waar Trump ons mee bestookt. Want wat mij betreft zijn die ook reden genoeg om Trump de middelvinger te geven.
Dat vindt hij alleen maar mooi. Extreem rechts kan mooi zieltjes winnen met hun eigen gestarte oorlog bij het niet zo slimme electoraat.quote:
Links hippies zijn blij tot dat zelf in de shit komen .quote:Op maandag 16 maart 2026 13:57 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De straat van Hormuz dicht laten is daarnaast de manier voor europa om te vergroenen wat energie-voorziening en energiebehoefte betreft, vooral dicht laten, zo lang als maar mogelijk is
Wereldwijd tot 20% minder CO2 uitstoot, zoiets moet je juist vieren![]()
![]()
Er lag voor de invasie inderdaad geen VN mandaat en de reden daarvoor is omdat onder andere Frankrijk (toen lid van de VN Veiligheidsraad) fel tegen de invasie was en zelfs heeft gedreigd de hele boel te veto'en als ze het in stemming brachten, ook Duitsland het toenmalig hoofd van de VN Veiligheidsraad was tegen de oorlog waardoor de VS en VK de boel nooit in stemming hebben gebracht.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
In 2003(bij de aanvang) was er geen mandaat. Jij hebt het over 2004 toen het kwaad al geschied was.
https://www.nlveteraneninstituut.nl/missie/irak/
Talloze links te vinden dat men in 2003 zonder mandaat binnen viel.
Tijd om producten en diensten uit de VS te vermijden:quote:
Trump die weet het wel. Volgens hem is Iran al een keer of 6 volledig verslagen en is al hun slagkracht even vaak vernietigd.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is toch precies het punt, dat gaat hier niet opquote:Op maandag 16 maart 2026 13:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat geeft hij ons met deze debiele oorlog afgezien van duurdere energie en vluchtelingen?
Ook in het verleden gaf hij niks terug bij zijn dreigementen/onderhandelingen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is toch precies het punt, dat gaat hier niet op
Ja Trump is dan ook niet betrouwbaar en daar gaat het voort wat hoort wat niet op.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ook in het verleden gaf hij niks terug bij zijn dreigementen/onderhandelingen hoor.
Nou, het zou wel een mooie bijkomstigheid zijn als mensen de auto laten staan inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:57 schreef Digi2 het volgende:
De straat van Hormuz dicht laten is daarnaast de manier voor europa om te vergroenen wat energie-voorziening en energiebehoefte betreft, vooral dicht laten, zo lang als maar mogelijk is
![]()
Daar zijn bijna hele wereld mee eens. Hele wereld willen wel Iran helpen beter opbouwen. Al zat een eikel aan de macht.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Iran nucleaire wapens krijgt is dat een enorm probleem. Daar zijn namelijk gekken aan de macht die menen dat als je maar genoeg ongelovigen doodt, je na je dood 72 maagden krijgt.
Ik ben al allerminst gelukkig met de huidige groep leiders die nucleaire wapens hebben. Maar Iran erbij? No way!
Jij denkt niet dat het dan ergens vandaan komt?quote:Op maandag 16 maart 2026 13:57 schreef Digi2 het volgende:
![]()
Ik heb goede herinneringen aan de autoloze zondagen, toen ik nog kind was. Nadat mijn grootvader was overleden heb ik nog benzinebonnen gevonden in zijn bureau tijdens het ontruimen.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het zou wel een mooie bijkomstigheid zijn als mensen de auto laten staan inderdaad.
Hoef ik me niet meer druk te maken over files onderweg
Wel opletten waar je dat bestelt. Hier is dat dus met curry.quote:
...dat is speciaalquote:Op maandag 16 maart 2026 14:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel opletten waar je dat bestelt. Hier is dat dus met curry.
Nee, als het oppompen stopt van aardgas en aardolie kan dat niet worden verstookt, dat is ook de beste manier om bij een groeiende wereldbevolking de CO2 uitstoot terug te dringen, het gas&olie simpelweg onder de grond te laten.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat het dan ergens vandaan komt?
Zeker. Leiūh.quote:
Heerlijk simpel. Als de aldi stopt met het verkopen van WC papier. Dan wordt er minder WC papier verkocht en komt er minder in het riool.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:54 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nee, als het oppompen stopt van aardgas en aardolie kan dat niet worden verstookt, dat is ook de beste manier om bij een groeiende wereldbevolking de CO2 uitstoot terug te dringen, het gas&olie simpelweg onder de grond te laten.
Met fossiele brandstoffen is het inderdaad zo simpel, hetgeen dat niet gewonnen wordt en verbrandt, vormt geen CO2quote:Op maandag 16 maart 2026 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heerlijk simpel. Als de aldi stopt met het verkopen van WC papier. Dan wordt er minder WC papier verkocht en komt er minder in het riool.
Trump is deze oorlog niet begonnen.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:29 schreef Solispolar het volgende:
@:Howardroark
Graag tekst en uitleg. Trump begint een oorlog met Iran en vervolgens mogen wij helpen om de doorgang vrij te houden. Ehm, misschien moet je om te beginnen al geen oorlog beginnen die je schijnbaar zelf niet kan eindigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |