Jij bent deze keer niet verkiesbaar, toch?quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij ook succes, lokale pers is zeker op zulke dagen ook belangrijk.
En ja, dat gaat wel even duren, hier is in elk geval op het gemeentehuis een verkiezingsavond die pas om 22.00 begint en dan is het de uitslagen afwachten, begreep al van een journalist dat die er ook bij zal zijn die hele tijd, maar dat die ook bij de opening van de eerste stembureaus, het stemmen van de burgemeester (om 12u, met een 18 jarige samen) en nog een aantal andere zaken wilde zijn.
Jawel. Plek 4, we hebben nu 3 zetels, dus dat wordt spannend. Mochten we 3 zetels halen kom ik waarschijnlijk ook in de raad, omdat de kans vrij groot is dat we dan een wethouder leveren gezien de spanningen in de huidige coalitie. Anders ga ik verder als commissielid en is er nog een grote kans dat ik gedurende de 4 jaar raadslid wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent deze keer niet verkiesbaar, toch?
Tof! Dus vanavond volle bak spanning tijdens de uitslagenavond.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel. Plek 4, we hebben nu 3 zetels, dus dat wordt spannend. Mochten we 3 zetels halen kom ik waarschijnlijk ook in de raad, omdat de kans vrij groot is dat we dan een wethouder leveren gezien de spanningen in de huidige coalitie.
Dus de eerste drukke periode (als campagneleider) gehad, de volgende drukke periode komt er aan.
Ja, dat gaat ook laat worden, want eerder slapen gaat toch niet lukken.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tof! Dus vanavond volle bak spanning tijdens de uitslagenavond.
Veel succes! En als je gekozen wordt, dan wordt het nog drukker aangezien er ongetwijfeld een groots inwerkprogramma volgtquote:Op woensdag 18 maart 2026 09:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel. Plek 4, we hebben nu 3 zetels, dus dat wordt spannend. Mochten we 3 zetels halen kom ik waarschijnlijk ook in de raad, omdat de kans vrij groot is dat we dan een wethouder leveren gezien de spanningen in de huidige coalitie. Anders ga ik verder als commissielid en is er nog een grote kans dat ik gedurende de 4 jaar raadslid wordt.
Dus de eerste drukke periode (als campagneleider) gehad, de volgende drukke periode komt er aan.
Ik heb me dan ook niet op de lijst laten zetten in de hoop het rustiger te krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2026 09:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Veel succes! En als je gekozen wordt, dan wordt het nog drukker aangezien er ongetwijfeld een groots inwerkprogramma volgt.
Succes!quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel. Plek 4, we hebben nu 3 zetels, dus dat wordt spannend. Mochten we 3 zetels halen kom ik waarschijnlijk ook in de raad, omdat de kans vrij groot is dat we dan een wethouder leveren gezien de spanningen in de huidige coalitie. Anders ga ik verder als commissielid en is er nog een grote kans dat ik gedurende de 4 jaar raadslid wordt.
Kijk je al uit naar de speurtocht door het gemeentehuis?quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook niet op de lijst laten zetten in de hoop het rustiger te krijgen
We krijgen een rondrit die zo veel mogelijk precies over de gemeentegrens gaat, geloof ikquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kijk je al uit naar de speurtocht door het gemeentehuis?
lolquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb er zin in vandaag! Lange dag, maar ik houd ervan. Dat zeg ik ook tegen de jonge collega's die nooit eerder een verkiezingen hebben verslagen: heb gewoon plezier vandaag.
Twijfel zelf nog steeds tussen twee kandidaten (CDA en GL-PvdA). Dat wordt de knoop doorhakken in het stemhokje.
Wat is precies de lol?quote:
Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet het niet.
Ik denk toch maar forum bij gebrek aan alternatief.
Sure, maar ik vroeg mij dan af of er lokale thema's zijn die een rol spelen bij de keuze voor Forum. Of wellicht is er een kandidaat waar Php van overtuigd is.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je extreemrechts wilt stemmen, dan is de keuze in veel gemeenten nu eenmaal beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |