Nou ja, TK trekt sowieso wel veel meer kiezers natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:57 schreef Hanca het volgende:
Hier om 15 uur 23,6%, in 2025 was dat om 14 uur 22,8%. Maar in 2025 werd het 74,7%, dat zou ongekend zijn, in 2022 was het nog geen 50%. Ik denk dat we daar nu wel dik overheen gaan.
Ja, maar tussentijdse cijfers van 2022 kan ik helaas nergens vinden. Ik vind dat we al vrij dicht in de buurt van de cijfers van 2025 zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, TK trekt sowieso wel veel meer kiezers natuurlijk
Waarom zou je hem niet zelf openen? Je moet de stempas afgeven he niet de envelop hahaquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:35 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je de envelop met de stempas zou willen openen?
Elke keer krijg ik weer commentaar als ik de gesloten envelop aanreik.😃😃😃
Waarom wel? Hier staat er groot op de envelop dat het de stempas betreft en mijn naam achter het ruitje.quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je hem niet zelf openen? Je moet de stempas afgeven he niet de envelop haha
Ik heb liever dat mensen weten hoe ze de hele gemeentelijke molen moeten benaderen dan dat ze 1x in de 4 jaar een vakje aankruizen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar tussentijdse cijfers van 2022 kan ik helaas nergens vinden. Ik vind dat we al vrij dicht in de buurt van de cijfers van 2025 zitten.
Aan je emoji te zien vind je jezelf ook heel grappig met deze actie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:35 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je de envelop met de stempas zou willen openen?
Elke keer krijg ik weer commentaar als ik de gesloten envelop aanreik.😃😃😃
Ze moeten toch ook altijd zon nummer noteren? Wss om te voorkomen dat je ergens anders weer kan stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom wel? Hier staat er groot op de envelop dat het de stempas betreft en mijn naam achter het ruitje.
Dicht laten is de veiligste manier.
Normaal stem je als candidate juist toch op een andere?quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:00 schreef Hanca het volgende:
Ook weer gestemd. Toch vreemd, een vakje bij je eigen naam inkleuren. Maar ik heb dus minstens 1 voorkeursstem
Lijsttrekkers wel, de rest niet echt hoor. En sowieso was dit de eerste keer dat het kon, wellicht doe ik het volgende keer wel anders.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Normaal stem je als candidate juist toch op een andere?
Veel bekende inwoners op jullie lijst?quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lijsttrekkers wel, de rest niet echt hoor. En sowieso was dit de eerste keer dat het kon, wellicht doe ik het volgende keer wel anders.
Ja, bekende vrijwilligers e.d. En vooral voor ons ook: uit ik geloof 13 verschillende kerkelijke gemeentes en op 1 na uit elke dorpskern. Er zijn hier partijen waar bijna alle kandidaten uit Hoogezand-Sappemeer komen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Veel bekende inwoners op jullie lijst?
Omdat je hem aanreikt aan vrijwilligers en het is wel zo netjes om die niet extra te belasten met jouw luiheid.quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom wel? Hier staat er groot op de envelop dat het de stempas betreft en mijn naam achter het ruitje.
Dicht laten is de veiligste manier.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ar-geleden~a2394de1/quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:54 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe laat weten we of Carola Schouten moet gaan abseilen van de Euromast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |