hahaha wat?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meegemaakt:
Een fles wijn in het 'midwinterpakket' werd gezien als moslimdiscriminatie.
Dan weet je het wel.
Ja, daar heeft het DEI team zich over gebogen. Sinds '23 geen wijn meer in de paketten.quote:
De term "kerstpakket" is ook als discriminerend bestempeld door datzelfde DEI team zeker?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, daar heeft het DEI team zich over gebogen. Sinds '23 geen wijn meer in de paketten.
Ik had een collega die tijdens de ramadan lekker 2 uur naar de Moskee ging, opzich zou mijn toenmalige bedrijf daar helemaal geen problemen van maken, maar mijnheer ging wel gewoon op normale tijden naar huis ipv wat langer te werken, dat bedrijf was extreem soepel met dit soort zaken, maar toen mijnheer ook nog eens ging klagen dat er geen gebedsruimte was hebben ze hem gelijk aangegeven dat zijn contract niet verlengt zou worden, met het sterke advies een bedrijf met een gebedsruimte te vinden, en kan je zeggen dat dit een uiterst fair bedrijf was die in 15 jaar op 200 man nog nooit iemand ontslagen had (nou ja, 1 keer een recruiter die een collega sloegquote:Op zondag 15 maart 2026 19:27 schreef raptorix het volgende:
Ok laten we maar zelf met het onderzoek starten, vraag 1: Hoe zou het toch komen dat Moslims veel erger gediscrimineerd worden dan Aziaten die hier leven. U mag er gerust even over nadenken.
Is 1 van de redenen idd.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar heeft het DEI team zich over gebogen. Sinds '23 geen wijn meer in de paketten.
Uiteraard... natuurlijk zijn we ook dit jaar weer allemaal uitgenodigd voor het suikerfeest.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
De term "kerstpakket" is ook als discriminerend bestempeld door datzelfde DEI team zeker?
Dat heet tolerantie en acceptatie, en dat werkt bij veel te veel islamieten maar een kant op.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is 1 van de redenen idd.
Bizar, als je geen wijn drinkt dan geef je het aan iemand die het wel lust of mag drinken.
Er zitten altijd wel dingen in een pakket die mensen niet mogen of lusten.
Islamofobie is gewoon een ander woord voor kritiek op de islam.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een fobie is een irrationele angst, hier lijkt me eerder sprake van islam-aversie.
Als je de gedragingen van die sekte en haar leden ziet dan is het heel gezond om daar een afkeer van te hebben.
Hoe graag mensen als Jetten ook in een droomwereld leven.
Eid al iftar... Hoe oud ben je nou?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard... natuurlijk zijn we ook dit jaar weer allemaal uitgenodigd voor het suikerfeest.
Nee, echt, moslimdiscriminatie is overal.
Nee hoor.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
Alcohol zit niet meer in kerstpaketten maar dat heeft niks met de islam te maken maar vooral dat alcohol slecht voor je is.
Ach, ik gebruikte niet de correcte terminologie?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Eid al iftar... Hoe oud ben je nou?
Paasfeest noem je toch ook geen "eier zoek feest" .
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit was vanwege 'religieuze sensitiviteit'.
quote:Op zondag 15 maart 2026 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
Alcohol zit niet meer in kerstpaketten maar dat heeft niks met de islam te maken maar vooral dat alcohol slecht voor je is.
Hoe kan je mensen accepteren die jou niet accepteren.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heet tolerantie en acceptatie, en dat werkt bij veel te veel islamieten maar een kant op.
En ja, krijgen ze hun zin niet, is het dus discriminatie.
Ik kan die club niet meer horen. Schijnheiligheid ten top.
Uhm, de eigen ervaring?quote:
Is 1 van de redenen idd. Ook inclusieviteit.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zit op jullie pagina hoor. Maar beland nou niet in een tunnelvisie met anekdotes over lokale bedrijven als HET BEWIJS van de islamisering.quote:
Zowaar een reactie van torentje die a. te volgen is en b. het wel mee eens kan zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben links en ik ben ook geen voorstander van religies, omdat de leiders van de religies zich opdringen aan de oorspronkelijke inwoners van een streek/land.
Lieve schat...quote:Op zondag 15 maart 2026 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zit op jullie pagina hoor. Maar beland nou niet in een tunnelvisie met anekdotes over lokale bedrijven als HET BEWIJS van de islamisering.
Ik ben geen dietist, sorry.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, de eigen ervaring?
Misschien kan ik de DEI nieuwsbrief van die tijd nog ergens oprakelen.
Maar waarom reageer je niet op de rest van mijn bericht?
Dat volvreten is wel gezond?
Ja, en de reden dat hele kantines voortaan 100% halal zijn is natuurlijk ook vanwege 'de gezondheid'.quote:
Geen idee, ik ken die kantines niet. Bij ons kun je gewoon nog frituur krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en de reden dat hele kantines voortaan 100% halal zijn is natuurlijk ook vanwege 'de gezondheid'.
Daarbij, bij mijn andere werkgever kreeg ik gewoon een fles likeur.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |