abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220349813
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:14 schreef SpecialK het volgende:
"Er was vanuit de moslimgemeenschap een wens voor een nationaal coördinator tegen moslimdiscriminatie."

Doet me denken aan het bekende citaat (parafrase):

In landen waar moslims minderheden zijn zetten ze zich massaal in voor minderheidsrechten. In landen waar moslims meerderheden zijn hebben minderheden niks te willen.
Niet gek, het einddoel van Jihad is de wereld veroveren voor Islam. Dat is nooit veranderd. Alleen de manier waarop.
pi_220349849
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Hoezo straks?
Ze lopen nu al te krijsen dat het discriminatie is dat er teveel vast zitten in verhouding met blanke mensen omdat het maar een kleine bevolkingsgroep is.
En niet nadenken dat er dan echt iets verkeerd gaat in die kleine bevolkingsgroep. -O-
Totaal gebrek aan zelfregulerend vermogen, hups ga zelf maar weer een land opbouwen waar je wel welkom bent, weg hier.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:24:01 #53
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220349853
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Rassen bestaan sowieso niet onder mensen idioot. De genetische variatie is binnen groepen vaker groter dan tussen verschillende groepen mensen.
Ik heb nooit anders gesteld, maar omdat het woord racisme daar wel op doelt zet ik het ook tussen aanhalingstekens. Etnische groepen zijn er wel. Racisme is discriminatie op basis van mensen hun onveranderlijke kenmerken.

Dit is verre van de reden waarom er kritiek is op de Islam, dat gaat niet om hoe mensen eruit zien maar om het gedachtegoed en daaruit voortvloeiende gedrag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220349881
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Totaal gebrek aan zelfregulerend vermogen, hups ga zelf maar weer een land opbouwen waar je wel welkom bent, weg hier.
Het continu wijzen naar anderen en goedpraten van misdaden is wel echt het probleem.
En de welwillende Moslims zijn hier net zo hard de pineut van, die worden compleet ondergesneeuwd en durven niks te zeggen.
pi_220349977
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het continu wijzen naar anderen is wel echt het probleem.

Helemaal mee eens!
  zondag 15 maart 2026 @ 15:58:38 #56
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_220350128
Worden moslims in dit land gediscrimineerd dan? Volgens mij zijn alle grondrechten ook voor hen van kracht?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 15 maart 2026 @ 16:00:52 #57
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220350135
quote:
"Er was vanuit de moslimgemeenschap een wens voor een nationaal coördinator tegen moslimdiscriminatie."

In landen waar moslims minderheden zijn zetten ze zich massaal in voor minderheidsrechten. In landen waar moslims meerderheden zijn hebben minderheden niks te willen.
Maar dat kan natuurlijk de bedoeling niet zijn, want dan geven ze alleen om hun eigen rechten en niet zozeer om de rechten van minderheden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 15 maart 2026 @ 16:06:18 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220350192
Gek dat iedereen een pis hekel heeft aan moslims maar geen issues heeft met grote hoeveelheden polen Surinamers indo's of het laatste beetje joden of Hindoes of andere religies..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220350201
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:20 schreef bianconeri het volgende:
Als FOK! ook maar enige afschaduwing van de maatschappij zou zijn dan is rechts extremisme heel hard aan het groeien in NL.

Racisme en discriminatie op FOK! is normaler dan wat dan ook.
(Waarmee het ook een reden is dat FOK! uit elkaar aan het vallen is).

Goed dat er iets aan gedaan wordt.
Wat een quatsch weer. _O-

Maar ga anders toch fijntjes in een islamitisch land wonen, als je zo graag in een mooie evenwichtige multiculturele samenleving wil wonen, waar nauwelijks sprake is van discriminatie en waar niemand weg wordt gezet als tweederangs burger en waar iedereen gelijke rechten heeft en waar iedereen lekker zichzelf kan en mag zijn, ongeacht seksuele geaardheid en religieuze overtuiging, ^O^
pi_220350225
Dit wordt een subsidiespons voor allerlei dubieuze clubjes, want dit kun je natuurlijk niet gaan menen.
  zondag 15 maart 2026 @ 16:11:31 #61
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220350242
quote:
4s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Maar ga anders toch fijntjes in een islamitisch land wonen, als je zo graag in een mooie evenwichtige multiculturele samenleving wil wonen, waar nauwelijks sprake is van discriminatie en waar niemand weg wordt gezet als tweederangs burger en waar iedereen gelijke rechten heeft en waar iedereen lekker zichzelf kan en mag zijn, ongeacht seksuele geaardheid en religieuze overtuiging, ^O^
quote:
The Islamic population in Estonia is small but growing, with estimates ranging from roughly 1,500 to 10,000, representing approximately 0.2% to 0.73% of the total population.

Bron: Google Gemini
En ondertussen is hier bij de jongste generatie het aantal moslims al 15%. Maar vanuit het veilige Estland zit meneer te blèren hoe positief de Islam is en hoeveel moslimdiscriminatie er wel niet in Nederland zou zijn.

Het doet veel weg hebben van die controversiële accounts die je soms op Twitter ziet en dan ineens in Pakistan of zo blijken te zitten. Het is vermoeiend en lastig serieus te nemen en je vraagt je tevens af wat voor een agenda hierachter schuilt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220350274
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
En ondertussen is hier bij de jongste generatie het aantal moslims al 15%. Maar vanuit het veilige Estland zit meneer te blèren hoe positief de Islam is en hoeveel moslimdiscriminatie er wel niet in Nederland zou zijn.

Het doet veel weg hebben van die controversiële accounts die je soms op Twitter ziet en dan ineens in Pakistan of zo blijken te zitten. Het is vermoeiend en lastig serieus te nemen en je vraagt je tevens af wat voor een agenda hierachter schuilt.
Je moet als praktiserend jodenhater wel consequent blijven tenslotte.
  zondag 15 maart 2026 @ 16:32:43 #63
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220350421
Ze doen maar. Ik en velen met mij doen niet mee aan dat circus.

Islamofobie is er en dat hebben ze vooral zelf veroorzaakt.
pi_220350527
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:06 schreef theguyver het volgende:
Gek dat iedereen een pis hekel heeft aan moslims maar geen issues heeft met grote hoeveelheden polen Surinamers indo's of het laatste beetje joden of Hindoes of andere religies..
Die moeten eerst eens het slachtoffer worden van de een of andere dader. Dan praten ze wel anders, want dan zien ze dat Nederland een paradijs is voor daders.
pi_220350549
quote:

Dit vat het wel samen idd. En sommigen maar voorover blijven buigen.
  zondag 15 maart 2026 @ 16:54:20 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220350570
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:45 schreef torentje het volgende:

[..]
Die moeten eerst eens het slachtoffer worden van de een of andere dader. Dan praten ze wel anders, want dan zien ze dat Nederland een paradijs is voor daders.
Het is nog geen UK maar gaat wel die kant op.. maar veel langzamer.. daar is men echt compleet van de pot gerukt, zie mijn topic in BNW daar over
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220350614
quote:
4s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik heb al 100x gezegd absoluut niet achter de Islam te staan.

Alleen dat ik het niet me ze eens ben zou nog niet moeten betekenen dat ik ze ga haten en zou gaan discrimineren.
Of wel dan?
pi_220350649
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Alleen dat ik het niet me ze eens ben zou nog niet moeten betekenen dat ik ze ga haten en zou gaan discrimineren.
Of wel dan?
Dus jij mag het wel niet met hun eens zijn er wat van vinden en een ander is gelijk een racist omdat die alleen maar punten opnoemt die opvallen en gewoon bewezen zijn die jij vervolgens keihard ontkent.

Dus eigenlijk moeten we jou dan de negatieve dingen laten zeggen dan is het goed.
Nou begin dan maar.
  zondag 15 maart 2026 @ 17:35:01 #69
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220350776
Als je als Nederlander in een multikulwijk woont word je uitgekozen voor overval en inbraak terwijl je islamitische buren nergens last van hebben. En dan ben jij de racist.
  zondag 15 maart 2026 @ 17:48:35 #70
117098 Hathor
Effe niet
pi_220350841
quote:
19s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Gearresteerd doordat hij zich uitlaat over de mensen die hem bedreigen en wat aan wilden doen die nog loslopen. Omgekeerde wereld.
Nou ja, van wat ik gelezen heb over deze man loopt hij al maanden te stangen op social media, dus hij zoekt het hoe dan ook zelf op. Lees de comments maar in die tweet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 15 maart 2026 @ 17:51:01 #71
117098 Hathor
Effe niet
pi_220350856
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Geen agenda, het is gewoon een mafkees in een bubbel.
  zondag 15 maart 2026 @ 17:52:54 #72
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220350865
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik ben links en ik ben ook geen voorstander van religies, omdat de leiders van de religies zich opdringen aan de oorspronkelijke inwoners van een streek/land.
Natuurlijk, vanuit de Hoge Veluwe is er ook een bezettingsmacht op weg naar Den Haag om de macht over te nemen net als in Afghanistan, met militaire steun vanuit Urk en Staphorst.
Gooi jezelf toch weg joh! :')
  zondag 15 maart 2026 @ 17:56:13 #73
117098 Hathor
Effe niet
pi_220350874
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als je als Nederlander in een multikulwijk woont word je uitgekozen voor overval en inbraak terwijl je islamitische buren nergens last van hebben. En dan ben jij de racist.
Overdrijven is ook een kunst he.
  zondag 15 maart 2026 @ 18:01:09 #74
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220350907
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Of wel dan?
Niemand doet dit, mensen bekritiseren slechts de (groeiende invloed van de) Islam. En in dit geval de misplaatste claims over moslimdiscriminatie, waarbij in eerder gepubliceerde rapporten dus al de meeste bizarre dingen zo zijn gekwalificeerd.

Echter maak jij de hele tijd mensen uit voor moslim-hater, niet alleen hier maar ook mbt de conflicten in het Midden-Oosten. Denkt iemand er anders over dan jij? Dan wordt deze persoon meteen weggezet als een hater van de Islam en moslims die zoveel mogelijk moslims dood zou willen hebben. En als je dan hierop wordt aangesproken zeg je ineens niets met de Islam en moslims te hebben en trek je een façade op.
pi_220350945
Natuurlijk zijn dat de slachtoffers. De aanslagplegers op Le Bataclan hadden last van een epeleptische aanval met hun wijsvinger toen ze toevallig een machinegeweer in hun handen hadden.

De moordenaar van Theo van Gogh had een te lage bloedsuikerspiegel.

Allemaal slachtoffers.

Dus, ja. Ik zou ook discriminatie roepen als de meeste criminaliteit en terrorisme uit mijn gemeenschap komt, wij zijn immers allemaal slachtoffers.
pi_220350971
quote:
Volgens hem blijkt na vele onderzoeken dat moslimdiscriminatie een groot probleem is.
Volgens dit corrupte onderzoekje?
https://www.nu.nl/economi(...)imdiscriminatie.html

quote:
Het onderzoek werd onder andere gefinancierd door de ISN Academie. De academisch directeur van de ISN Academie is de echtgenoot van de wetenschapper die het onderzoek aanstuurde namens KIS. De ISN Academie komt voort uit moskeekoepel Diyanet, die banden heeft met de Turkse overheid.
Dit klinkt allemaal vrij dubieus. Alsof er buitenlandse krachten met een islamistische agenda achter zitten om verregaande repressie tegen islamcritici in te voeren zoals nu ook al het geval is in het VK.
  zondag 15 maart 2026 @ 18:17:10 #77
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220350996
Mohammed Enait is mijn favoriete kandidaat nationaal coördinator tegen moslimdiscriminatie. Kundige man met veel verstand van zaken, heeft nog tijd over.
  zondag 15 maart 2026 @ 18:18:09 #78
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220351001
En als die niet kan Dries Boussata.
  zondag 15 maart 2026 @ 18:46:19 #79
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220351165
Nationaal coordinator VAN moslimdiscriminatie, toch?

Je zou je helemaal de tyfus lachen als het niet zo triest was dit.
Zelfreflectie much, schijtvolk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 15 maart 2026 @ 18:49:17 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220351185
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Onterechte gejank?
Je kunt zeggen wat je wil, maar moslims worden heel erg gediscrimineerd.
Dat is een simpel feit, ongeacht of je voor of tegen ze bent.

Zo'n aanpak is heel hard nodig.
Ja joh _O-
  zondag 15 maart 2026 @ 18:55:17 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220351222
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:13 schreef thedeedster het volgende:
Welke scholen moeten er trouwens beveiligd worden?

Echt; opflikkeren met die eeuwige slachtofferrol. Helemaal klaar met dat onterechte gejank.
Dit.

Welke moslim kan er niet gewoon over straat?
Welke moslims worden met een ketting behandeld zodra ze hand in hand lopen?
Welke moslims met rolators worden beroofd?
Welke moslims....

...ach laat maar, te veel om op te noemen.
1947-2016
  zondag 15 maart 2026 @ 18:56:50 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351230
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:20 schreef bianconeri het volgende:
Als FOK! ook maar enige afschaduwing van de maatschappij zou zijn dan is rechts extremisme heel hard aan het groeien in NL.

Racisme en discriminatie op FOK! is normaler dan wat dan ook.
(Waarmee het ook een reden is dat FOK! uit elkaar aan het vallen is).

Goed dat er iets aan gedaan wordt.
Herhaal na mij, bianconeri.

RELIGIE IS GEEN RAS.

Gelukt?

Als ik zeg dat ik een schijthekel aan vooral de conservatieve islam heb, en dat heb ik, omdat het een 7e eeuwse woestijnreligie is die alles waar hier in het Westen sinds de Verlichting voor is gestreden ondermijnt - net als het nog vroegere conservatieve christendom, trouwens, dat we getemd hebben - heb ik het over een hekel hebben aan ideeën, denkbeelden en gedrag, niet aan een hekel hebben aan kleurtjes, paspoorten of etnicteit.

Je kunt blijven blèren over racisme, een roomblanke Arnoud van Doorn zie ik net zo graag naar Saudi Arabië opzouten als de eerste de beste door oliegeld uit Qatar geïmporteerde getinte salafist die hier probeert de samenleving terug naar de steentijd te brengen.

Daarbij: als we het over discriminatie hebben, zolang islamieten uiterst discriminatoire teksten in de koran over afvalligen, ongelovigen, 'polytheisten', vrouwen, homoseksuelen, christenen en joden niet schrappen, neem ik hun hele gejank sowieso niet serieus.

Wel lef: zeiken over discriminatie en in je eigen gebedshuis een boek kritiekloos gebruiken dat grossiert in discriminatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 maart 2026 @ 18:56:59 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220351234
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Als er hier geen moslims zijn kunnen ze hier ook niet gediscrimineerd worden.
[ afbeelding ]
Please.

Dit is wel de bekende druppel van de emmer.

Get the fuck off.
1947-2016
  zondag 15 maart 2026 @ 18:57:55 #84
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220351239
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Als er hier geen moslims zijn kunnen ze hier ook niet gediscrimineerd worden.
[ afbeelding ]
Please.

Dit is wel de bekende druppel van de emmer.

Get the fuck off.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Onterechte gejank?
Je kunt zeggen wat je wil, maar moslims worden heel erg gediscrimineerd.
Dat is een simpel feit, ongeacht of je voor of tegen ze bent.

Zo'n aanpak is heel hard nodig.
'Kuffar'

Daar is een aanpak voor nodig. Niet andersom.
1947-2016
  zondag 15 maart 2026 @ 19:00:43 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351248
Dat onderzoek is een aanfluiting.

Dat weten we ook, omdat de islam in dit land geen strobreed in de weg gelegd wordt.

Ik bedoel, als je het zelfs voor elkaar krijgt iftars te organiseren op christelijke scholen met gescheiden ingangen voor jongens en meisjes vraag ik me af wat de jankende 'we worden gediscrimineerd'-brigade der eeuwig jankende islamisten nog meer wil.

Nou ja, dat vraag ik me niet af, dat weet ik al: complete dominantie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 maart 2026 @ 19:01:48 #86
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220351256
quote:
Echt heeeeeeeeeeeeeel raar.
1947-2016
  zondag 15 maart 2026 @ 19:02:22 #87
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220351259
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat onderzoek is een aanfluiting.

Dat weten we ook, omdat de islam in dit land geen strobreed in de weg gelegd wordt.

Ik bedoel, als je het zelfs voor elkaar krijgt iftars te organiseren op christelijke scholen met gescheiden ingangen voor jongens en meisjes vraag ik me af wat de jankende 'we worden gediscrimineerd'-brigade der eeuwig jankenede islamisten nog meer wil.

Nou ja, dat vraag ik me niet af, dat weet ik al: complete dominantie.
Dat onderzoek zal ook vast vol zitten van de verstrengelde belangen.
1947-2016
  zondag 15 maart 2026 @ 19:04:31 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351267
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat onderzoek zal ook vast vol zitten van de verstrengelde belangen.
Alleen een complete randdebiel, een salafist of een woke adept gelooft in 'moslimsdiscriminatie' in Nederland.

Echt, houd toch op... werkelijk alles wordt voor die religie hier gefaciliteerd. En dat is al erg genoeg.

Tijd om gewoon eens NEE te zeggen. Dat niet iedereen meegaat in jouw religieuze eisen is geen teken van discriminatie, het is een NEE tegen je religieuze eisen. Lekker thuishouden. Ons er niet mee lastig vallen. Simpel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 maart 2026 @ 19:07:12 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220351283
Totale verspilling weer van geld en energie dit.

Well done, Jetten.
  zondag 15 maart 2026 @ 19:09:14 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351297
quote:
Die:

1. Lopen niet overal te eisen dat er aan hun religieuze wensen wordt voldaan;

2. Lopen niet te janken wanneer dat niet gebeurt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 maart 2026 @ 19:10:07 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351309
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is er al.

Wellicht dat moslims terreur daarom zo weinig voorkomt?
:') _O- :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 maart 2026 @ 19:13:53 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220351350
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:05 schreef matspontius het volgende:

"Er was vanuit de moslimgemeenschap een wens voor een nationaal coördinator tegen moslimdiscriminatie. De politiek heeft daar geen gehoor aan gegeven", zegt Baldewsingh. Volgens hem blijkt na vele onderzoeken dat moslimdiscriminatie een groot probleem is. "Maar niemand heeft de handschoen opgepakt. Dus nu doe ík dat."
Laat maar zien dan die "vele onderzoeken" meneer Baldewsingh. Ik durf te wedden dat die allemaal uit dezelfde hoek komen.
  zondag 15 maart 2026 @ 19:14:32 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351358
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Laat maar zien dan die "vele onderzoeken" meneer Baldewsingh. Ik durf te wedden dat die allemaal uit dezelfde hoek komen.
Dat volk wil geen acceptatie, het wil dominantie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 maart 2026 @ 19:15:54 #94
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220351368
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Islam, veel nemen, niks geven.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 15 maart 2026 @ 19:24:56 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220351411
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Moet zeggen ben in veel full time moslim landen geweest zoals Qatar Indonesie en Egypte.
En vooral in indonesie merk ik na lang gesprek met verschillende christenen die er wonen dat ze behoorlijk onder druk staan en hun aantal zien afnemen door de Islam regels, je kan alleen met een moslima trouwen als je bekeert en ik moest heel erg opletten op bepaalde regels..
daar is niet zo van een boete nee, daar ben je gewoon fucked.
  zondag 15 maart 2026 @ 19:26:12 #96
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220351415
quote:
Nu noemt hij islamofobie toch een te "groot en toenemend probleem", dat om extra aandacht vraagt.
Een fobie is een irrationele angst, hier lijkt me eerder sprake van islam-aversie.

Als je de gedragingen van die sekte en haar leden ziet dan is het heel gezond om daar een afkeer van te hebben.

Hoe graag mensen als Jetten ook in een droomwereld leven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 15 maart 2026 @ 19:27:13 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351423
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Moet zeggen ben in veel full time moslim landen geweest zoals Qatar Indonesie en Egypte.
En vooral in indonesie merk ik na lang gesprek met verschillende christenen die er wonen dat ze behoorlijk onder druk staan en hun aantal zien afnemen door de Islam regels, je kan alleen met een moslima trouwen als je bekeert en ik moest heel erg opletten op bepaalde regels..
daar is niet zo van een boete nee, daar ben je gewoon fucked.
Ik kan hoe dan ook geen moslim-gejank over discriminatie meer horen.

Doe eerst wat aan die teksten in de Koran aleer je begint te prediken over acceptatie en tolerantie. Kap eerst zelf eens met die zeer opzichtige discriminatie op basis van sekse.

Vergeet het sowieso maar dat heel Nederland hier maar gaat bukken voor al die eisen omtrent je religie. Is die religie ZO belangrijk voor je, pak je biezen en verkas naar Saudi-Arabië. Daar mag, nee moet, je er 24 uur per dag mee bezig zijn. Ga weg en laat ons met rust.

Lopen janken over DISCRIMINATIE en vervolgens gescheiden gebedsruimten aan onze scholen en binnen onze bedrijven afdwingen; eisen dat kinderen niet mee mogen doen met Pasen, Paarse Vrijdag of Lentekriebels, hele kantines 100% halal maken... Flikker toch op stel hypocrieten.

[ Bericht 9% gewijzigd door EttovanBelgie op 15-03-2026 19:34:58 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220351425
Ok laten we maar zelf met het onderzoek starten, vraag 1: Hoe zou het toch komen dat Moslims veel erger gediscrimineerd worden dan Aziaten die hier leven. U mag er gerust even over nadenken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 15 maart 2026 @ 19:28:42 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220351430
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:27 schreef raptorix het volgende:
Ok laten we maar zelf met het onderzoek starten, vraag 1: Hoe zou het toch komen dat Moslims veel erger gediscrimineerd worden dan Aziaten die hier leven. U mag er gerust even over nadenken.
Meegemaakt:

Een fles wijn in het 'midwinterpakket' werd gezien als moslimdiscriminatie.

Dan weet je het wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 maart 2026 @ 19:30:03 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220351436
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:26 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Een fobie is een irrationele angst, hier lijkt me eerder sprake van islam-aversie.

Als je de gedragingen van die sekte en haar leden ziet dan is het heel gezond om daar een afkeer van te hebben.

Hoe graag mensen als Jetten ook in een [url="https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteit]droomwereld[/url] leven.
je hebt ook geen christenofobie of jodofobie of hindoefobie alleen islamofobie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')